Savannahweg 17, Utrecht | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Savannahweg 17

Omschrijving

TE HUUR KENMERKEN

ALGEMEEN

Welkom bij de Savannah Tower!

Ontdek de perfecte plek voor jouw bedrijf in ons het kantoorgebouw aan de Savannahweg 17. Het gebouw is de thuisbasis van een diverse gemeenschap van dynamische bedrijven die gedijen in een omgeving die zowel professioneel als inspirerend is.

Wat maakt de Savannah Tower uniek?
– Centrale Ligging: Gelegen aan de Savannahweg 17, geniet je van een strategische locatie die zeer gemakkelijk bereikbaar is middels de A2;
– Gemeenschappelijke Voorzieningen: Profiteer van gedeelde faciliteiten die het werken hier aangenaam maken. De bemande receptie staat dagelijks tussen 8:00 uur en 17:00 uur voor u klaar om u te verwelkomen en te ondersteunen, terwijl de vergaderruimte de ideale plek is voor brainstormsessies en zakelijke bijeenkomsten;
– De “Savannah Tower” is een absolute “eyecatcher”, gelegen op een zichtlocatie, direct aan de A2;
– Flexibele Kantoorruimtes: Kies uit een scala aan kantoorformaten die passen bij de behoeften van jouw bedrijf. Of je nu een start-up bent, een groeiend bedrijf of een gevestigde onderneming, de perfecte ruimte is hier voor u;
– Professioneel en Stijlvol: het kantoorgebouw straalt professionaliteit uit. Een moderne en verzorgde omgeving waar u trots uw klanten kunt ontvangen.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het kantoorgebouw is per auto zeer goed bereikbaar vanaf de Rijksweg A2 (Amsterdam – Den Bosch) en de N230 (Zuilense ring). Via de afslag Maarssen bent u binnen enkele autominuten bij het gebouw.

Openbaar vervoer:
Met het openbaar vervoer is het kantoorgebouw uitstekend bereikbaar middels meerdere busverbindingen vanaf onder meer Utrecht Centraal Station en het NS-Station Maarssen.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur zijn de volgende units beschikbaar:

Unit | metrage | prijs per maand | beschikbaar

2e verdieping
Unit 2A | circa 61,32 m2 v.v.o. | € 1.045,00 | Per 1 april 2024
Unit 2B | circa 26,51 m2 v.v.o. | € 450,00 | Per 1 april 2024
Unit 2C | circa 26,72 m2 v.v.o. | € 455,00 | Per 1 april 2024
Unit 2D | circa 90,66 m2 v.v.o. | € 1.540,00 | Per 1 april 2024

Units 2A tot en met 2D zijn ook in zijn geheel te huren, in totaal 205,21 m2.

Unit 2E | circa 41,23 m2 v.v.o. | € 699,00 | Per 1 april 2024
Unit 2F | circa 61,65 m2 v.v.o. | € 1.050,00 | Per 1 april 2024
Unit 2G | circa 54,49 m2 v.v.o. | € 925,00 | Per 1 april 2024

3e verdieping
Unit 3D | 59,48 m2 v.v.o. | € 1.010,00 | Per 1 juli 2024

7e verdieping
Unit 13 | 44,06 m2 v.v.o. | € 750,00 | Per 1 maart 2024
Unit 14 | 44,42 m2 v.v.o. | € 755,00 | Per 1 maart 2024

Voor de units van de 7e verdieping kan je gebruik maken van de lunchruimte en de vergaderruimte.

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw en prijs inclusief het voorschot servicekosten.

Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat.

PARKEERGELEGENHEID
Het kantoorgebouw beschikt over circa 126 parkeerplaatsen op eigen terrein. Er zijn voldoende parkeerplaatsen beschikbaar voor de verhuur.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt turnkey opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• representatieve entree;
• gemeenschappelijke receptie op de begane grond;
• gemeenschappelijke tuin voorzien van lunchplekken;
• pantry per verdieping;
• sanitaire units per verdieping;
• mechanische ventilatie met topkoeling;
• systeemplafonds met ingebouwde LED-verlichtingsarmaturen;
• huidige vloerbedekking;
• huidige scheidingswanden;
• kabelgoten voor elektra, data en telefoonbekabeling, voorzien van elektra en WCD’s, exclusief databekabeling;
• alle technische luchtbehandeling installatie zijn recent vervangen voor nieuwe duurzame installatie onder andere met een warmte terugwinning systeem;
• 2 gemeenschappelijke liften.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENERGIELABEL
Het gebouw beschikt over een energielabel A

AANVAARDING
Per direct.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie beschikbaarheid.

Parkeerplaatsen:
€ 450,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
In overleg, afhankelijk van het te huren oppervlakte.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN ALGEMEEN
€ 50,00 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting:
• verbruik- en vastrecht van gas, elektra en water van de gehuurde en algemene ruimten;
• onderhoudskosten liftinstallatie;
• onderhoudskosten noodverlichting;
• onderhoudskosten blusmiddelen;
• onderhoudskosten brandmeld-/ ontruimingsinstallatie;
• onderhoudskosten automatische deuren;
• onderhoudskosten buitengroenvoorziening;
• kosten afvalverwerking;
• schoonmaakkosten algemene en gemeenschappelijk ruimten;
• kosten glazenbewassing buiten;
• 5% administratiekosten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

RECEPTIEDIENST
Naast het hierboven genoemde voorschot servicekosten is huurder aan verhuurder een vergoeding verschuldigd ter grootte van
€ 19,00 per m2 v.v.o. per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting voor ontvangst- en receptiediensten.
Verhuurder zorgt voor een bemande receptie tijdens kantoortijden, gericht op de ontvangst en doorverwijzing van bezoekers.

De kosten worden jaarlijks geïndexeerd voor het eerst per 1-1-2025.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting. Deze bankgarantie dient te worden gesteld voor de sleuteloverdracht en dient te worden afgegeven door een in Nederland erkende en gevestigde bank-instelling, conform het standaard ROZ-model 2018.
Over een waarborgsom wordt geen rente vergoed.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag