Savannahweg 69, Utrecht | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Savannahweg 69

Omschrijving

TE HUUR KENMERKEN

ALGEMEEN
Gelegen op een fantastische zichtlocatie langs de A2 is aan de Savannahweg 69 in het geheel gerenoveerde kantoorgebouw multifunctionele kantoorruimte beschikbaar met parkeerplaatsen op eigen terrein.
Het representatieve gebouw met energielabel A is gelegen op het bedrijventerrein Lage Weide ten noordwesten van het centrum van Utrecht. Tal van gerenommeerde organisaties zijn hier gevestigd, zoals Eneco, Vitens, Fonq en DHL. In de nabijheid zijn ook een aantal eetgelegenheden, zoals Vinyard food & drinks en de Savannah Corner.
De beschikbare kantoorruimte is gesitueerd op de gehele 1e verdieping, totaal circa 805 m2. Deelverhuur vanaf circa 300 m2 is bespreekbaar.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het gebouw is uitstekend bereikbaar met het eigen vervoer. Door de ligging nabij de op- en afritten (afrit 7 Utrecht-Leidsche Rijn en afrit 6 Maarssen via de Zuilense Ring) zijn de rijkswegen A2 en A12, via het verkeersknooppunt Oudenrijn, snel bereikbaar.

Openbaar vervoer:
Met een reistijd van ongeveer 15 minuten reis je met de bus naar het NS-station Maarssen. Het NS-station Leidsche Rijn is binnen 10 minuten bereikbaar met de bus. Bushalte ‘Savannahweg’ of bushalte ‘Otto Hahnweg’ zijn beide op 8 minuten loopafstand van het kantoorgebouw gelegen.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is totaal beschikbaar circa 838 m2 v.v.o. verdeeld als volgt:
– 1e verdieping: circa 805,44 m2 v.v.o.
– begane grond: circa 33 m2 v.v.o. opslagruimte.

Deelverhuur is bespreekbaar vanaf circa 300 m2 of circa 500 m2.

Genoemde metrages zijn inclusief toedeling algemene en gemeenschappelijke ruimten en gemeten conform NEN 2580.

PARKEERGELEGENHEID
Op eigen terrein zijn 15 parkeerplaatsen beschikbaar (norm 1:53). Tevens is er in de nabijheid van het gebouw parkeren langs de openbare weg mogelijk.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in casco gerenoveerde staat met de volgende voorzieningen:
– deels systeemplafonds en deels industriële plafonds inclusief LED-verlichtingsarmaturen;
– geëgaliseerde vloer (vloerbedekkingsgereed);
– kabelgoten, ten behoeve van data- en elektrabekabeling;
– eigen sanitaire groepen;
– mechanische ventilatie;
– huidige airco units (waar aanwezig);
– eigen pantry;
– verwarming door middel van CV-radiatoren;
– te openen ramen;
– fietsenstalling voor algemeen gebruik;
– glasvezelaansluiting.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.

GLASVEZEL
In het gebouw is een glasvezelaansluiting aanwezig. De kosten voor het gebruik van de glasvezelverbinding worden doorbelast in de servicekosten.

AANVAARDING
In overleg, Q2 2024.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte: € 130,00 per m² per jaar.
Opslagruimte: € 85,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen: € 450,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
€ 40,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• warmtelevering door een centrale verwarmingsinstallatie en warm water levering;
• het serviceabonnement van de verwarmings- en ventilatie installatie;
• het stroomverbruik en het serviceabonnement van de liften;
• idem van de boiler;
• idem van de brandmeld- en brandbeveiligingsinstallatie alsmede brandblusmiddelen;
• het onderhoud van de gemeenschappelijke tuinen, toegangspaden en parkeerterreinen;
• het onderhoud, inclusief de vervanging van lampen en buizen, alsmede stroomverbruik van de verlichting in de algemene/gemeenschappelijke ruimten;
• idem van de deuropeners en deurveren;
• idem van de slagboominstallatie;
• glasbewassing buitenzijde;
• schoonmaak van de algemene ruimten en de daarin aanwezige ramen/ruiten;
• vastrecht en verbruik van gas, water en elektra van de gehuurde ruimte (indien mogelijk gespecificeerd per huurder);
• vuilafvoer inclusief containerhuur;
• 5% administratiekosten over de hierboven vermelde leveringen en diensten.

De kosten van leveringen en diensten worden per kwartaal vooruit in rekening gebracht bij Huurder middels een voorschotnota en worden jaarlijks achteraf op basis van nacalculatie van werkelijk gemaakte kosten verrekend.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag