Zonnebaan 33, Utrecht | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Zonnebaan 33

Omschrijving

OMSCHRIJVING
Betaalbare kantoorruimte voorzien van een modern inbouwpakket!

De entree van uw nieuwe kantoor is volledig gerenoveerd en voorzien van een nieuwe pvc-vloerbedekking, gezamenlijke koffiebar en diverse zitjes.

Deze kantoorruimte ligt op het bedrijventerrein Lage Weide. Lage Weide ligt ten noordwesten van Utrecht Centrum en grenst pal aan de A2. De A2 vormt de voornaamste verbinding tussen Amsterdam en Utrecht. Op het bedrijventerrein Lage Weide zijn o.a. gerenommeerde bedrijven zoals Hema, DHL, Vanmoof, FonQ en Zorg van de Zaak (inpandig) gehuisvest.

Het dak van het pand is recentelijk volledig voorzien van zonnepanelen en daarmee klaar voor een duurzame toekomst.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Door de ligging nabij de op- en afritten van de rijksweg A2 en de Zuilense Ring (N230) is het gebouw met eigen vervoer uitstekend bereikbaar. Op het terrein en in de directe omgeving is voldoende mogelijkheid tot parkeren. Er is tevens ook een fietsenstalling aanwezig met een oplaadpunt voor uw elektrische fiets.

Openbaar vervoer
Met het openbaar vervoer wordt vanaf station Utrecht Centraal Station in de spits maximaal 8 maal per uur een busverbinding onderhouden met een halte op 5 minuten loopafstand. Via deze halte bent u in enkele minuten tevens op NS station Maarssen

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur komt beschikbaar:
Circa 274 m² v.v.o. kantoorruimte gelegen op de 1e verdieping, zijnde unit 1.1A.

Unit | metrage | all-in prijs per maand | beschikbaarheid
1.1E | 31,6 m2 | € 510,00 | Per direct beschikbaar

Deze prijs is inclusief één parkeerplaats en vaste servicekosten.

PARKEREN
Parkeerplaatsen worden aangeboden op basis van de navolgende parkeernorm:
1:50

AANVAARDING
In overleg.

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 120,00 per m2 per jaar.

PARKEERPLAATSEN
€ 500,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel B.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 jaar. Kortere termijnen in overleg.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat met de volgende voorzieningen:
• recent gerenoveerde entree voorzien van nieuwe pvc-vloerbedekking, gezamenlijke pantry en diverse zitjes;
• systeemplafond voorzien van led-verlichting;
• vloerbedekking;
• gesausde wanden;
• pantry inclusief boven- en onderkastjes, vaatwasser en koelkast;
• huidige radiatoren;
• kabelgoten, huurder verkrijgt de aanwezige (data) bekabeling om niet ter beschikking;
• gezamenlijke sanitaire groep op de verdieping;
• medegebruik personenlift.

SERVICEKOSTEN
€ 40,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• gasverbruik inclusief vastrecht en meterhuur;
• elektraverbruik inclusief vastrecht en meterhuur;
• waterverbruik inclusief vastrecht en meterhuur
• onderhoud, eventuele keuringskosten en periodieke controle van de E-installatie;
• onderhoud, eventuele keuringskosten en periodieke controle van de W-installatie;
• onderhoud, eventuele keuringskosten en periodieke controle van de daken en valbeveiliging;
• onderhoud, eventuele keuringskosten en periodieke controle van de gebouw gebonden brandblusmiddelen;
• onderhoud en reparatie (automatische) toegangs-/buitendeuren;
• onderhoud van groenvoorziening c.q. terreinonderhoud;
• onderhoud en vervanging (interieur)beplanting en bestrating;
• de kosten voor onkruid-, ongedierte- en gladheidsbestrijding;
• de kosten voor het (vervangings)onderhoud van het interieur van de gemeenschappelijke ruimte;
• de kosten voor schoonmaak, glasbewassing en gevelreiniging;
• de kosten voor beveiliging en surveillance van het terrein;
• de kosten voor communicatie van gebouwinstallaties;
• kosten voor rioolheffing en reinigingsheffing;
• diversen/klein dagelijks onderhoud;
• administratiekosten 5% over de overige leveringen en diensten.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUURPRIJHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag