Atoomweg 50

Uitgelichte services

  • 24H toegang

    Je heb 24 uur per dag toegang tot je eigen kantoor

  • Airconditioning

    Deze locatie beschikt over een airco waardoor er altijd een prettig klimaat is op de werkvloer

  • Bemande Receptie

    Uw gasten worden vriendelijk ontvangen en voorzien van een kop koffie

  • Coffee Corner

    Geniet dagelijks van een heerlijk cappuccino en praat gezellig bij met je collega’s

  • Lounge

    Naast werk kan je heerlijk ontspannen in de loungeruimte

  • Lunch faciliteiten

    Geniet van een heerlijke club sandwich tijdens je pauze

Omschrijving

Het kantoor bevindt zich aan de Atoomweg 50 op het bedrijventerrein Lage Weide in Utrecht. Bedrijventerrein Lage Weide ligt aan de rand van Utrecht langs de A2 en is één van de oudste bedrijventerreinen van Nederland. Aanvankelijk vestigden zich er met name industriële ondernemers en bouwbedrijven, momenteel ligt het accent meer op logistiek en distributie.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het gebouw is zeer goed bereikbaar vanaf de rijksweg A2 (Amsterdam – Den Bosch) afrit 7 (Utrecht Centrum / Leidsche Rijn Centrum).

Openbaar vervoer:
Per openbaar vervoer is het kantoorgebouw goed bereikbaar. Het NS-station Leidsche Rijn is op loopafstand gelegen. De Bushalte Thoriumweg ligt op enkele minuten lopen vanwaar op frequente tijden bussen rijden naar NS-station Utrecht CS en Maarssen.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is, op dit moment, totaal beschikbaar circa 290 m² op de begane grond alsmede vier werkplekken op de derde verdieping:

Unit Werkplekken Huurprijs/maand Beschikbaar
3.03b 4 € 1.200,00 per direct
BG 290 m² € 6.000,00 per direct

Op aanvraag kijkt verhuurder of er naast bovengenoemde ruimten andere, mogelijk leegkomende, ruimten binnen het gehuurde beschikbaar zijn of komen.

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.

Verhuur is inclusief service- en hospitalitykosten.

Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat.

PARKEERGELEGENHEID
Het gebouw beschikt over circa 125 parkeerplaatsen op eigen terrein.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt in huidige staat, turn-key opgeleverd.
Opleverniveau units:
• Turn-key;
• Vloerbedekking;
• Systeemwand;
• Verlichting;
• Meubilair (bureau+bureaustoel).

Opleverniveau conventioneel:
• Huidige staat;
• Vloerbedekking;
• Systeemwand;
• Verlichting.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een
Energielabel A.

AANVAARDING
In overleg.

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie bovenstaand overzicht.

Parkeren:
€ 62,50 per parkeerplaats per maand

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzet-belasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangs-datum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
€ 40,00 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting:
• aansluiting op internet al dan niet door middel van een draadloos netwerk, zonder garantie van beschikbaarheid;
• verse koffie- en theefaciliteiten;
• gebruik van de printer;
• gebruik van pantry/keuken en apparatuur;
• verwarming;

• aansluiting op elektriciteitsnet;
• glasbewassing buitenzijde;
• waterverbruik;
• vuilafvoer;
• schoonmaak van algemene ruimtes.

HOSPITALITYKOSTEN
€ 25,00 per m² per jaar, voor de navolgende diensten, te vermeerderen met omzetbelasting:
• sociale hart;
• receptiedienst;
• koffie- en thee voorziening;
• vergaderzalen;
• lunchruimte / restaurant;
• parkeren voor gasten (op basis van beschikbaarheid);
• parkeren voor huurders (op basis van parkeerabonnementen);
• pantry’s verspreid over het gebouw;
• toiletgroepen per verdieping;
• lift;
• huidige koel- en verwarmingsinstallatie;
• draadloos internet en Wifi in de algemene ruimtes;
• onbeperkt gebruik buitenruimte.

OVERIGE FACILITEITEN
Vergaderen intern
• De vergaderruimtes zijn kosteloos te reserveren via de app of via de clubmanager. Het gebruik is op basis van fair use.
• Per maand ontvangt u 5×2 credits om te vergaderen op 1 van onze andere 9 kantoorgebouwen door heel Nederland. 1 credit staat gelijk aan 1 uur. Kijk op de Newday website op welke locaties zij allemaal vertegenwoordigd zijn.
Clubmanager
• De clubmanager is aanwezig op werkdagen tussen circa 9:00 uur en 17:30 uur. De clubmanager verricht receptiewerkzaamheden en is het aanspreekpunt voor alle huurders in het gebouw.
Sociaalhart
• Op de begane grond is een sociaal hart gerealiseerd waar ruimte is voor ontmoeting, flexwerken en (informele) gesprekken.
Lunch
• Op werkdagen tussen ca 12:00 uur en 14:00 uur wordt er verse lunch in buffet vorm bereid waar tegen een kleine vergoeding gebruik van kan worden gemaakt.
Wifi
• In het gebouw is een Wifi aanwezig.
Servicekosten en hospitality kosten
• Servicekosten en hospitalitykosten zijn bij de huurprijs inbegrepen

OPTIONEEL
Lunchabonnement:
Nader te bepalen

Schoonmaakabonnement:
Nader te bepalen.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huurpenningen, servicekosten en hospitalitykosten, te vermeerderen met omzetbelasting. Deze bankgarantie dient te worden gesteld voor de sleuteloverdracht en dient te worden afgegeven door een in Nederland erkende en gevestigde bank-instelling, conform het standaard ROZ-model 2018.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

 

Lees meer Lees meer

Locatie en bereikbaarheid

  • Auto
  • Fiets
  • Nabij bus
  • Nabij snelweg

Eigen vervoer: Het gebouw is zeer goed bereikbaar vanaf de rijksweg A2 (Amsterdam – Den Bosch) afrit 7 (Utrecht Centrum / Leidsche Rijn Centrum). Openbaar vervoer: Per openbaar vervoer is het kantoorgebouw goed bereikbaar. Het NS-station Leidsche Rijn is op loopafstand gelegen. De Bushalte Thoriumweg ligt op enkele minuten lopen vanwaar op frequente tijden bussen rijden naar NS-station Utrecht CS en Maarssen.

Parkeermogelijkheden

  • Eigen terrein
  • Openbare weg

Faciliteiten

  • 24H toegang
  • Airconditioning
  • Bemande Receptie
  • Coffee Corner
  • Lounge
  • Lunch faciliteiten
  • Printen
  • Snelweglocatie
  • Tuin/Dakterras
  • Vergaderruimtes
  • WiFi

Plan een bezichtiging of stel een vraag