Amersfoortsestraat 15, Soesterberg | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Amersfoortsestraat 15

Omschrijving

ALGEMEEN
Fraaie, vrijstaande kantoorvilla met een monumentale uitstraling op een zeer centrale locatie in Soesterberg. Er is een ruim eigen afsluitbaar parkeerterrein aan de voorzijde van de villa aanwezig met circa 20 parkeerplaatsen.

Via de ruime entree met tochtportaal, voorzien van glas in lood ramen, bereikt u de centrale hal van de kantoorvilla welke is voorzien van een kroonluchter. Daarnaast zijn er een ruime garderobe, een pantry voor gezamenlijk gebruik, een gemeenschappelijke vergaderruimte, een gescheiden toiletgroep voor dames en heren alsmede een terras aan de achterzijde aanwezig. Op de 1e verdieping bevinden zich zeven kantoorkamers, een gescheiden toiletgroep voor dames en heren, alsmede een ruim balkon aan de zijkant van de villa. Op de 2e verdieping zijn twee ruime kantoorkamers.

Middels de monumentale houten trap voorzien van een rode loper, bereikt u vanuit de centrale hal de 1e verdieping, welke is voorzien van een rood tapijt, stucwerk wanden en stucwerk plafonds met inbouwarmaturen. In 2017 is de villa geheel geschilderd met behoud van de klassieke elementen.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
De kantoorvilla is gelegen aan de N237, de oude verbindingsweg van Utrecht naar Amersfoort, welke op circa 3 autominuten van de afrit Soesterberg (nr. 4) vanaf de rijksweg A28 ligt.

Openbaar vervoer:
Vanaf het Centraal Station Amersfoort is de Amersfoortsestraat in circa 15 minuten met de bus bereikbaar. Er vertrekken regelmatig bussen van en naar het Centraal Station Amersfoort. Tevens rijden er diverse streekbussen van en naar het Centraal Station Utrecht.

VLOEROPPERVLAK

2e verdieping | unit 18 | 78,47 m2 v.v.o. | VERHUURD

Het bovenvermelde metrage is uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.

Bovengenoemde prijs te vermeerderen met omzetbelasting.

PARKEERGELEGENHEID
Er zijn voldoende parkeerplaatsen beschikbaar op het eigen afgesloten terrein.

OPLEVERINGSNIVEAU
Algemeen/gemeenschappelijk:
• gemeenschappelijke entree voorzien van tochtdeur met glas in lood;
• medegebruik garderobe;
• medegebruik toiletgroepen, voorzien van separate dames- en herentoiletten;
• medegebruik vergaderruimte;
• medegebruik centrale hal;
• medegebruik pantry op de begane grond;
• huidige alarminstallatie;
• brandblussers.

De kantoorkamers worden opgeleverd in de huidige staat en zijn voorzien van onder andere:
• huidige opbouw wand- en plafondverlichting;
• nieuwe pvc-vloer;
• te openen ramen voorzien van luxaflex (waar aanwezig);
• verwarming door middel van radiatoren.

AANVAARDING
In overleg.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie beschikbaarheid.

Parkeerplaatsen:
€ 500,00 per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is btw-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde btw-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
Flexibele huurtermijnen vanaf 3 (drie) jaar met aansluitende verlengingsperioden bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangs-datum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
De huurprijzen zoals vermeld zijn inclusief het voorschot servicekosten, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen voor de kosten van de leveringen en diensten.
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en verlichting in de gemeenschappelijke ruimte;
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, zoals sanitair, centrale entree en pantry, beglazing buitenzijde en gemeenschappelijk terrein;
• onderhoud van de tuinen en het terrein;
• idem van brandblusmiddelen;
• idem van de paden en oprit;
• idem van de beplanting en de bomen;
• idem van de dakgoten, gevels en het houtwerk van het gehuurde;
• onderhoud en periodieke controle van gebouwgebonden installaties;
• idem van de centrale verwarming;
• afvoer bedrijfsafval en papier/karton (1x per 2 weken);
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom, conform model ROZ, ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 795 Per maand

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 78 m2 (in units vanaf 78 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 3 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag