loader

Baarnsche dijk 4

ALGEMEEN
Het vrijstaande kantoorgebouw “Business Centrum Gooi” is gelegen aan de Baarnsche Dijk 4 in Baarn. Het kantoorgebouw heeft een representatieve uitstraling als gevolg van de onlangs uitgevoerde werkzaamheden in en om het gebouw. Het kantoorgebouw is duurzaam gerenoveerd en gerestyled. Het complex beschikt over glasvezel, waardoor supersnel internet is gegarandeerd. Pantry’s en toiletgroepen zijn op alle verdiepingen, van souterrain tot en met de derde etage, aanwezig. De sfeervolle entreehal is voorzien van een Nespresso coffee corner en een moderne, bemande servicedesk.

Voor verhuur zijn meerdere units vanaf 20 m2 beschikbaar. De ruimtes vanaf 20 m2 zijn flexibel, professioneel en sfeervol ingericht. Alle ruimtes beschikken over ruim voldoende daglicht, geïntegreerde zonwering en één of meerdere kiepkantelramen, en indien gewenst kunnen we de ruimtes ook turnkey (volledig ingericht) leveren, de tarieven zijn afhankelijk van de gewenste inrichting en de huurperiode.

Business Centrum Gooi biedt, indien gewenst, all-in solutions. Hiermee ben je verzekerd van een flexibele, praktische en professioneel ingerichte werkplek. Je gasten worden ontvangen bij de servicedesk. Koffie/thee, glasvezel internet en parkeerruimte voor de deur maken deel uit van dit all-in pakket. Vergaderen kan in een van de drie vergaderruimtes. Alle faciliteiten voor de professional zijn op deze ‘A1’ locatie onder één dak gesitueerd.

Het kantoorgebouw is gelegen op een prominente zichtlocatie onderaan afslag 11 van de rijksweg A1. Het centrum van Baarn is in de nabijheid van het gebouw met een interessant aanbod aan winkels en andere faciliteiten.

Het bedrijventerrein De Drie Eiken huisvest diverse gerenommeerde organisaties, waaronder Schneider Electric en Van Wijnen Groep.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw beschikt over een energielabel A.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
De bereikbaarheid van het kantoorgebouw is zonder meer goed te noemen. De op- en afrit nummer 11 “Eembrugge” biedt in circa twee minuten afstand een perfecte ontsluiting op de rijksweg A1. Hierdoor is een uitstekende verbinding in de richting van zowel het knooppunt Eemnes (A1-A27) als het knooppunt Hoevelaken (A1-A28) gewaarborgd.

Openbaar vervoer:
De bushalte “De Drie Eiken” is gelegen op circa
2 minuten loopafstand van het kantoorgebouw. Vanaf deze halte vertrekken op regelmatige basis bussen van en naar onder meer NS-station Baarn. De reistijd vanaf de bushalte naar voornoemd station bedraagt circa 10 minuten.

VLOEROPPERVLAK
Voor verhuur is totaal beschikbaar: 435 m2, als volgt verdeeld:

Begane grond:
Unit Metrage Huurprijs Beschikbaarheid
02      20 m2   € 495,00  Per direct
03      20 m2   € 495,00   Per direct
07      20 m2   € 495,00   Per direct
10      20 m2   € 495,00   Per direct
11       80 m2  € 1.750,00 Per direct
+ terras
13       25 m2  € 590,00     Per direct
17       25 m2  € 590,00     Per direct

2e verdieping
Unit Metrage  Huurprijs  Beschikbaarheid
2.13   50 m2    € 1.050,00  01-07-21
2.15   75 m2     € 1.500,00  01-07-21
(50+25)
2.18   40 m2    € 850,00     01-05-21
2.21   50 m2    € 1.100,00   31-07-21

“Business Centrum Gooi” Baarnsche Dijk 4 te (3741 LR) Baarn

Business Centrum Gooi hanteert bovengenoemde all- in prijs exclusief meubilair en exclusief omzetbelasting voor de beschikbare units.

Op de begane grond is een gemeenschappelijke urban city lounge aanwezig, dit is Unit 06. Unit 11 beschikt over een eigen terras/veranda.

Op de tweede verdieping wordt het all-in concept geboden, inclusief “hospitality” service met de keuze voor wel of geen meubilair pakket.

Unit 2.15 beschikt over twee parkeerplaatsen.

Gemeten conform NEN 2580, meetcertificaat AeQO P4772 d.d. 27-07-2007.

PARKEERGELEGENHEID
Het gebouw beschikt over een eigen parkeerterrein voor ruim 100 auto’s en Ecotap snelladers voor elektrische voertuigen. Daarnaast is het terrein voorzien van een overdekte fietsenstalling met oplaadpunten. Business Centrum Gooi is overzichtelijk ingedeeld, heeft een ruim atrium met trappenhuis en een royale lift. De interne digitale bewegwijzering maakt in één oogopslag duidelijk waar je zijn moet.

OPLEVERINGSNIVEAU
Het gehuurde wordt opgeleverd, inclusief de navolgende voorzieningen:
• centrale entreehal met bemande service desk;
• akoestische systeemplafonds met duurzame verlichtingsarmaturen;
• verwarming door middel van een nieuwe energiezuinige cv-installatie;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
• sfeervolle pantry op elke verdieping;
• moderne toiletgroepen per verdieping;
• liftinstallatie;
• royaal trappenhuis;
• supersnelle glasvezel internetvoorziening;
• parkeren op basis van één auto op een niet gereserveerde plaats.

DIENSTEN
• ontvangst gasten van de huurders. Het doorverwijzen van gasten en leveranciers door middel van telefonische melding aan huurder;
• bij eventuele wachttijd het aanbieden van thee en koffie in de Nespresso corner in de hal;
• post- en pakketaanname en verwerking (bellen, sms of mail naar ontvanger);
• dagelijkse postverzending (portokosten worden verrekend);
• parkeerregulering met betrekking tot gasten die vooraf zijn aangemeld via de huurders;
• parkeerregulering met betrekking tot gasten of leveranciers die zich melden via de receptie;
• sociale controle, het melden van storingen en klachten via beheer@businesscentrumgooi.nl

AANVAARDING
In overleg.

HUURPRIJS
Kantoren:
Business Centrum Gooi hanteert een all-in prijs voor de beschikbare units.

Huurders kunnen extra ruimte huren voor archief en opslag in het souterrain dat per lift en trap bereikbaar is. Het tarief voor archief- en opslagruimte in het souterrain bedraagt € 75,00 per maand voor circa 7,5 m2 (circa 10 m2 voor € 100,00 en circa 15 m2 voor € 150,00 per maand).

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitganspunt is een met BTW belaste huurprijs.

HUURTERMIJN
Flexibele huurtermijnen, waarbij een opzegtermijn van 3 maanden wordt gehanteerd.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
De all-in prijs van de units is inclusief de servicekosten en deze behoeven niet afzonderlijk te worden voldaan aan de Verhuurder.
De servicekosten omvatten:
• jaarlijkse inspectie en klein onderhoud verwarmingsinstallatie en heater(s);
• jaarlijkse inspectie en klein onderhoud van de brandslanghaspel(s);
• inspectie en klein onderhoud dakbedekking;
• periodiek terrein- en groenonderhoud;
• reinigen straatkolken en algemene riolering;
• periodieke glasbewassing buitenzijde;
• periodieke legionella controle;
• ongediertebestrijding;
• onderhoud bewegwijzering;
• water (algemeen);
• elektra (algemeen);
• alle werkzaamheden die door verhuurder namens huurders worden verricht en die conform artikel 13 van de Algemene bepalingen ten laste van Huurder komen;
• schoonmaak van de sanitaire groep, pantry en gangzone vindt twee keer per week plaats;
• administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Voorzieningen
  • Aansluiting glasvezel
    Aansluiting glasvezel
  • Bemande receptie
    Bemande receptie
  • Coffee corner
    Coffee corner
  • Fietsenstalling
    Fietsenstalling
  • Lift
    Lift
  • Pantry
    Pantry
  • Parkeren
    Parkeren
  • Snelweglocatie
    Snelweglocatie
  • Vergaderruimtes
    Vergaderruimtes
Beschikbare huuropties
Kantoorruimte

Aantal m2 beschikbaar 20-80 m2

prijs op aanvraag

Units

€ 495,00 - € 1.750,00 per maand

Aanbod op maat Aanbod op maat
Zoek je meer specifiek aanbod?

Wij gaan graag voor jou op zoek.

Bereikbaarheid

Eigen vervoer:
De bereikbaarheid van het kantoorgebouw is zonder meer goed te noemen. De op- en afrit nummer 11 “Eembrugge” biedt in circa twee minuten afstand een perfecte ontsluiting op de rijksweg A1. Hierdoor is een uitstekende verbinding in de richting van zowel het knooppunt Eemnes (A1-A27) als het knooppunt Hoevelaken (A1-A28) gewaarborgd.

Openbaar vervoer:
De bushalte “De Drie Eiken” is gelegen op circa
2 minuten loopafstand van het kantoorgebouw. Vanaf deze halte vertrekken op regelmatige basis bussen van en naar onder meer NS-station Baarn. De reistijd vanaf de bushalte naar voornoemd station bedraagt circa 10 minuten.

  • Auto
    Auto
  • Nabij bus
    Nabij bus
  • Nabij snelweg
    Nabij snelweg
  • Nabij trein
    Nabij trein
Parkeermogelijkheden
  • Eigen terrein
    Eigen terrein
  • Fietsenstalling
    Fietsenstalling
Plan een bezichtiging of stel een vraag
Plan een bezichtiging of stel een vraag