, | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl
Nieuw

Uitgelichte services

  • Coffee Corner

    Geniet dagelijks van een heerlijk cappuccino en praat gezellig bij met je collega’s

  • Fitness ruimte

    Wil jij sporten tijdens of na het werk? Dat kan hier binnen hetzelfde gebouw

  • Bemande Receptie

    Uw gasten worden vriendelijk ontvangen en voorzien van een kop koffie

  • Pantry

    Je beschikt over je eigen/gedeelde keuken om zelf een kop koffie te zetten

  • Vergaderruimtes

    Er zijn diverse vergaderruimtes die je kan huren voor eigen gebruik

Omschrijving

Diverse full-service kantoorruimte te huur in het centrum van Almelo aan de Egbert Gorterstraat 2-14. Deze locatie bevindt zich op een uitstekende plek in het centrum, tegenover het centraal station, met alle benodigde voorzieningen in de nabijheid.

Huurprijzen en oppervlaktes
– Unit 01.18 – ca. 59 m²: € 999,- per maand excl. BTW;
– Unit 01.19 – ca. 59 m²: € 999,- per maand excl. BTW;
– Unit 01.20 – ca. 67 m²: € 1.199,- per maand excl. BTW;
– Unit 01.21 – ca. 83 m²: € 1.399,- per maand excl. BTW;
– Unit 01.22 – ca. 110 m²: € 1.899,- per maand excl. BTW;
– Unit 01.23 – ca. 46 m²: € 799,- per maand excl. BTW;
– Unit 01.24 – ca. 155 m²: € 2.699,- per maand excl. BTW;
– Unit 01.25 – ca. 46 m²: € 799,- per maand excl. BTW;

Kantoren gelegen op de tweede verdieping
– Unit 02.18 – ca. 55 m²: € 999,- per maand excl. BTW;
– Unit 02.19 – ca. 63 m²: € 1.099,- per maand excl. BTW;
– Unit 02.20 – ca. 36 m²: € 599,- per maand excl. BTW;
– Unit 02.21 – ca. 49 m²: € 849,- per maand excl. BTW;
– Unit 02.22 – ca. 121 m² : € 1.999,- per maand excl. BTW.

Faciliteiten:

Verwarmingsradiatoren aangesloten op het centrale verwarmingssysteem (C.V.).

Pantry op elke verdieping beschikbaar.

Toiletgroep op elke verdieping aanwezig.

Voorzien van topkoeling voor een aangename temperatuur.

Lift voor verticale verplaatsing tussen verdiepingen.

Kabelgoten met elektrische en databekabeling voorzien.

Onbeperkt koffie, thee en smaakwater beschikbaar.

Draadloze internettoegang (WI-FI) in zowel de gemeenschappelijke ruimtes als kantoorruimtes.

Slimme toegangstechnologie met elektrische sloten.

Aanwezigheid van kantoorpersoneel (gastheer/gastvrouw).

Wekelijkse schoonmaak van gehuurde kantoorruimtes.

Sensoren voor het monitoren van temperatuur, luchtvochtigheid en lichtsterkte in elke kantoorruimte.

Bijzonderheden:

Mogelijkheid tot Turn-Key oplevering.

Gebruik van gemeenschappelijke ruimtes, inclusief vergaderzalen, lunchruimte, ontmoetingsplekken, fitnessruimte en gameroom.

Beschikbaarheid van Campus Offices-fietsen.

Verscheidenheid aan lunchproducten tegen betaalbare prijzen.

Buitengebied ingericht met pannakooi, jeu-de-boulesbaan en terras met horeca-container.

Opleveringsniveau:

Modern opleveringsniveau.

Aanleg van een dakterras waar alle huurders gebruik van kunnen maken.

Sociaal hart op de begane grond.

Fitnessruimte op de begane grond.

Geplaatste scheidingswanden.

Afwerking van de vloer met een PVC visgraatvloer of gietvloer.

Plafonds zullen worden gespoten.

Nieuwe strakke kozijnen met een nieuwe hoofdingang.

Lees meer Lees meer

Locatie en bereikbaarheid

  • Auto
  • Fiets

Het kantoorpand heeft een ondergrondse parkeergarage met 44 parkeerplaatsen die tegen betaling gehuurd kunnen worden.

Parkeermogelijkheden

  • Parkeergarage

Faciliteiten

  • Coffee Corner
  • Fitness ruimte
  • Bemande Receptie
  • Pantry
  • Vergaderruimtes

Plan een bezichtiging of stel een vraag