Huizermaatweg 9, Huizen | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Huizermaatweg 9

Omschrijving

ALGEMEEN
Business Centrum Huizen is gevestigd in een zeer representatief, vrijstaand kantoorgebouw, gelegen op het kantorenterrein “kantorenzone” aan de rondweg van Huizen. Het kantoorgebouw beschikt in totaal over een verhuurbaar vloeroppervlak van ruim 3.000 m2, verdeeld over vier verdiepingen.

Business Centrum Huizen is volledig gerestyled en gerenoveerd naar de moderne huidige tijd met onder andere: een nieuwe entree, nieuwe kleurstellingen, nieuwe deuren, nieuwe toiletten, nieuwe verlichting en glasvezelverbindingen voor elk huisnummer.

De servicedesk in de centrale hal wordt tijdens kantooruren bemand en geëxploiteerd door het representatieve team van Remind Allround Office Support. Het flexibele team verzorgt een compleet pakket aan diensten.

In het gebouw zijn twee flexibele vergaderruimtes voor maximaal 12 personen beschikbaar. Daarnaast is er een inspirerende business lounge gecreëerd in de halfronde ruimte aan de voorzijde van het pand inclusief terras. Deze ruimte is voorzien van supersnel internet, de nieuwste AV apparatuur, compleet met een LED theater verlichting systeem en de mogelijkheid om te ontbijten, lunchen en te borrelen. Tevens kan de ruimte exclusief gehuurd worden voor zakelijke presentaties, vergaderingen, trainingen, businessevents en netwerkborrels voor 10 tot 100 personen.

Business Centrum Huizen heeft diverse representatieve units beschikbaar voor de verhuur. De kleinere units van circa 30 m2 zijn uitermate geschikt als werkplek voor één of twee personen of als praktijkruimte.

Alle ruimtes beschikken over ruim voldoende daglicht en meerdere kiepkantelramen, indien gewenst kunnen de ruimtes geheel naar smaak ingericht worden en turnkey (volledig ingericht) geleverd worden.

Huizen is de tweede gemeente van het Gooi- en Vechtstreek en telt ca. 42.000 inwoners. In de directe omgeving bevinden zich de plaatsen Almere, Hilversum en Utrecht. Het dorpscentrum met alle voorzieningen is gelegen op korte loopafstand van het kantoorgebouw.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Per auto is de locatie vanaf de rijksweg A27 en de A1 via de Huizermaatweg binnen enkele minuten uitstekend te bereiken.

Openbaar vervoer:
De bereikbaarheid per openbaar vervoer is door de aanwezigheid van de bushalte De haar voor de deur eveneens uitstekend. Vanaf de bushalte ‘De Haar’ rijden de lijnen 108 en 320 elke 15 minuten van en naar Amsterdam en Hilversum.

VLOEROPPERVLAK

Voor de verhuur zijn de volgende business units beschikbaar:

Unit | metrage | prijs per maand | beschikbaarheid

1e verdieping
Unit 19.3 | 30 m2 netto | € 577,00 | Per direct (verdeeld in twee kamers met tussendeur)
Unit 19.6 | 45 m2 netto | € 865,50 | Per direct

2e verdieping
Unit 21.5 | 30 m2 netto | € 661,80 | Per direct
Unit 21.6 | 30 m2 netto | € 661,80 | Per direct

3e verdieping
Unit 27.5 | 30 m2 netto | € 577,00 | Per direct
Unit 27.7 | 30 m2 netto | € 577,00 | Per direct

Genoemde bedragen zijn, inclusief de vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

De genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene en gemeenschappelijke ruimten. Het object is niet gemeten conform NEN2580. Derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan het genoemde metrage.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw beschikt over een energielabel A.

PARKEERGELEGENHEID
Het Business Centrum beschikt over een zeer royale parkeerruimte aan zowel de voor- als achterzijde van het gebouw. In totaal zijn er 100 parkeerplaatsen aanwezig alsmede een afgesloten fietsenstalling. Het betreft vrij parkeren.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorunits worden opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• centrale entree met bemande servicedesk;
• narrow casting informatiesysteem op elke verdieping;
• nieuw intercomsysteem;
• systeemplafonds met duurzame LED verlichtingsarmaturen;
• verwarming door middel van een nieuwe energiezuinige gas-cv-installatie met radiatoren;
• mechanische ventilatie;
• energielabel A;
• nieuwe sfeervolle pantry op elke verdieping;
• nieuwe toiletgroepen op elke verdieping;
• dubbele liftinstallatie;
• royaal trappenhuis;
• huidige kabelgoten ten behoeve van elektra en data;
• nieuwe laminaatvloer “white wash” eiken;
• 24/7 toegankelijk;
• glasvezel internet op basis van 100/100mbps inclusief router en eigen IP adres;
• ontvangst van je gasten en leveranciers, post & pakketbehandeling via de servicedesk.

AANVAARDING
In overleg, direct beschikbaar.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS PARKEERPLAATS

Parkeerplaatsen:
Vrij parkeren in de omgeving.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
Flexibele huurtermijnen vanaf 1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.

HUURBETALING
De huur en vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huur ingangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
De huurprijs zoals vermeld is inclusief de vaste servicekosten, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gas- en waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de gebouwgebonden installaties en de gemeenschappelijke ruimten;
• glasvezel internet op basis van 100/100mbps inclusief router en eigen IP adres;
• jaarlijkse inspectie en klein onderhoud verwarmingsinstallatie en heater(s);
• jaarlijkse inspectie en klein onderhoud van de brandslanghaspel(s);
• inspectie en klein onderhoud dakbedekking;
• periodiek terrein- en groenonderhoud;
• reinigen straatkolken en algemene riolering;
• periodieke glasbewassing buitenzijde;
• periodieke legionella controle;
• ongediertebestrijding;
• onderhoud bewegwijzering;
• alle werkzaamheden die door verhuurder namens huurders worden verricht en die conform artikel 13 van de Algemene bepalingen ten laste van Huurder komen;
• schoonmaak van de sanitaire groep, pantry en gangzone vindt twee keer per week plaats;
• administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

De vaste kosten voor het servicepakket worden jaarlijks, vanaf 1 (één) jaar na huuringangsdatum, geïndexeerd op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag