Fokkerstraat 12, Leusden | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Fokkerstraat 12

Omschrijving

ALGEMEEN
De mooiste Business Units van Leusden!

BusinessCenter Leusden is een representatief kantoorgebouw gelegen op het hoogwaardige en kleinschalige kantorenpark “De Horst”. Het BusinessCenter is omgeven door veel groen en grenst aan het Valleikanaal. Het kantorenpark kenmerkt zich door een goede ontsluiting op het wegennet, de ruime opzet en de aandacht voor de groenvoorzieningen. De eigenaar; BusinessCenter.nl heeft 19 soortgelijke BusinessCenter locaties. Zowel het eigendom, het beheer als de exploitatie van het BusinessCenter wordt geheel verzorgd door dezelfde partij. Dit wordt als zeer prettig ervaren door haar huidige gebruikers.

Op de begane grond bij de entree is een representatieve ontvangstruimte. Op de 2e verdieping zijn gedeelde faciliteiten; 3 vergaderzalen voor circa 6 tot 8 personen, een koffiebar met lounge gedeelte alsmede tegen betaling op de 3e verdieping een bemand bedrijfsrestaurant en een grote vergaderzaal/presentatie-ruimte voor circa 20 personen.

Het gebouw omvat totaal circa 3.979 m² v.v.o. kantoorruimte, verdeeld over vier bouwlagen. Middels een online portal kunnen huurders gemakkelijk alle faciliteiten inboeken, denk aan het reserveren van vergaderruimtes, maar ook het laten schoonmaken van je eigen kantoor of het upgraden van je internetsnelheid.

Voor de verhuur zijn er business units variërend in grootte beschikbaar op de 2e verdieping.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Per auto is de Fokkerstraat 12 uitstekend te bereiken. Het kantorenpark De Horst ligt in het noorden van Leusden, direct aan de afslag van de rijksweg A28.

Openbaar vervoer:
Per openbaar vervoer is de Fokkerstraat door een directe busverbinding, buslijn 78, met het Centraal Station Amersfoort met het openbaar vervoer goed te noemen. De bushalte is gelegen op 1 minuut wandelen vanaf het kantoorgebouw.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur zijn de volgende units beschikbaar:
Unit 2.5 |40 m2 netto | VERHUURD

** Op dit moment zijn er geen ruimtes beschikbaar, neem contact op met de makelaar om de mogelijkheden te bespreken **

De units zijn tevens in combinatie te huren door middel van een tussendeur.

Genoemde bedragen zijn inclusief de vaste niet verrekenbare servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

Het object is gemeten conform NEN2580.

PARKEERGELEGENHEID
Op het eigen parkeerterrein zijn in totaal 95 parkeerplaatsen beschikbaar, waarvan 21 parkeerplaatsen beschikbaar voor de business units. Aan de openbare weg is het tevens mogelijk om vrij te parkeren.

OPLEVERINGSNIVEAU
De business units worden gebruiksklaar opgeleverd in huidige staat inclusief onder andere:
• klimaatinstallatie bestaande uit een luchtbehandelingsinstallatie, compleet met ventilatie, koeling, verwarming en luchtbevochtiging middels het plafond;
• bandraster systeemplafond met een stramienmaat van 1.800 mm, voorzien van LED verlichtingsarmaturen met aanwezigheidsdetectie;
• kabelgoten ten behoeve van elektra, data 10up/10 down;
• gesausde wanden;
• vloerbedekking per unit;
• scheidingswanden;
• gemeenschappelijke pantry per verdieping;
• gemeenschappelijke bonen koffiemachine per verdieping, koffiebonen voor rekening huurder;
• gemeenschappelijke gescheiden toiletgroepen per verdieping;
• twee gemeenschappelijke personenliften voor 6 personen;
• gemeenschappelijke hoofdtrappenhuizen;
• internet op basis van 10/10mbps, uitbreiding tegen meerprijs;
• schoonmaak gehuurde kantoorruimte, tegen meerprijs, per gehuurde netto m²;
• huurder ontvangt 0,2 vergadercoins per netto gehuurde m² per maand. Een reguliere vergaderruimte kost 1 coin per uur.

Deze prijzen kunnen per locatie en per ruimte verschillen. Je ongebruikte coins kun je niet meenemen naar de volgende maand.
Indien je coins op zijn wordt het meerverbruik aan het einde van de maand gefactureerd. Deze coins kosten € 10,00 per stuk te vermeerderen met omzetbelasting, prijswijzigingen en indexering voorbehouden.

ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.

AANVAARDING
In overleg.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie beschikbaarheid vloeroppervlak.

Parkeerplaatsen:
Kosten in de huurprijs inbegrepen.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 8 % dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
12 (twaalf) maanden met een aansluitende verlengingsperiode van telkens 1 (één) maand.

HUURBETALING
De huur en de vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand, vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
In de all-in huurprijs zijn de vaste niet verrekenbare servicekosten inbegrepen, bij vooruitbetaling per maand te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gas- en waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de gebouwgebonden installaties en de gemeenschappelijke ruimten;
• onderhoud en periodiek controle van verwarming- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
• idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder-, parkeer en gebouwtoegang- en noodstroominstallatie(s);
• schoonmaak gemeenschappelijke ruimten, beglazing gemeenschappelijke ruimten, buitenterras en tuin;
• periodiek reinigen daken en hemelwaterafvoeren;
• onderhoud tuin;
• sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep en dergelijke;
• vuilafvoer, containerhuur en dergelijke;
• vervanging van lampen in gemeenschappelijke ruimten;
• voor huurders rekening komende belastingen en heffingen die bij de verhuurder in rekening worden gebracht;
• operating onbemande koffie en lunchfaciliteit;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van twee maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag