Winthontlaan 6, Utrecht | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Winthontlaan 6

Omschrijving

TE HUUR KENMERKEN

ALGEMEEN
Het kantoorgebouw “De Winthont Loft Offices” is gelegen op een unieke zichtlocatie direct aan de A12 met dagelijks ruim 320.000 passanten. Het kantoorgebouw omvat circa 8.600 m2 verhuurbare vloeroppervlakte verdeeld over 8 bouwlagen, allemaal met een prachtig uitzicht over het rijkswegennet van Utrecht en/of de binnenstad.

In de directe nabijheid van “De Winthont” zijn veel gerenommeerde bedrijven gevestigd, zoals Santander Consumer Finance onderdeel van Banco Santander, Van der Valk Hotel, Equens, Rabobank en IKEA.

“De Winthont Loft Offices” ligt aan de Winthontlaan. Net als de andere straatnamen in de omgeving refereert “De Winthont” aan één van de 98 Nederlandse schepen die meededen aan de Zeeslag bij Nieuwpoort. Deze slag werd in 1653 uitgevochten tussen Nederlanders en de Engelsen. De slag eindigde in één van de zwaarste maritieme nederlagen uit de Nederlandse geschiedenis. Het tij is uiteraard al lang gekeerd en met dit prominente gebouw “De Winthont” krijgt de naam een nieuwe lading. Die van vrijheid, stijl en ruimte.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
De kantoorruimte aan de Winthontlaan 6N te Utrecht is met eigen vervoer perfect bereikbaar, op 400 meter afstand is de A12 gelegen.

Openbaar vervoer
Tevens is de kantoorruimte ook met het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Op 4 loopminuten afstand is een bushalte gelegen welke u binnen 8 minuten naar Utrecht Centraal brengt.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 623 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:
Begane grond | circa 77,93 m2 v.v.o.
4e verdieping | circa 545 m2 v.v.o.

PARKEERGELEGENHEID
In de ondergelegen parkeergarage zijn in totaal 15 (vijftien) parkeerplaatsen beschikbaar, waarvan 12 (twaalf) parkeerplaatsen voor de 4e verdieping en 3 (drie) parkeerplaatsen voor de begane grond.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige turn-key staat inclusief een huurdersinbouwpakket met de volgende voorzieningen:
• deels glazen scheidingswanden;
• vloerbedekking;
• pantry (4e verdieping);
• kabelgoten in de vloer;
• datakabels en elektra;
• mechanische ventilatie op topkoeling;
• airco (begane grond);
• liften;
• toiletgroepen.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A++.

AANVAARDING
In overleg.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 205,00 per m² per jaar.

Parkeerplaatsen:
€ 1.650,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is ervan rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met een nader te bepalen percentage zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
€ 75,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per maand te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• liften;
• glazenwasonderhoudsinstallatie;
• luchtbehandelinginstallatie;
• warmte koude installatie;
• warmwaterinstallatie;
• hydrofoorinstallatie;
• zwakstroominstallatie
• noodstroominstallatie;
• brandmeldinstallatie;
• optimaliserings-, signalerings- en bewakingsapparatuur;
• huistelefooninstallatie;
• belinstallatie;
• deuropeners;
• parkeerhuisapparatuur (waaronder detectie installatie);
• bliksembeveiliginginstallatie;
• brandblusapparatuur (en de vullingen);
• antenne-installatie (en
• aanpassings-, aansluit- en abonnementskosten);
• installatie voor automatische deurmechanismen;
• overige installaties en apparatuur.
• levering ten behoeve van eigen gebruik van Huurder van water, warmte, koude en elektriciteit, daaronder begrepen de kosten van meterhuur;
• gastheer/vrouw op de begane grond tijdens kantooruren van 08.30 tot 17.30 uur;
• gemeenschappelijke verlichting, daaronder begrepen de kosten van armaturen, buizen en lampen;
• glasverzekering van alle beglazing en kozijnen aan de buitenzijde van het gehuurde en van de gemeenschappelijke ruimte;
• wassen van ruiten en kozijnen van de algemene en gemeenschappelijke en dienstruimten aan de binnen- en buitenzijde;
• vuilafvoer en alles wat daarvoor nodig is (containerhuur, gemeentelijke heffingen);
• AED;
• schoonhouden van de algemene en gemeenschappelijke ruimten en dienstruimten, algemene terreinen, parkeerruimten, wegen etc., het sneeuwvrij houden daaronder begrepen;
• onderhoud en vervanging van de plantenbakken en van meubilair en stoffering in de algemene en gemeenschappelijke ruimten en dienstruimten;
• abonnement van handdoekautomaten, zeepautomaten e.d.;
• beheer en administratie van leveringen en diensten, zijnde 5%.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs Prijs op aanvraag

Servicekosten € 75 /m2/jaar

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 623 m2 (in units vanaf 623 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 8 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag