Fortweg 9, Houten | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Fortweg 9

Omschrijving

ALGEMEEN

Werken op een prachtige locatie aan de rand van Houten!

Het representatieve kantoorgebouw is gelegen op het fortterrein aan de Fortweg 9 te Houten. Het betreft een gedeelte van het Fort bij ’t Hemeltje. Het gebouw is in 2014 geheel gerenoveerd en in een moderne/industriële staat gebracht. Circa 9 jaar na dato staat het geheel er nog steeds netjes, verzorgd en tijdloos bij. Dit valt direct bij aankomst op. Er is een mooie combinatie van de oude stijl en een moderne industriële uitstraling neergezet. Een dergelijke combinatie is uniek te noemen.

Totaal is er circa 112,74 m2 kantoorruimte inclusief toedeling voor de algemene en gemeenschappelijke ruimtes beschikbaar op de 1e verdieping. De ruimtes zijn ingedeeld in één ruimte van circa 40 m2 en één iets kleinere ruimte ter grootte van circa 35 m2. Daarnaast is er een gemeenschappelijke lunchruimte welke eveneens is voorzien van een goed uitgeruste pantry (vaatwasser, koelkast en spoelmachine). De verschillende kantoorruimtes zijn voorzien van vloerverwarming en airconditioning.
Bij het gebouw is een zeer ruime buitenruimte aanwezig waar huurders gebruik van kunnen maken.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Het gebouw is gelegen tussen twee van belangrijke rijkswegen, de A27 tussen Almere, Utrecht en Breda en de A12 tussen Rotterdam, Utrecht en Arnhem. De ontsluiting is daarom zeer goed te noemen.

Openbaar vervoer
Vanaf busstation Elzenkade is Utrecht Centraal Station te bereiken in circa 20 minuten met bus 47.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 112,74 m2 v.v.o. kantoorruimte inclusief toedeling van algemene en gemeenschappelijke ruimtes, op de 1e verdieping.

Unit 14 + 15 | circa 112,74 m2 v.v.o. | VERHUURD

Genoemd bedrag is inclusief de voorschot servicekosten en glasvezelinternet, te vermeerderen met omzetbelasting.

Genoemd metrage is inclusief een aandeel in de algemene en gemeenschappelijke ruimten.

PARKEERGELEGENHEID
Op het eigen gedeelde parkeerterrein zijn in totaal circa 25 parkeerplaatsen beschikbaar waarvan er 6 beschikken over een laadpaal.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat met de volgende voorzieningen:
• airco;
• mechanische ventilatie;
• centrale verwarming;
• vloerverwarming;
• toiletgroepen;
• gemeenschappelijke entree voorzien van zitjes;
• gemeenschappelijke pantry voorzien van koelkast, vaatwasser en horeca vaatwasser;
• gemeenschappelijke buitenruimte;
• te openen ramen;
• intercom;
• doucheruimte.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

AANVAARDING
Per direct.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie beschikbaarheid.

Parkeerplaatsen:
€ 250,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.
Uiterlijk tot en met 30 september 2025, het betreft een onderhuursituatie. Verlenging is bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
In de all-in huurprijs zijn de voorschot servicekosten inbegrepen, te vermeerderen met omzetbelasting, voor de navolgende leveringen en diensten:
• energieverbruik, te weten; gas, elektriciteit en water;
• verwarmingskosten algemene ruimten en kantoorruimten;
• periodieke controle en onderhoud van de technische installaties.(inbraak alarm, lucht kwaliteit, brandmelding etc.);
• periodieke controle van de brandslanghaspels en overige hieraan gerelateerde installaties;
• onderhoud van het parkeerterrein;
• onderhoud van de algemene ruimten;
• gescheiden vuilafvoer;
• schoonmaak van de algemene ruimten en kantoorruimten;
• glasbewassing aan de buitenzijde;
• kosten voortvloeiende uit door de overheid vereiste controles;
• kosten dagelijks klein onderhoud;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven vermelde leveringen of diensten.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag