Vanadiumweg 11, Amersfoort | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Vanadiumweg 11

Omschrijving

ALGEMEEN
Aan de rand van het goed bereikbare en moderne bedrijventerrein “Isselt”, met voornamelijk hoogwaardige kantoorruimten, is aan de Vanadiumweg 11 te Amersfoort het kantoorgebouw “Eemhave” gelegen. Het betreft een representatief solitair kantoorgebouw uit 1980. Het kantoorgebouw is gelegen op een prominente zichtlocatie aan de N199, met enorm veel passanten per dag. In de nabijheid van het gebouw is tevens het restaurant “B.A.S bites and store” gelegen.

Momenteel zijn de huurders o.a. startpeople, VDSH Incasso & Gerechtsdeurwaarders, Sociaal.nl en Maxdoro. Daarnaast is op de 5e verdieping een business center gecreëerd. Bij het business center wordt alles inclusief opgeleverd, waarmee het de ideale oplossing is voor organisaties die op korte termijn op zoek zijn naar een leuke, goed bereikbare en instapklare werkplekken. Vanuit de kantoorunits heeft men zicht op de Eem en de achterliggende weilanden.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Het pand is op circa vijf minuten afstand gelegen van de snelweg A1 en het centrum van Amersfoort en Soest, dus een uitstekend bereikbare locatie. Busverbindingen bevinden zich op loopafstand.

Openbaar vervoer:
Met het openbaar vervoer is het kantoorgebouw goed te bereiken, via de buslijnen 1, 2, 3, 4 en 7 is het kantoorgebouw te bereiken welke een directe verbinding hebben naar het Centraal Station Amersfoort.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is totaal beschikbaar, verdeeld als volgt:

Unit 5.04 | circa 25 m2 v.v.o. | VERHUURD

De bovengenoemde prijzen te vermeerderen met omzetbelasting.

PARKEERGELEGENHEID
Onder de snelweg zijn voldoende parkeerplaatsen aanwezig op basis van fair-use.

OPLEVERINGSNIVEAU
De business units worden all-inclusief opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• elektrische zit-en sta werkplekken (bureau en bureaustoelen);
• gedeelde glasvezel internet/wifi verbinding op basis van 100/100mbps;
• gemeenschappelijke pantry op de verdieping;
• kabelgoten met elektravoorzieningen en databekabeling;
• verse biologische bonenkoffie en thee;
• LED-verlichtingsarmaturen (keuze uit diverse lichtbronnen);
• gemeenschappelijke personenlift;
• gemeenschappelijke gescheiden wc-groepen;
• draai- en kiepramen;
• huidige zonnewering;
• huidige kabelgoten;
• huidige systeemplafond.

CIRCULAIR KANTOOR
Het meubilair wordt gekocht bij HelpMalawi.nu om project Food For Life financieel te ondersteunen. Met het Food For LiFe project helpt deze stichting de boeren in Malawi maïs te verbouwen met een betere opbrengst. Dit project richt zich op voedselzekerheid en economische zelfstandigheid.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.

AANVAARDING
In overleg, in overleg.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie tabel vloeroppervlak. De tarieven zijn inclusief servicekosten. Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 10% dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
Onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 6 (zes) maanden.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
De navolgende leveringen en diensten zijn verwerkt in de servicekosten;
• voorschot levering van gas, water en elektriciteit :
• internetverbinding;
• gebruik van gemeenschappelijke pantry en apparatuur;
• glasbewassing buitenzijde;
• waterverbruik;
• schoonmaak van algemene ruimtes;
• schoonmaak van gehuurde ruimtes;
• vuilafvoer;
• periodiek onderhoud/keuring liftinstallatie;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van twee maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag