Banningstraat 3, Soesterberg | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Banningstraat 3

Omschrijving

ALGEMEEN
Een unieke ruimte op een unieke plek!

Dit gebouw is in een groene omgeving aan de Banningstraat 3B te Soesterberg gelegen. Op de begane grond is circa 381 m2 beschikbaar. De begane grond heeft een gezamenlijke receptie en ontvangstruimte. Verder beschikt de kantoorruimte over een vergaderruimte, een grote lunchruimte en eigen sanitaire voorzieningen alsmede een doucheruimte. De kantoorruimte wordt in de huidige staat inclusief modern meubilair opgeleverd. De ruimte is dé perfecte plek voor jouw nieuwe kantoorruimte of zelfs fysiotherapiepraktijk!

Vanaf de A28 is het gebouw al binnen 4 autominuten te bereiken. Bij aankomst valt het riante buitenterrein gelijk op. Het centrum van Soesterberg is op loopafstand, hier zijn onder andere winkels en restaurants te vinden. Op korte afstand is het Conferentiehotel Kontakt de Kontinenten gelegen, dit hotel is voorzien van een businesscentrum en vergaderzalen voor tot wel 200 personen. Aan dezelfde straat is ook het Nationaal Militair Museum, hier kunnen vergaderingen, borrels, evenementen of teamuitjes worden georganiseerd.

De andere huurder in dit gebouw is UBO Engineering B.V.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het kantoorgebouw is dicht bij de N237 gelegen, de oude verbindingsweg van Utrecht naar Amersfoort, welke op circa 4 autominuten van de afrit Den Dolder (afslag 3) op de snelweg A28 ligt.

Openbaar vervoer:
Op 5 minuten loopafstand is een bushalte gelegen. Hiervandaan vertrekken regelmatig bussen richting Amersfoort Centraal, Wijk bij Duurstede en Zeist.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur een ruimte van circa 381 m2 v.v.o. kantoorruimte beschikbaar.

PARKEERGELEGENHEID
Op eigen terrein zijn minimaal 10 (tien) parkeerplekken beschikbaar.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat met de volgende voorzieningen:
• entree;
• systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen;
• wandkabelgoten ten behoeve van data- en elektrabekabeling;
• topkoeling;
• zonwering;
• sanitaire voorzieningen;
• doucheruimte;
• pantry in de gangzone;
• eigen lunchruimte voorzien van een 2de pantry met vaatwasser, koelkast en magnetron;
• representatieve vergaderruimte;
• meubilair met een moderne uitstraling.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENERGIELABEL
Energielabel E.

BESTEMMING
Bedrijven in de categorie 1 en 2 van de Staat van Bedrijfsactiviteiten.

AANVAARDING
Per direct.

VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte inclusief minimaal 10 parkeerplaatsen:
€ 35.000,00 per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 5% dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
Nader te bepalen, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gas- en waterverbruik inclusief vastrecht en belastingen en ;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van het gehuurde en de gebouwgebonden installaties en gemeenschappelijke ruimten inclusief belastingen en heffingen;
• onderhoud verwarmings- en topkoelingsinstallatie;
• onderhoud luchtbehandelingsinstallatie;
• terreinbeveiliging;
• glasbewassing;
• rioolreiniging;
• onderhoud alarm-/inbraakinstallatie;
• onderhoud brandblusmiddelen;
• bladvrij maken dak en goten;
• onderhoud tuin;
• onderhoud pompinstallatie;
• afdracht gemeentelijke belastingen en GBLT;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 35.000 Per jaar

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 381 m2 (in units vanaf 381 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 2 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag