Savannahweg 17

Omschrijving

ALGEMEEN
Het prominente kantoorgebouw “Savannah Tower” ligt op het bedrijventerrein ‘Lage Weide’. Op het bedrijventerrein zijn onder meer toonaangevende organisaties gevestigd als Hema, Fonq, Douwe Egberts, WE, Vitens en Picnic.

De “Savannah Tower” is een absolute “eyecatcher”, gelegen op een zichtlocatie, direct aan de A2. Het gebouw is recent geheel gerenoveerd en beschikt over Energielabel A. Daarnaast heeft de “Savannah Tower” een zeer representatieve entree met dagelijks bemande receptiebalie van 8.00 uur tot 17:00 uur.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het kantoorgebouw is per auto zeer goed bereikbaar vanaf de Rijksweg A2 (Amsterdam – Den Bosch) en de N230 (Zuilense ring). Via de afslag Maarssen bent u binnen enkele autominuten bij het gebouw.

Openbaar vervoer:
Met het openbaar vervoer is het kantoorgebouw uitstekend bereikbaar middels meerdere busverbindingen vanaf onder meer Utrecht Centraal Station en het NS-Station Maarssen.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur zijn de volgende units beschikbaar:

3e verdieping
Unit 3D | 59,48 m2 v.v.o. | € 999,26 | Per direct

4e verdieping
Unit 4B | 78,00 m2 v.v.o. | € 1.310,40 | Per 1-6-2023
Unit 4K | 57,00 m2 v.v.o. | € 957,60 | Per 1-5-2023

6e verdieping
Unit 12E | 54,03 m2 v.v.o. | VERHUURD

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw en prijs inclusief het voorschot servicekosten.

Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat.

PARKEERGELEGENHEID
Het kantoorgebouw beschikt over circa 126 parkeerplaatsen op eigen terrein. Er zijn voldoende parkeerplaatsen beschikbaar voor de verhuur.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt turnkey opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• representatieve entree;
• gemeenschappelijke receptie op de begane grond;
• gemeenschappelijke tuin voorzien van lunchplekken;
• pantry per verdieping;
• sanitaire units per verdieping;
• mechanische ventilatie met topkoeling;
• systeemplafonds met ingebouwde LED-verlichtingsarmaturen;
• huidige vloerbedekking;
• huidige scheidingswanden;
• kabelgoten voor elektra, data en telefoonbekabeling, voorzien van elektra en WCD’s, exclusief databekabeling;
• alle technische luchtbehandeling installatie zijn recent vervangen voor nieuwe duurzame installatie onder andere met een warmte terugwinning systeem;
• 2 gemeenschappelijke liften.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENERGIELABEL
Het gebouw beschikt over een energielabel A

AANVAARDING
Per direct.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 135,00 per m² per jaar.

Parkeerplaatsen:
€ 450,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
In overleg, afhankelijk van het te huren oppervlakte.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN ALGEMEEN
€ 50,00 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting:
• verbruik- en vastrecht van gas, elektra en water van de gehuurde en algemene ruimten;
• onderhoudskosten liftinstallatie;
• onderhoudskosten noodverlichting;
• onderhoudskosten blusmiddelen;
• onderhoudskosten brandmeld-/ ontruimingsinstallatie;
• onderhoudskosten automatische deuren;
• onderhoudskosten buitengroenvoorziening;
• kosten afvalverwerking;
• schoonmaakkosten algemene en gemeenschappelijk ruimten;
• kosten glazenbewassing buiten;
• 5% administratiekosten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

RECEPTIEDIENST
Naast het hierboven genoemde voorschot servicekosten is huurder aan verhuurder een vergoeding verschuldigd ter grootte van
€ 16,60 per m2 v.v.o. per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting voor ontvangst- en receptiediensten.
Verhuurder zorgt voor een bemande receptie tijdens kantoortijden, gericht op de ontvangst en doorverwijzing van bezoekers.

De kosten worden jaarlijks geïndexeerd voor het eerst per 1-1-2023.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting. Deze bankgarantie dient te worden gesteld voor de sleuteloverdracht en dient te worden afgegeven door een in Nederland erkende en gevestigde bank-instelling, conform het standaard ROZ-model 2018.
Over een waarborgsom wordt geen rente vergoed.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 999 Per maand

Servicekosten € 66,6 /m2/jaar

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 60 m2 (in units vanaf 60 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 8 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag