Middenburcht 136, Vleuten | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Middenburcht 136

Omschrijving

ALGEMEEN
Welkom bij de Middenburcht 136 te Vleuten, waar een professionele en efficiënte werkomgeving gecreëerd is met alle gemakken die u nodig heeft. Gelegen in het bruisende centrum van Vleuten, biedt dit kantoorgebouw een scala aan voorzieningen om uw werkdag soepel en productief te laten verlopen.

Receptie op Afstand:
Bij de Middenburcht 136 het kantoorgebouw een receptieservice op afstand. Hoewel de receptie niet fysiek aanwezig is, staat het team altijd paraat om u te ondersteunen en vragen te beantwoorden. U kunt rekenen op professionele service, zelfs vanaf een afstand.

Parkeren in de omgeving:
Voor uw gemak is er vrij parkeren in de omgeving mogelijk. Zo kan zowel u als uw bezoekers parkeren in de omgeving.

All-Inclusive Service:
Bij de Middenburcht 136 zijn alle voorschot servicekosten inbegrepen in het maandbedrag. Dit omvat niet alleen de receptiediensten, maar ook de telefoonlijn en het internet. Zo kunt u zich concentreren op uw werk, terwijl de verhuurder zorgt voor de benodigde voorzieningen.

Ondergelegen Winkelcentrum:
Onder het kantoorgebouw vindt u een levendig winkelcentrum met diverse voorzieningen. Hier kunt u terecht voor uw dagelijkse boodschappen, een lunch of een gezellige borrel na het werk. Met een variatie aan winkels, restaurants en cafés is er altijd iets te ontdekken.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Reist u met de auto? Geen probleem! Het kantoorgebouw is gunstig gelegen nabij belangrijke snelwegen, zoals de A2 en A12. Hierdoor bent u binnen korte tijd verbonden met steden als Utrecht, Amsterdam en Den Haag.

Openbaar vervoer:
Middenburcht 136 is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Op loopafstand vindt u diverse bushaltes en het treinstation Vleuten. Met regelmatige verbindingen naar Utrecht en omliggende steden, kunt u gemakkelijk reizen zonder gedoe.

BESCHIKBAARHEID
Voor de verhuur is beschikbaar totaal:
Op dit moment zijn alle Business Units verhuurd. Neem contact met ons op voor de actuele beschikbaarheid.

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene en gemeenschappelijke ruimte van het kantoorgebouw.

Genoemde bedragen zijn inclusief het voorschot servicekosten, internet, één telefoonlijn, te vermeerderen met omzetbelasting.

PARKEERGELEGENHEID
Voldoende gratis parkeermogelijkheden in de omgeving.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat met de volgende voorzieningen:
• gemeenschappelijke entree voorzien van een tochtsluis met een ontvangstruimte;
• mechanische ventilatie;
• airco;
• ledverlichting;
• gemeenschappelijke pantry per verdieping voorzien van een koelkast, vaatwasser en koffieautomaat;
• huidige vloerbedekking;
• internet;
• kabelgoten ten behoeve van databekabeling en elektra;
• één telefoonlijn;
• te openen ramen;
• gemeenschappelijke personenlift;
• gemeenschappelijke toiletgroepen;
• gemeenschappelijke printer;
• gemeenschappelijke vergaderruimte op de 3e verdieping.

ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A++.

GLASVEZEL
Er is glasvezel aanwezig in het gebouw.

AANVAARDING
In overleg/per direct.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie beschikbaarheid

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
Vanaf 1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand/kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
In het maandbedrag is het voorschot servicekosten en diensten a € 75,00 per m2 per jaar inbegrepen, te vermeerderen met omzetbelasting, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• energiekosten met betrekking tot het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;
• waterverbruik;
• schoonmaak algemene ruimten en de algemene sanitaire voorzieningen van het gebouw;
• glas- en gevelbewassing buitenzijde;
• afvalverwijdering van afval wat tot normaal kantoorgebruik behoort;
• gebouwbeveiliging;
• gemeentelijke belastingen waaronder riool- en zuiveringsheffing;
• huismeesterij;
• onroerende zaak belasting gebruiker (indien Verhuurder daarvoor wordt aangeslagen);
• onderhoud conform artikelen 11.2 en 11.5 van de algemene bepalingen;
• 5% administratiekosten over de kosten van bovengenoemde zaken en leveringen;

Dienstenpakket
• ontvangst en doorverwijzen cliënten op afstand;
• doorverwijzen leveranciers op afstand;
• postverwerking en gebruik gemeenschappelijke postbus;
• aanbieden van telefoon-, en print en kopieerfaciliteiten.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 1.520 Per maand

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 62 m2 (in units vanaf 62 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 4 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag