Fokkerstraat 16, Leusden | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Fokkerstraat 16

Omschrijving

ALGEMEEN
Het betreft een representatief solitair kantoorgebouw uit 1998. Het gebouw is langwerpig van vorm verdeeld over 4 bouwlagen en heeft één centrale entree. Het kantoorgebouw ligt op het bedrijventerrein “De Horst” te Leusden. Vele gerenommeerde organisaties hebben zich gevestigd op dit kantorenpark (AFAS, Intergamma, Sport Business Center, Achmea, Zilveren Kruis en CBR). In de directe nabijheid bevindt zich het ‘Van der Valk Hotel Leusden’.

Momenteel huurt Fashion Linq B.V. de gehele begane grond en de 1e verdieping van het kantoorgebouw. Daarnaast is op de 3e verdieping een business center gecreëerd. Bij het business center wordt alles inclusief opgeleverd, waarmee het de ideale oplossing is voor organisaties die op korte termijn op zoek zijn naar een leuke, goed bereikbare en instapklare werkplekken. Vanuit de kantoorunits heeft men een prachtig en rustgevend uitzicht op de achterliggende weilanden.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het kantoorgebouw is gelegen nabij de randweg. Via deze randweg is de A28 (Utrecht-Zwolle) rechtstreeks en goed bereikbaar. Binnen enkele minuten ligt het knooppunt Hoevelaken waardoor ook de A1 (Hengelo – Amsterdam) goed bereikbaar is.

Openbaar vervoer:
Met het openbaar vervoer is het kantoorgebouw goed te bereiken, via de buslijnen 77, 78 en 79 is het kantoorgebouw te bereiken welke een directe verbinding hebben naar het Centraal Station Amersfoort.

VLOEROPPERVLAK
Unit Oppervlakte v.v.o. All-in huurprijs per maand exclusief BTW
303 | ca. 34 m2 | € 549,00
310 | ca. 39 m2 | € 649,00
311 | ca. 43 m2 | € 699,00

Genoemd metrage is inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. De genoemde metrages zijn niet bepaald op basis van een NEN-meting en derhalve indicatief en vrijblijvend van aard.

PARKEERGELEGENHEID
Op eigen terrein zijn voldoende parkeerplaatsen aanwezig op basis van fair-use. Tevens zijn er voldoende parkeerplaatsen gelegen rondom het kantoorgebouw.

OPLEVERINGSNIVEAU
De business units worden alles inclusief opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• elektrisch zit-en sta werkplekken (bureau en bureaustoelen);
• glasvezel internet/wifi verbinding 100MB;
• gemeenschappelijke pantry;
• verse biologische bonenkoffie en thee;
• LED-verlichtingsarmaturen (keuze uit diverse lichtbronnen);
• gemeenschappelijke personenlift;
• gemeenschappelijke gescheiden wc-groepen;
• huidige zonnewering;
• huidige kabelgoten;
• huidige systeemplafond.

CIRCULAIR KANTOOR
De verhuurder hecht veel waarde op het circulaire gebruik van kantoren of werkplekken. Dit is onder andere terug te zien in de inrichting van de kantoorruimte. Zo is gekozen voor modulaire meubels, waarvan onderdelen kunnen worden vervangen en behouden. Verder worden de meubels hergebruikt in verschillende ruimtes waar alles nog mogelijk is. Daarnaast wordt gestreefd naar verlenging van de levensduur van de meubels, onder andere door reiniging of her-stofferen. Ook wordt om de paar jaar de kwaliteit van een bureaustoel gecontroleerd, op basis waarvan reparaties uitgevoerd kunnen worden om de levensduur te verlengen.

ENERGIELABEL
Het gebouw beschikt over een energielabel A

AANVAARDING
in overleg.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Zie tabel vloeroppervlak. De tarieven zijn inclusief servicekosten. Genoemde bedragen te vermeerderen met omzet-belasting.

BTW-HEFFING
uitgangspunt is btw-belaste verhuur. Derhalve dient de huurprijs te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde btw-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, met een nader te bepalen percentage verhoogd zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
Onbepaalde tijd, met opzegtermijn vanaf 3 (drie) maanden.

HUURBETALING
De alles inclusief huur, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand vooruit.

SERVICEKOSTEN
De alles inclusief huur is, voor de navolgende leveringen en diensten;
• levering van gas, water en elektriciteit:
• collectieve glasvezel internetverbinding 100MB;
• gebruik van gemeenschappelijke pantry en apparatuur;
• glasbewassing buitenzijde;
• waterverbruik;
• schoonmaak van gehuurde ruimtes;
• schoonmaak van algemene ruimtes;
• vuilafvoer;
• periodiek onderhoud/keuring liftinstallatie;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van (één) maand huurpenning en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting. Deze bankgarantie dient te worden gesteld voor de sleuteloverdracht en dient te worden afgegeven door een in Nederland erkende en gevestigde bankinstelling, conform het standaard ROZ-model 2018.
Over een waarborgsom wordt geen rente vergoed.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag