Ceresstraat 13, Breda | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Ceresstraat 13

Uitgelichte services

  • Coffee Corner

    Geniet dagelijks van een heerlijk cappuccino en praat gezellig bij met je collega’s

  • Tuin/Dakterras

    Je kan gebruik maken van de buitenruimte(s) om te genieten van je lunch of een vrijdagmiddag borrel

  • Vergaderruimtes

    Er zijn diverse vergaderruimtes die je kan huren voor eigen gebruik

  • 24H toegang

    Je heb 24 uur per dag toegang tot je eigen kantoor

  • Bemande Receptie

    Uw gasten worden vriendelijk ontvangen en voorzien van een kop koffie

Omschrijving

Met een kantoor in De Drie Hoefijzers kies je voor een werkplek in een monumentaal pand met een rijke geschiedenis. Dit statige gebouw, dat sinds 1928 stevig overeind staat, diende ooit als het hoofdkantoor van Oranjeboom bier en biedt nu een prestigieuze werkplek waar je met trots je gasten ontvangt.

De locatie is uitstekend bereikbaar vanaf het Centraal Station, en het schitterende stadspark Valkenberg ligt op slechts enkele minuten afstand. Daarnaast wandel je zo de gezellige binnenstad van Breda in.

De Drie Hoefijzers onderging in 2010 een volledige renovatie, waarbij statige art deco-elementen werden gecombineerd met Brabantse gezelligheid. Leid je gasten vanuit de indrukwekkende ontvangsthal door klassieke gangen naar een moderne werkplek. Hoewel de binnenstad van Breda nabij is, hoef je voor een kop koffie of een vrijdagmiddagborrel de deur niet uit. Werken in een voormalige bierbrouwerij heeft zo zijn voordelen!

Of je nu net je bedrijf start of al jaren aan het groeien bent, een goede werkplek is essentieel. Een kantoor waar je al je aandacht aan je werk kunt besteden en morgen al in kunt trekken.

Wij werken zonder verrassingen en bieden een full-service concept: wij ontvangen je gasten, regelen je post en zetten een goede kop koffie.

OPPERVLAKTE

De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt circa 2.000 m², verdeeld over 40 kantoorruimten, 140 werkplekken, 5 vergaderruimtes en 300 m² aan social spaces zoals flexwerkplekken en ontvangstruimtes. Er zijn momenteel kantoren van verschillende grootte beschikbaar, informeer naar de mogelijkheden!

BESCHIKBARE KANTOREN

Op dit moment hebben we diverse kantoren beschikbaar, geschikt voor 2 tot 8 werkplekken. Prijzen beginnen vanaf 600 euro.

FULL-SERVICE KANTOORRUIMTE

Met alle randzaken geregeld, kun jij je volledig op je werk richten.

HOSPITALITY SERVICE

Een vriendelijke ontvangst van je gasten zorgt voor een professionele uitstraling.

SCHOONMAAK

Dagelijkse schoonmaak en gevulde koffiemachines zorgen ervoor dat iedereen zich thuis voelt.

ZICHTBAARHEID

Je hebt de vrijheid om je kantoorruimte in te richten volgens je eigen huisstijl. Ons team staat klaar om je daarbij te helpen.

24/7 TOEGANG

Met eigen sleutels en codes heb je ook buiten kantoortijden toegang.

IT SERVICES

Reken op supersnel en veilig internet, print- en scanfaciliteiten en ondersteuning bij technische problemen.

PARKEREN & BEREIKBAARHEID

Deze locatie is zowel met de auto als het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. De parkeergarage onder het gebouw is 24/7 toegankelijk.

TELEFOONSERVICE

Onze telefoonservice zorgt ervoor dat je altijd bereikbaar bent, zelfs tijdens meetings. We beantwoorden inkomende gesprekken professioneel.

PLANTVERZORGING

Zelf geen groene vingers? Wij zorgen ervoor dat je planten altijd goed verzorgd zijn, zodat je kunt genieten van een gezonde werkplek.

BETALING

Maandelijks vooraf via automatische incasso.

INDEXERING

Jaarlijks, voor het eerst één jaar na de huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUURTERMIJN

Minimaal 12 maanden.

OPZEGTERMIJN

3 maanden.

WAARBORGSOM

Ter grootte van een kwartaalsverplichting inclusief servicekosten en BTW.

AANVAARDING

In overleg.

OMZETBELASTING

Alle in deze brochure vermelde bedragen zijn exclusief omzetbelasting (BTW), tenzij anders vermeld. We gaan ervan uit dat de prestaties van de huurder voor meer dan 90% met BTW belaste handelingen betreffen.

Lees meer Lees meer

Locatie en bereikbaarheid

  • Fiets
  • Auto
  • Nabij trein
  • Nabij tram/metro
  • Nabij bus

Parkeermogelijkheden

  • Eigen terrein

Faciliteiten

  • Coffee Corner
  • Tuin/Dakterras
  • Vergaderruimtes
  • 24H toegang
  • Bemande Receptie

Plan een bezichtiging of stel een vraag