Daalsesingel 51, Utrecht | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl
Daalsesingel 51
Populair
Populair

Daalsesingel 51

Uitgelichte services

  • Pantry

    Je beschikt over je eigen/gedeelde keuken om zelf een kop koffie te zetten

  • Vergaderruimtes

    Er zijn diverse vergaderruimtes die je kan huren voor eigen gebruik

  • Printen

    Ja kan gebruik maken van de lokale printer zodat je deze zelf niet hoeft aan te schaffen

  • Tuin/Dakterras

    Je kan gebruik maken van de buitenruimte(s) om te genieten van je lunch of een vrijdagmiddag borrel

  • Bemande Receptie

    Uw gasten worden vriendelijk ontvangen en voorzien van een kop koffie

  • WiFi

    Je kan hier gebruik maken van het lokale internet

Omschrijving

Het volledig vernieuwde kantoor aan de Daalsesingel 51 in Utrecht biedt sinds 1 februari 2022 meer dan alleen kantoorruimte. In DS51 staan sociale interactie, duurzaamheid, mobiliteit en gebruiksgemak centraal. Naast kantoorruimtes zijn er flexibele werkplekken, vergader- en eventruimtes, een indrukwekkend dakterras, een centrale koffiebar en een aantrekkelijke lunchgelegenheid.

Deze compleet uitgeruste locatie biedt een uitgebreid serviceaanbod en is de perfecte omgeving om te werken, netwerken, samenwerken en inspirerende evenementen bij te wonen.

Hospitality en Services

DS51 biedt alles wat je nodig hebt voor een productieve dag in het hart van Utrecht. Een team van experts zorgt voor een gastvrije omgeving, zodat elke gebruiker de best mogelijke ervaring krijgt. Het brede aanbod aan services voor de gebruikers van DS51 omvat onder andere een huismeester, barista, deelauto’s, businessclass printers en diverse belruimtes.

In de kelder van DS51 bevindt zich het historische bruine café “Daalder”. Dit café, dat er sinds de midden jaren ’90 is, was nooit eerder toegankelijk voor het grote publiek. Het is een geweldige plek voor een avond met collega’s na een dag vergaderen of om zonder speciale reden een feestje te geven. Denk aan het organiseren van een pubquiz, karaokeavond of smartlappenfestival. Alles is mogelijk, ook in het weekend.

Flexibiliteit

DS51 houdt rekening met alle vormen van werken en samenwerken. Het gebouw is zo ingedeeld dat het zowel korte als lange termijn werkplekken kan huisvesten, een breed scala aan vergaderruimtes biedt en geschikt is voor grote en kleine evenementen en workshops.

Duurzaamheid

DS51 zet zich in voor duurzaamheid met zonnepanelen, een sedumdak met 15.000 honingbijen die bijdragen aan de biodiversiteit in de stad en een gevel van 100% recyclebaar materiaal. Grote ramen zorgen voor veel lichtinval en klimaatplafonds zorgen voor een optimaal binnenklimaat. Het interieur is ontworpen met duurzaamheid als uitgangspunt: tijdloos design vermindert de noodzaak om objecten snel te vervangen, waardoor de levensduur van het interieur wordt verlengd. De ruimtes zijn ingericht met 90% tweedehands meubilair dat een nieuw leven krijgt in DS51.

DS51 heeft een BREEAM-NL “Excellent” certificaat.

Bereikbaarheid

DS51 is binnen circa 10 autominuten bereikbaar vanaf de afrit van de A2 bij knooppunt Oudenrijn. Ook de A12, A27 en A28 zijn vanaf dit knooppunt binnen enkele autominuten te bereiken.

Het kantoorgebouw ligt zeer nabij Utrecht Centraal Station en is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Amsterdam en Schiphol zijn per trein zes keer per uur binnen 30 minuten te bereiken. Het bus- en tramstation ligt op circa 3 minuten loopafstand.

Parkeren

Parkeren bij DS51 is flexibel en eenvoudig. Dit kan per minuut, per uur of per maand via partner ParkBee. Parkeren is mogelijk in de parkeergarage onder het gebouw.

Beschikbare Oppervlakte

De totale omvang van het kantoorgebouw bedraagt circa 8.310 m² v.v.o. en er zijn 100 parkeerplaatsen. Beschikbare kantoorruimte per 1 januari 2024:

75 m2 voor € 3.715,- per maand
78 m2 voor € 3.835,- per maand
153 m2 voor € 7.350,- per maand

Bovengenoemde huurprijzen zijn all-in en dienen vermeerderd te worden met BTW.

Opleveringsniveau

De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige gerenoveerde staat met de volgende voorzieningen:

  • Inrichting/kantoormeubilair (optioneel);
  • Ondersteuning (receptie, postservice);
  • Snel en veilig internet (WiFi);
  • Schoonmaakkosten;
  • 24/7 toegankelijk;
  • Beveiligde kantoorruimtes;
  • Businessclass printers;
  • Huismeester;
  • Centrale koffiebar met barista;
  • Restaurant;
  • Gebruik gezamenlijk dakterras;
  • Gebruik pantry’s;
  • Gebruik algemene ruimtes (zoals coworking ruimtes en belruimtes);
  • Vergaderruimtes, eventruimtes en auditorium te huur.

Services (niet bij huurprijs inbegrepen)

  • Parkeer abonnement;
  • Extra IT voorzieningen op aanvraag.

Energielabel

Het kantoorgebouw heeft energielabel A.

Aanvaarding

In overleg.

Lees meer Lees meer

Locatie en bereikbaarheid

  • Auto
  • Fiets
  • Nabij tram/metro
  • Nabij trein
  • Nabij bus

Parkeermogelijkheden

  • Parkeergarage
  • Fietsenstalling

Faciliteiten

  • Pantry
  • Vergaderruimtes
  • Printen
  • Tuin/Dakterras
  • Bemande Receptie
  • WiFi
  • Coffee Corner
  • Schoonmaak service

Plan een bezichtiging of stel een vraag