Vreeswijksestraatweg 22, Nieuwegein | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Vreeswijksestraatweg 22

Omschrijving

ALGEMEEN
Het kantoorgebouw bestaande uit 4 bouwlagen met een eigen parkeerterrein en is gelegen in de wijk “Merwestein”. Het vrijstaande kantoorgebouw is gebouwd in verschillende fases tussen 1975 en 1990.
In het kantoorgebouw zijn verschillende bedrijven gevestigd zoals Mitros Onderhoudsbedrijf, Van Helder Accountancy, Novum Werving & Selectie en IPMA Certificeringen.

Op 5 minuten loopafstand is het grotendeels overdekte winkelcentrum “CityPlaza”. Naast de vele winkels op het gebied van o.a. mode, lifestyle en beauty bevinden zich hier ook o.a. Theater De Kom, met een bioscoop, het Stadhuis van Nieuwegein en diverse gezellige horecagelegenheden.

BEREIKBAARHEID
per eigen vervoer:
De bereikbaarheid van het kantoorgebouw is uitstekend. Maar liefst 3 Rijkswegen zijn binnen 10 minuten bereikbaar:
• A2 op 1,7 km hemelsbreed met 8 min. reistijd over een route van 4,8 km
• A27 op 2,4 km hemelsbreed met 6 min. reistijd over een route van 3,7 km
• A12 op 3,5 km hemelsbreed met 9 min. reistijd over een route van 5,3 km

per openbaar vervoer:
Openbaar vervoer is aanwezig in de vorm van een bushalte, welke op 2 minuten lopen ligt. Buslijn 77 onderhoud een regelmatige verbinding naar het Centraal Station Utrecht. Op 8 minuten lopen bevindt zich de halte voor de sneltram, welke eveneens een regelmatige verbinding onderhoudt richting Centraal Station Utrecht.

BESCHIKBAARHEID
Voor de verhuur is in totaal circa 600 m² beschikbaar verdeel in de navolgende units:

Verdieping | Unit | Metrage | Prijs per maand

1e verdieping | R1.02B | circa 30,03 m² v.v.o. | € 450,00
1e verdieping | R1.02G | circa 30,39 m² v.v.o. | € 450,00

3e verdieping | R3.01 + R3.02 | circa 325 m² v.v.o.*
3e verdieping | R3.04 | circa 214,56 m2 | € 2.235,00

*Deze ruimte kan worden opgesplitst in 2 ruimtes.

Genoemde prijzen zijn inclusief de vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.

Gemeten conform NEN 2580, volgens meetrapport van Kontek Engineering B.V. d.d. 16 augustus 2018.

PARKEERGELEGENHEID
In totaal zijn er 16 parkeerplaatsen op eigen terrein beschikbaar.

Daarnaast kan er in de directe omgeving (betaald) worden geparkeerd.

OPLEVERNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat met de volgende voorzieningen:
• gezamenlijke entree;
• huidige scheidingswanden;
• huidige vloerbedekking;
• huidig systeemplafond voorzien van TL verlichtingsarmaturen;
• gezamenlijke toiletgroep;
• pantry;
• luchtbehandelings- en verwarmingssysteem;
• huidige kabelgoten ten behoeve van elektra, data en telefoon, voorzien van elektrabekabeling en wandcontactdozen;
• glasvezelverbinding;
• medegebruik personenlift.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en de werkzaamheden dienen door huurder zelf te worden uitgevoerd en opgeleverd.

ENERGIELABEL
Het gebouw beschikt over energielabel A++.

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 125,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting.

Parkeerplaatsen:
€ 250,00 per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUURPERIODE
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
€ 50,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, vaste servicekosten, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• elektrakosten, voor eigen en algemene ruimte;
• verwarmingskosten, voor eigen en algemene ruimte;
• water, voor eigen en algemene ruimte;
• waterschapslasten;
• schoonmaken algemene ruimten;
• sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d. voor zover benodigd in openbare ruimten;
• huisbel/intercom onderhoud;
• brandbeveiligingsinstallatie onderhoud;
• levering lamp/TL/starters in de algemene ruimten;
• groenvoorziening binnen en buiten;
• kosten voor de afvoer van het gemeenschappelijke huisvuil;
• overig klein onderhoud ten laste van de huurder;
• liftinstallatie serviceabonnement en onderhoud;
• telefoonkosten lift;
• glasbewassing;
• assurantiepremie glasverzekering;
• klimaatinstallatie serviceabonnement en onderhoud;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

AANVAARDING
In overleg, per direct.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag