loader

Poortweg 1

Gelegen aan het Waterfront-Industriegebied ligt De Poort van Berrege office and storage. Deze unieke combinatie van kantoor-/bedrijfsunits en opslagruimtes maakt dit pand zo bijzonder.
Een groot voordeel wat u hier heeft zijn gratis parkeerplaatsen op het terrein voor u en uw klanten. De Poort van Berrege is makkelijk te bereiken en heeft een sfeervolle en professionele uitstraling.
Ook is deze locatie met zijn brede gangen en een aangepaste entree geschikt voor rolstoelgebruikers.

De Poort van Berrege heeft de unieke combinatie van kantoor-/bedrijfsunits en opslagruimtes. U kunt dus een opslagruimte huren in hetzelfde gebouw als uw kantoor.
Doordat er in dit pand verschillende soorten opslagruimtes te huur zijn, en u deze kunt combineren met of zonder kantoorunit, krijgt u een hoop mogelijkheden.
U kunt met uw bedrijf alle kanten uit. U neemt uw werk mee en Easyspaces zorgt voor de rest.

De Poort van Berrege stelt kantoor-/bedrijfsunits en opslagruimtes beschikbaar op het industrieterrein van Bergen op Zoom. Ideaal voor bedrijven met een kantoor-/bedrijfsunits en een opslagruimte in hetzelfde pand. Maar enkel een kantoorunit in het pand geeft ook veel mogelijkheden voor uw bedrijf. Het concept van onze panden is het gezamenlijk gebruik te maken van diverse faciliteiten, hierdoor blijven onze kosten laag en komen de verschillende bedrijven uit verschillende branches met elkaar in contact. Dit contact kan veel opleveren voor uw bedrijf en de uitbreiding van uw netwerk of het samenwerken met de verschillende bedrijven.

De gezamenlijke faciliteiten bestaan o.a. uit: vergaderruimten, volledig ingerichte keuken, keuken, toiletten, verwarming, schoonmaak van de openbare ruimtes, enz.

U kunt afmetingen van kantoorruimte huren vanaf 10 vierkante meter. Het concept is zo opgezet dat u met minimale kosten een ruimte heeft. Ook zijn er diverse grootte opslagruimtes te huur. Het pand gelegen op het industrieterrein van Bergen op Zoom maar met de uitstraling van een professioneel en sfeervol kantoorgebouw. Met alle voorzieningen die het werken praktisch en aangenaam maken.
Voor elk bedrijf een passende formule.
Samenwerken en netwerken
Doordat De Poort van Berrege ook beschikt over een vergaderruimte komen er veel externe bedrijven en klanten van interne bedrijven over de vloer. Dagelijks lopen allerlei klanten van uw buren uw deur langslopen, dit geeft u ook een voorsprong tegenover uw concurrentie.
Doordat u ook uw vergadering kunt plannen in één van onze andere panden en het directe contact van al onze panden onderling, kunt u contact leggen met al de bedrijven binnen Easyspaces. Er ontstaan interessante samenwerkingen en grote netwerken tussen de verschillende branches van onze huurders.

Een sfeervol en professioneel gebouw en een zeer prettige werkomgeving. Het beste visitekaartje voor uw bedrijf. Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig op het terrein van De Poort van Berrege voor u en uw klanten.
U huurt niet alleen een kantoor-unit of kantoorruimte, maar u heeft tevens de beschikking over:
• Stoffering en basisverlichting.
• Draadloos internet voor bezoekers en noodbackup-systeem.
• Code voor centrale alarminstallatie.
• Huurders kunnen het pand 24 uur per dag met eigen sleutel en code betreden.
• Schoonmaak openbare ruimten. Gehuurde ruimte zelf te regelen of het schoonmaakbedrijf.
• Gebruik van al onze vergaderruimtes.
• Verwarming en verlichting van de kantoor- en de openbare ruimtes.
• Vuilafvoer huishoudelijk- en kantoorafval.
• Buma Stemra recht.
• Onroerende zaakbelasting en precariorechten.
• Vanaf 1 jaar huren.
• Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW, de huurprijs is te opteren zonder of met BTW.
• Verdere voorwaarden: zie contract.
Daarnaast kunt u ook enkel een opslagruimte huren van verschillende grootte.
Ook zijn er flexibele werkplekken en kantoorruimtes te huur per uur, dag, dagdeel, week of maand.
U betaalt een totaal bedrag voor alle voorzieningen en bijkomende kosten, dus u krijgt geen extra kosten zoals onroerend zaakbelasting, energiekosten en personeelskosten voor de receptie.
• De ruimtes zijn compleet gestoffeerd
• De huurprijs voor de unit is afhankelijk van de oppervlakte van de unit.
• U krijgt geen extra kosten in rekening, wij rekenen enkel eenmalige facilitaire opstartkosten, bewegwijzering, enz.

Voorzieningen

  • 24H toegang
  • Coffee corner
  • Flexibele huurtermijnen
  • Lounge
  • Pantry
  • Parkeren
  • Vergader ruimtes

Beschikbare huurprijs

m2 kantoorruimte

10-150 m2
€100 pm2/pj

Aanbod op maat

Zoek je meer specifiek aanbod?

Wij gaan graag voor jou op zoek.

Bereikbaarheid

  • Auto
  • Fiets
  • Nabij bus

Parkeermogelijkheden

  • Eigen terrein
  • Fietsenstalling
  • Openbare weg

Plan een bezichtiging of stel een vraag