ALGEMEEN Aan de rand van het centrum ligt het recent gerenoveerd U Offices. Door de kleurrijke omgeving en de diverse “social areas” is dit een plek waar u met plezier kunt werken, klanten kan ontvangen en andere ondernemers kunt ontmoeten! In U Offices vindt u naast een fraaie ontvangstruimte en volledig ingerichte kantoorruimten diverse vergaderfaciliteiten, break-out ruimten, “social areas”, flexwerkplekken, een fraaie pantry en uitgebreide receptiediensten. FLEXIBELE KANTOORRUIMTE The Office Operators (TOO) biedt kantoorruimte aan op basis van flexible contracten. De kantoren worden turn-key inclusief volledig ingerichte werkplekken opgeleverd. Zo kunt u zich vanaf dag één van de huurperiode bezig houden met datgene wat echt belangrijk is; uw core business. De kantoorruimten worden voorzien van eigen signage en inclusief verhuurd met o.a. servicekosten, scheidingswanden, vloerbedekking, ready-to-go ICT infrastructuur, ingerichte werkplekken en volledig uitgeruste pantry’s, enz… Kortom: u huurt tegen flexibele voorwaarden volledig operationele kantoorruimte voor de periode dat u deze nodig heeft. Zonder zelf te moeten investeren in de inrichting of langjarige verplichtingen aan te gaan. MTOO U kunt bij The Office Operators ook kiezen voor MTOO. Hierbij huurt u “klassieke” vierkante meters vanaf 12 tot 60 maanden. U betaalt traditionele huur en servicekosten, daarvoor kunt u gebruik maken van de receptiediensten en heeft u toegang tot een breed scala aan extra producten en à-la-carte services die door het TOO Service Team verzorgd worden. BEREIKBAARHEID U Offices is gesitueerd langs de Vleutenseweg, aan de rand van het centrum, en is met zowel de auto als het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. U bereikt moeiteloos de A2 en voor de deur stoppen diverse bussen die u onder andere binnen enkele minuten naar Utrecht CS brengen. Uw auto parkeert u aan de Vleutenseweg of bij het kantoorgebouw behorende parkeerterrein. Uitstekend bereikbaar, nabij het centrum gelegen. VLOEROPPERVLAK U Offices bestaat uit twee bouwlagen met een totale oppervlakte van circa 5.000 m2 v.v.o. kantoorruimte. Onderstaand een overzicht van de beschikbare kantoorruimtes. De algemene ruimte aan de Niasstraatzijde is recentelijk gerenoveerd en heeft een industriële look. Flexibel Vleutenseweg-zijde Verschillende units van circa 25 m2 tot 55 m2 v.v.o. (3 tot 10 werkplekken) MTOO Niasstraat-zijde Verschillende units van circa 25 m2 of 44 m2 v.v.o. (3 tot 6 werkplekken) Vleutenseweg-zijde Verschillende units van circa 25 m2 tot 55 m2 v.v.o. (3 tot 10 werkplekken) PARKEERGELEGENHEID Aan de achterzijde van het gebouw bevindt zich een parkeerdek met circa 30 parkeerplaatsen. Huren van parkeerplaats is bespreekbaar. OPLEVERINGSNIVEAU De MTOO kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat met de volgende voorzieningen: • scheidingswanden; • ready-to-go ICT infrastructuur; • beperkte receptiediensten; • dagelijkse schoonmaak algemene ruimten; • 24/7 toegang tot het pand; • beveiligingssysteem door het gehele gebouw. Bij het huren van een flexibele kantoorruimte wordt de service uitgebreid met het onderstaande; • onroerend goed verzekering en belasting; • inregeling lucht- en lichtsystemen; • vloerbedekking • volledig ingerichte pantry; • repro faciliteiten; • ingerichte werkplekken (bureaus, -stoelen en kasten); • kunst en overige klein inrichting; • uitgebreide receptiediensten; • dagelijkse schoonmaak. DIENSTEN TOO kan het gehele Facility Management uit handen nemen. Bij hen kunt u terecht voor alle mogelijke services. U kunt bij TOO terecht voor o.a. onderstaande diensten. • ontvangst gasten; • telefoonbeantwoording; • postbehandeling; • catering en roomservice; • administratieve werkzaamheden; • boeken van vliegtuigtickets; • reserveren van hotels en restaurants; • regelen van taxi of privé chauffeur; • stomerij, schoenmaker en bloemist inschakelen; • en nog veel meer! FLEXWERKEN Er zijn ook verschillende flexwerkproducten die ad hoc of op abonnementsbasis te gebruiken zijn. Zo kunt u gebruik maken van de PasseparTOO, waarmee u in iedere vestiging van The Office Operators gebruik kunt maken van de flexplekken in de openbare ruimten. VERGADEREN Het gebouw beschikt over diverse vergader- en conferentieruimten, welke te gebruiken zijn door interne en externe klanten. Deze vergaderruimten zijn voorzien van alle gemakken, waaronder WiFi, een beamer, flip chart, de mogelijkheid voor video conferencing en inclusief koffie, thee en fris. Ook de catering kan verzorgd worden door TOO. SERVICE PACK U kunt bij TOO kiezen voor verschillende service packages , de kosten bedragen vanaf € 49,00 per maand te vermeerderen met omzetbelasting en omvatten onder andere onderstaande services afhankelijk van het gekozen service pack: • thee/koffie; • internet; • telefoonlijn + toestel • telefoon doorverbinden; • kopie zelf service of room service; • kantoorartikelen; • enz… HUURPRIJS Op aanvraag. BTW-HEFFING Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd. HUURTERMIJN Flexibele contracten waarbij een korte huurtermijn bespreekbaar is. HUURBETALING De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit. ZEKERHEIDSSTELLING Een waarborgsom ter grootte van twee maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting. HUUROVEREENKOMST Er wordt een service overeenkomst aangegaan. AANVAARDING In overleg.