Rijnzathe 6, De meern | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Rijnzathe 6

Omschrijving

TE HUUR KENMERKEN

ALGEMEEN
Een moderne turnkey kantoorruimte beschikbaar aan de A12!
Het gebouw aan de Rijnzathe 6 te De Meern is recent geheel gerenoveerd en voorzien van diverse gemeenschappelijke faciliteiten zoals vergaderruimtes, een bemande receptiebalie en een restaurant. Op de vierde verdieping is een geheel turn-key ruimte beschikbaar voor de verhuur. De ruimte is voorzien van een eigen pantry, vloerbedekking en een los kantoorruimte of vergaderruimte. Daarnaast heeft de ruimte toegang tot een gemeenschappelijk dakterras!

Gelegen op kantorenpark Oudenrijn biedt het kantoorgebouw aan de Rijnzathe 6 niet alleen een strategische locatie met uitstekende bereikbaarheid, maar ook een levendige omgeving met tal van voorzieningen in de omgeving. Van lokale eetgelegenheden tot winkels en recreatieve activiteiten, uw team zal zich snel thuis voelen in deze dynamische gemeenschap. In de nabije omgeving zijn bedrijven zoals Xerox Nederland, Proact Netherlands en Ubisoft gevestigd.

Door de leuke inrichting en het gave uitzicht is dit een geweldige ruimte voor uw groeiende onderneming! Dus wanneer gaan we kijken?

BEREIKBAARHEID

Eigen vervoer
Het kantoorgebouw ligt op slechts enkele autominuten afstand van het knooppunt Oudenrijn, waardoor de bereikbaarheid vanaf zowel de A2, A12 en de A27 zonder meer goed te noemen is.

Openbaar vervoer
Vanaf de voor het kantoorgebouw gelegen bushalte Rijnzathe rijden op regelmatige basis bussen van en naar het Centraal Station Utrecht en het NS-station Leidsche Rijn. De reistijd tussen het Centraal Station Utrecht en de Rijnzathe bedraagt circa 20 minuten.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is circa 203 m2 v.v.o. kantoorruimte beschikbaar gelegen op de 4e verdieping.

PARKEERGELEGENHEID
Bij de kantoorruimte kan in de basis 1 (één) parkeerplaats worden gehuurd. In overleg is het mogelijk meer parkeerplaatsen af te nemen.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat met de volgende voorzieningen:
• centrale entree met bemande receptiebalie;
• diverse gemeenschappelijke vergaderruimtes;
• gemeenschappelijk restaurant;
• verlaagde systeemplafonds op de begane grond;
• huidige systeemplafonds voorzien van LED-inbouwverlichtingsarmaturen (waar aanwezig);
• huidige systeemplafonds voorzien van TL-inbouwverlichtingsarmaturen (waar aanwezig);
• luchtbehandelingsinstallatie met topkoeling;
• huidige kabelgoten;
• medegebruik drie 13-persoonsliften;
• medegebruik goederen- c.q. personenlift tussen kelder en begane grond;
• gescheiden sanitaire groepen per verdieping;
• medegebruik mindervalide toilet op de begane grond;
• medegebruik douche- en kleedruimte in de kelder;
• natuurstenen vensterbanken;
• toegangscontrolesysteem (door middel van toegangspasjes);
• bellentableau en brievenbussen bord;
• deels te openen ramen;
• intercom installatie.

OVERNAME
De volgende zaken kunnen worden overgenomen door een opvolgend huurder, te weten:
• databekabeling;
• huidige scheidingswanden veel al voorzien van glas en verdiepingshoge deuren (waar aanwezig);
• huidige vloerbedekking (waar aanwezig);
• huidige luxaflex (waar aanwezig);
• huidige pantry; voorzien van combi-oven magnetron en vaatwasser (waar aanwezig);
• rolarchief in de kelderruimte.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.

AANVAARDING
In overleg, doch spoedig.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS

Kantoorruimte:
€ 159,36 per m² per jaar.

Parkeerplaatsen:
€ 824,28 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

HOSPITALITYBIJDRAGE
€ 11,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met een nader te bepalen percentage zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst per 1 februari 2025, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
€ 60,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per maand te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gas- en waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de gebouwgebonden installaties en de gemeenschappelijke ruimten;
• onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
• onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s);
• onderhoud en periodieke controle van glazenwasinstallatie;
• onderhoud en periodieke controle van hydrofoorinstallatie;
• onderhoud en periodieke controle van automatische deurmechanismen binnen de algemene ruimte;
• onderhoud en periodieke controle van brandmelder-, gebruikbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie(s);
• onderhoud en periodieke controle van brandslanghaspels, droge blusleiding en noodverlichting;
• onderhoud en periodieke controle van zonweringsinstallatie;
• onderhoud en periodieke controle van slagboom en intercom;
• onderhoud en periodieke controle van bliksembeveiligingsinstallatie;
• onderhoud en periodieke controle van antenne-installatie;
• onderhoud en periodieke controle van waterontharderinstallatie;
• onderhoud en periodieke controle van zonweringsinstallatie;
• onderhoud W- en E-installatie inclusief NEN3140 keuring;
• onderhoud en vervanging van gemeenschappelijke verlichting;
• schoonmaakkosten en glasbewassing van de gemeenschappelijke ruimten / buitengevel en/of separatieglas;
• gemeenschappelijke afvalvoorziening inclusief heffingen et cetera;
• periodiek onderhoud van het buitenterrein alsmede binnen beplanting in de gemeenschappelijke ruimtes;
• glasverzekering gevelglas inclusief assurantiebelasting;
• het uitvoeren van de zorgplicht t.a.v. legionellabeheer;
• telecommunicatie t.a.v. gemeenschappelijke voorzieningen (bijvoorbeeld, meldlijn lift, alarmlijn et cetera);
• indien noodzakelijk en afgesproken: huisbewaarder(s), portier(s), bewaker(s), andere functionarissen die diensten verrichten ten behoeve van het gebouw/complex waarvan het gehuurde deel uitmaakt;
• sanitaire voorzieningen t.a.v. toiletgroepen in de algemene ruimte;
• administratiekosten ad. 5% over de leveringen en diensten.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen, hospitality bijdrage en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 159 /m2/jaar

Servicekosten € 71 /m2/jaar

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 203 m2 (in units vanaf 203 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 5 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag