Kantoorruimte huren Bergveste 2, Houten | Deskfinder.nl

Bergveste 2

Omschrijving

ALGEMEEN

Het representatieve kantoorgebouw met een energielabel A is gelegen op het bedrijventerrein “Het Rondeel” nabij de op- en afritten van rijksweg A27. Het bedrijventerrein wordt gekenmerkt door een gemengde samenstelling van zakelijke dienstverleners en handelsbedrijven. Op het bedrijventerrein “Het Rondeel” zijn diverse ondernemingen gevestigd, zoals Domino Benelux en Nielson Brandbank. Voorts is het Van der Valk Hotel bij de oprit naar de A27 gevestigd waar onder meer horeca en vergaderfaciliteiten aanwezig zijn.

Het kantoor-/bedrijfsgebouw bestaat uit twee bouwlagen waarbij de 1e verdieping een totaal verhuurbaar oppervlak heeft van totaal circa 350 m2 opgedeeld in diverse kantoorunits.

Als gemeenschappelijke faciliteit is een kleine vergaderruimte beschikbaar en in overleg is ook de grote onlangs gerealiseerde vergaderruimte beschikbaar (te zien op de foto’s). Voor unit 6 is tevens een (deels gedeelde) pantry inclusief vaatwasser en koelkast aanwezig.

Het betref een ruimte voorzien van een extra entree aan de zijgevel, pantry en toiletgroep.

BEREIKBAARHEID

Eigen vervoer
De bereikbaarheid per auto is uitstekend, de op– en afrit 29 van Rijksweg A27 zijn binnen 5 autominuten bereikbaar.

Openbaar vervoer
Op 5 minuten loopafstand bevindt zich de bushalte “Rondeel/De Veste” vanwaar buslijn 47 richting Utrecht CS en NS Station Houten rijdt.

VLOEROPPERVLAK

Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 96,9 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:

Unit | Metrage | Huurprijs per maand | Beschikbaarheid

Unit 6 | 96,9 m² v.v.o. | € 995,00 | Per direct

Genoemd all-in bedrag van € 995,00 per maand is inclusief de vaste servicekosten én inclusief de vaste GWE kosten, te vermeerderen met omzetbelasting. Er worden aan het einde van het jaar geen verdere kosten in rekening gebracht.

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimten van het gebouw.

PARKEERGELEGENHEID

Er is mogelijkheid tot vrij parkeren op de openbare weg.

OPLEVERINGSNIVEAU

De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat met de volgende voorzieningen:
• individuele airco units per kamer;
• entreeruimte voorzien van natuurstenen vloertegels;
• extra entree aan de zijgevel;
• PVC vloerbedekking in de kantoor-en gemeenschappelijke ruimtes;
• huidige systeemplafonds voorzien van nieuwe LED-verlichtingsarmaturen;
• gemeenschappelijke kleine vergaderruimte;
• in overleg is ook de grote onlangs gerealiseerde vergaderruimte beschikbaar (te zien op de foto’s)
• gescheiden toiletgroepen;
• huidige scheidingswanden;
• deels te openen ramen;
• intercominstallatie per kantoorunit;
• 134 zonnepanelen op het dak;
• alarminstallatie ten behoeve van entree en begane grond.

Het is in overleg mogelijk om in het gehuurde een eigen pantry te realiseren.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENEGERGIELABEL

Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.

AANVAARDING

In overleg, per direct.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS

Kantoorruimte: zie beschikbaarheid.

BTW-HEFFING

Uitgangspunt is btw-belaste verhuur. Derhalve dient de huurprijs te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde btw-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, met een nader te bepalen percentage verhoogd zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN

1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.

HUURBETALING

De huur en de vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING

Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN en GWE KOSTEN

In de all-in huurprijs zijn de vaste niet verrekenbare servicekosten inbegrepen, te vermeerderen met omzetbelasting, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• levering gas, water, elektra inclusief vastrecht;
• onderhoud alarmsysteem;
• onderhoud technische installaties;
• onderhoud buitenterrein;
• onderhoud airco;
• schoonmaak algemene ruimten;
• glasreiniging buitenzijde;
• glasverzekering buitenzijde;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

ZEKERHEIDSTELLING

Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST

De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag