Rijnzathe 12, De meern | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Rijnzathe 12

Omschrijving

TE HUUR KENMERKEN

ALGEMEEN
JE OPTIMALE WERKPLEK AAN DE RAND VAN UTRECHT!

Veel centraler dan bij Element Offices Rijnzathe in De Meern kun je jouw onderneming niet vestigen. Je hebt de bedrijvigheid van de stad, met Utrecht op een steenworp afstand. Tegelijk vind je hier ook het ruimtelijke gevoel, zo aan de buitenrand van Utrecht. Eenmaal binnen word je verrast door de prachtige entree: The Club met de koffiebar. Jij kunt je helemaal focussen op je eigen business, voor alle mogelijke faciliteiten is gezorgd. Of je nou gebruik wilt maken van de heerlijke catering, even lekker gaat relaxen op het grote terras of een bespreking hebt in de thematische Meeting Room.

Bemande receptie
Bij aankomst word je begroet door een professionele receptie die altijd klaarstaat om je en jullie gasten vriendelijk te ontvangen. De receptiemedewerkers zorgen voor een soepel ontvangst en helpen je graag met eventuele vragen of verzoeken.

Catering
Hét cateringconcept in The Club waar alles in het teken staat van food & drinks met een eigentijdse twist. Met een wisselend menu van seizoensgebonden producten weten zij de huurders en bezoekers regelmatig te verrassen. Mevr. Kortekaas @ Work staat voor verse producten, verfijnde smaak en aandacht voor bereiding.

We houden ook van koffie. Een goede kop koffie met een geweldige smaak bevordert de concentratie, creativiteit en uiteraard het werkplezier. Zij zorgen voor een uniek en duurzaam kopje koffie.

Duurzaamheid en mobiliteit
De Rijnzathe 12 stimuleert duurzaam vervoer met de aanwezigheid van laadpalen voor elektrische auto’s op het terrein. Zo kan je eenvoudig je elektrische voertuig opladen terwijl je werkt.

All-Inclusive service
Je huurt hier altijd flexibel en all-inclusive. Dat is precies wat je ervan verwacht en meer: van een persoonlijk ontvangst bij de receptie tot technische support en razendsnelle wifi. Maar ook, schoonmaak en roomservice behoren tot de mogelijkheden. De conciërge zorgt dat alles werkt zoals je gewend bent, in de lounge scoor je een lekkere koffie of lunch. Je hoeft dus nergens aan te denken, behalve aan je corebusiness. De verhuurder doet de rest. Wil je direct aan de slag? Dat kan. Het meubilair is er al voor je neergezet. Nog voor je eerste werkdag is jouw werkplek voorzien van een verstelbaar bureau en bureaustoel.

BEREIKBAARHEID

Eigen vervoer:
De Rijnzathe 12 ligt op een strategische locatie nabij de A12, waardoor je snel verbonden bent met steden als Utrecht, Rotterdam en Den Haag. Daarnaast is er voldoende parkeergelegenheid beschikbaar op het eigen terrein voor zowel huurders als bezoekers.

Openbaar vervoer:
Ook met het openbaar vervoer is de Rijnzathe 12 uitstekend bereikbaar. Op loopafstand vind je de bushalte met verbindingen naar Utrecht en de omliggende gebieden, waardoor je medewerkers en bezoekers eenvoudig hun weg kunnen vinden.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur zijn de volgende units beschikbaar:
Verdieping | Unit | Metrage | Huurprijs All-in | Beschikbaar per

3e verdieping | 3.05 | 18 m2 | € 925,00 | Per direct
3e verdieping | 3.06 | 18 m2 | € 925,00 | Per direct
3e verdieping | 3.07 | 36 m2 | € 1.850,00 | Per direct
3e verdieping | 3.08 | 36 m2 | € 1.850,00 | Per direct
3e verdieping | 3.10 | 51 m2 | € 2.750,00 | Per direct
3e verdieping | 3.11 | 55 m2 | € 2.750,00 | Per direct
3e verdieping | 3.12 | 58 m2 | € 2.750,00 | Per direct
3e verdieping | 3.13 | 19 m2 | € 925,00 | Per direct
3e verdieping | 3.14 | 28 m2 | € 1.350,00 | Per direct

5e verdieping | 5.05 | 18 m2 | € 925,00 | Per direct
5e verdieping | 5.06 | 18 m2 | € 925,00 | Per direct
5e verdieping | 5.07 | 18 m2 | € 925,00 | Per direct
5e verdieping | 5.10 | 52 m2 | € 1.850,00 | Per direct
5e verdieping | 5.11 | 55 m2 | € 2.750,00 | Per direct
5e verdieping | 5.12 | 39 m2 | € 2.750 | Per direct
5e verdieping | 5.13 | 19 m2 | € 1875,00 | Per direct
5e verdieping | 5.14 | 19 m2 | € 925,00 | Per direct
5e verdieping | 5.15 | 19 m2 | € 925,00 per direct
5e verdieping | 5.16 | 29m2 | € 1.375,00 | Per direct

Bovenstaande bedragen zijn inclusief, servicekosten (geen eindafrekening) receptiediensten, één telefoonnummer met telefonische antwoordservice, internet, schoonmaak kantoor, te vermeerderen met omzetbelasting.

PARKEERGELEGENHEID
Parkeren is mogelijk op het eigen terrein alsmede in de parkeerkelder.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in gerenoveerde staat met de volgende voorzieningen:
• gemeenschappelijke entree voorzien van een tochtsluis met een ontvangstruimte;
• bemande receptie;
• catering;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
• systeemplafond met ledverlichting;
• gemeenschappelijk koffieautomaat;
• gemeenschappelijke pantry per verdieping;
• vloerbedekking;
• internet;
• kabelgoten ten behoeve van databekabeling en elektra;
• één telefoonlijn;
• te openen ramen;
• twee personenliften;
• gemeenschappelijke toiletgroepen;
• gemeenschappelijke belruimten;
• gemeenschappelijke vergaderruimten (tegen betaling).

GLASVEZEL
Het gebouw is voorzien van glasvezel. De internetsnelheid betreft 500 mb.

AANVAARDING
In overleg/per direct.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie beschikbaarheid.

Parkeerplaatsen:
€ 75,00 per parkeerplaats per maand.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
Vanaf 1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.

HUURBETALING
De huur en de vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand/kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
In de maandprijs is zijn de vaste servicekosten en diensten inbegrepen, te vermeerderen met omzetbelasting, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:

• energiekosten met betrekking tot het gehuurde;
• waterverbruik;
• glas- en gevelbewassing buitenzijde;
• afvalverwijdering van afval wat tot normaal kantoorgebruik behoort;
• gebouwbeveiliging;
• gemeentelijke belastingen waaronder riool- en zuiveringsheffing;
• huismeesterij;
• onroerende zaak belasting gebruiker (indien verhuurder daarvoor wordt aangeslagen);
• onderhoud conform artikelen 11.2 en 11.5 van de algemene bepalingen;
• parkeerterrein incl. groenvoorziening;
• 5% administratiekosten over de kosten van bovengenoemde zaken en leveringen.

Dienstenpakket
• ontvangst en doorverwijzen cliënten;
• ontvangst postpakketten en aangetekende stukken;
• doorverwijzen leveranciers;
• postverwerking en gebruik gemeenschappelijke postbus;
• post afhaalservice;
• internet;
• aanbieden van telefoon-, en print en kopieerfaciliteiten.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 925 Per maand

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 605 m2 (in units vanaf 18 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 5 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag