Sparrenheuvel 16, Zeist | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Sparrenheuvel 16

Omschrijving

ALGEMEEN
Het kantorenpark “Sparrenheuvel” in Zeist bestaat uit een drietal aaneengesloten kantoorgebouwen, die zich door hun gebogen vorm zo veel mogelijk richten naar het landelijke karakter van de omgeving. Aan de voorzijde van de kantoren bevindt zich een parkachtige tuin, met aansluiting op de Driebergseweg. In deze tuin bevindt zich ook de monumentale villa. Het park grenst direct aan het Utrechts Landschap. “Sparrenheuvel” is direct gelegen tegen het centrum van Zeist, waar zich winkels, restaurants en vergader- en hotelaccommodaties bevinden.

De representatieve kantoorruimte is gelegen aan de Sparrenheuvel 16, gebouw B. Het kantorencomplex Sparrenheuvel kenmerkt zich als een kwalitatief goed gebouw in een hoogwaardige omgeving. In gebouw B zijn Zorgverzekeraars Nederland en Vektis gehuisvest. Het is mogelijk om gebruik te maken van de gezamenlijke faciliteiten in het gebouw. Deze faciliteiten bestaan onder andere uit een bemande receptiedienst, bedrijfsrestaurant, ingericht vergadercentrum met vergaderruimtes van diverse groottes, terras en douchgelegenheid.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
“Sparrenheuvel” is direct gelegen aan een van de belangrijkste verkeersaders van Zeist, de Driebergseweg. Het kantorenpark is uitstekend bereikbaar vanaf de A12 en de A28.

Openbaar vervoer:
Voor reizigers met het openbaar vervoer is het kantorenpark ideaal bereikbaar. Met bushaltes voor de deur is het kantorenpark direct aangesloten op het NS-Station Driebergen/Zeist. Hier vertrekken om de 10 minuten bussen en u bent al binnen 10 minuten op het station.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is een ruimte van circa 690 m2 v.v.o. inclusief toedeling voor de algemene en gemeenschappelijke ruimtes beschikbaar op de 2e verdieping van gebouw B.

PARKEERGELEGENHEID
Op het eigen terrein zijn 18 parkeerplaatsen beschikbaar.

Bij het kantorencomplex is een fietsenstalling aanwezig.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige turn-key staat met de volgende voorzieningen:
Algemeen:
• bemande receptiebalie;
• koffie of thee faciliteiten in de gezamenlijke ruimten;
• een vernieuwd bedrijfsrestaurant inclusief catering via Vermaat;
• vergadercentrum (kosten voor gebruik worden separaat verrekend);
• toegangscontrole systeem middels pasjes;
• douchevoorziening;
• gemeenschappelijk terras;
• liftinstallatie.

Kantoorruimte:
• huidige indeling middels scheidingswanden;
• huidige vloerbedekking;
• huidige kabelgoten inclusief data en elektrabekabeling;
• huidige pantry;
• huidige systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald. Onderhoud en vervanging van de zaken in de kantoorruimte komen voor rekening en risico van Huurder.

ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A+.

AANVAARDING
In overleg.

VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 160,00 per m² per jaar.

De huurprijs is inclusief parkeerplaatsen.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is geen BTW-belaste verhuur.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode. Het betreft een onderhuursituatie met een uiterlijke expiratiedatum van 30 april 2029.

Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 april 2024, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
De servicekosten van het multi-tenant gebouw zijn onderverdeeld in verschillende leveringen en diensten.
De navolgende leveringen en diensten bedragen € 70,50 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie.
• gas- en waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de gebouwgebonden installaties en de gemeenschappelijke ruimten;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Gedeelde services:

Ontvangst- en receptiediensten:
€ 12,26 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie.
Verhuurder zorgt voor een bemande receptie van 08:00 en 17:15 uur welke is gericht op de ontvangst van de bezoekers. In deze vergoeding behoort ook de aankleding van de receptie.

Bedrijfsrestaurant:
€ 21,50 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie.
In het gebouw is een bedrijfsrestaurant aanwezig waar huurder gebruik van kan maken. In dit restaurant zijn verse broodjes, fruit, yoghurt en diverse dranken beschikbaar. De kosten voor de producten dienen door de gebruikers zelf te worden voldaan.

Schoonmaakkosten van de gehuurde en gemeenschappelijke ruimtes:
€ 24,50 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie.
Verhuurder draagt zorg voor het schoonmaken van de kantoorruimte en de gemeenschappelijke ruimten.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 160 /m2/jaar

Servicekosten € 70,5 /m2/jaar

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 690 m2 (in units vanaf 690 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 3 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag