Zonnebaan 45, Utrecht | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Zonnebaan 45

Omschrijving

ALGEMEEN
Pronkt uw logo binnenkort pal aan de A2?

Aan de Zonnebaan 45 is 790 m2 beschikbaar op een sublieme locatie aan de A2 met ruime parkeermogelijkheden. Zowel het kantoor als het volledige buitenterrein wordt grootschalig gerenoveerd. Het dak van het gebouw is recentelijk volledig voorzien van zonnepanelen en daarmee klaar voor een duurzame toekomst. Op loopafstand van uw nieuwe kantoor treft u HAL22. Hier kunt u padellen, fitnessen, squashen, bowlen en nog veel meer! Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging om de plannen aan u te presenteren.

Deze kantoorruimte is gelegen op het bedrijventerrein Lage Weide. Lage Weide ligt ten noordwesten van Utrecht centrum en grenst pal aan de A2. De A2 vormt de voornaamste verbinding tussen Amsterdam en Utrecht. Op het bedrijventerrein Lage Weide zijn o.a. gerenommeerde bedrijven zoals Hema, DHL, Vanmoof, FonQ en Zorg van de Zaak (inpandig) gehuisvest.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Door de ligging nabij de op- en afritten van de rijksweg A2 en de Zuilense Ring (N230) is het gebouw met eigen vervoer uitstekend bereikbaar. Op het terrein en in de directe omgeving is voldoende mogelijkheid tot parkeren. Er is tevens ook een fietsenstalling aanwezig met een oplaadpunt voor uw elektrische fiets.

Openbaar vervoer
Met het openbaar vervoer wordt vanaf station Utrecht Centraal Station in de spits maximaal 8 maal per uur een busverbinding onderhouden met een halte op 5 minuten loopafstand.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal beschikbaar:

790 m2 v.v.o. kantoorruimte

1e verdieping | 308 m2 v.v.o. kantoorruimte
2e verdieping | 314 m2 v.v.o. kantoorruimte
3e verdieping | 168 m2 v.v.o. kantoorruimte

Voor de Zonnebaan 33A is in totaal 1.143 m2 beschikbaar, verdeeld over 895 m2 bedrijfshal en 248 m2 kantoorruimte.

PARKEREN

Parkeerplaatsen worden aangeboden op basis van de navolgende parkeernorm:
Bedrijfsruimte 1:440.
Kantoorruimte 1:52.

AANVAARDING
In overleg.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 125,00 per m2 per jaar.

Bedrijfsruimte:
€ 100,00 per m2 per jaar.

Parkeerplaatsen:
€ 500,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien een huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar. Een kortere huurtermijn is bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in turnkey staat met de volgende voorzieningen:
• zelfstandige entree;
• mechanische ventilatie;
• systeemplafond voorzien van led-verlichting en nieuwe plafondplaten;
• egale vloer gereed voor het leggen van vloerbedekking;
• nieuw gesausde wanden;
• nieuwe pantry per verdieping inclusief boven- en onderkastjes, vaatwasser en koelkast;
• huidige radiatoren;
• kabelgoten, huurder verkrijgt de aanwezige (data) bekabeling om niet ter beschikking;
• gescheiden sanitaire groepen per verdieping;
• medegebruik personenliften.

Indien gewenst is de Verhuurder bereid met de Huurder in gesprek te treden over aanvullingen op het bovenstaande opleveringsniveau.

SERVICEKOSTEN
€ 40,00 per m2 per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• gasverbruik inclusief vastrecht en meterhuur;
• elektraverbruik inclusief vastrecht en meterhuur;
• waterverbruik inclusief vastrecht en meterhuur;
• onderhoud, eventuele keuringskosten en periodieke controle van de E-installatie;
• onderhoud, eventuele keuringskosten en periodieke controle van de W-installatie;
• onderhoud, eventuele keuringskosten en periodieke controle van de daken en valbeveiliging;
• onderhoud, eventuele keuringskosten en periodieke controle van de gebouw gebonden brandblusmiddelen;
• onderhoud en reparatie (automatische) toegangs-/buitendeuren;
• onderhoud van groenvoorziening c.q. terreinonderhoud;
• onderhoud en vervanging (interieur)beplanting en bestrating;
• de kosten voor onkruid-, ongedierte- en gladheidsbestrijding;
• de kosten voor schoonmaak, glasbewassing en gevelreiniging;
• de kosten voor beveiliging en surveillance van het terrein;
• de kosten voor communicatie van gebouwinstallaties;
• kosten voor rioolheffing en reinigingsheffing;
• diversen/klein dagelijks onderhoud;
• administratiekosten 5% over de overige leveringen en diensten.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 125 /m2/jaar

Servicekosten € 100 /m2/jaar

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 1.117 m2 (in units vanaf 168 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 3 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag