Hondiuslaan 40, Utrecht | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Hondiuslaan 40

Omschrijving

ALGEMEEN
Dit kantoorgebouw ligt op het hoogwaardige kantorenpark “Papendorp” te Utrecht nabij knooppunt Oudenrijn langs de rijksweg A2/A12. De representatieve omgeving is fantastisch om in te werken en het gebouw heeft prachtig uitzicht op de grote vijver in het gebied. Het object is bijzonder duurzaam uitgevoerd en maakt gebruik van onder andere aardwarmte en heeft dan ook energielabel A. Het betreft een gebouw met een 70/30 bestemming.

De recent gerenoveerde entree is voorzien van een koffiebar. De koffiebar wordt geëxploiteerd door “De Huismeesters” http://dehuismeesters.info/. Tevens zijn er gemeenschappelijk vergaderruimten beschikbaar op de Begane Grond.

Dit object is gelegen in een in parkachtige setting met de gebouwen van o.a. Bol.com, Deloitte, Accenture, BDO en nabij het restaurant ‘De Steiger’. Het bedrijventerrein beschikt over goede aansluiting op OV en er is een P+R terrein op loopafstand. Kortom, de locatie voor bedrijven die centraal in Midden Nederland willen werken op één van de beste locaties die er is.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
De locatie is nabij de rijkswegen A2 en A12 gelegen. P+R Papendorp ligt op loopafstand. De kosten hiervoor zijn circa € 5,00 per dag, inclusief openbaar vervoer naar het centrum van Utrecht.

Openbaar vervoer:
De bushalte P+R Papendorp ligt op loopafstand van de locatie. Er vertrekken verschillende lijnbussen in de richting van onder andere Utrecht Centraal Station. De reistijd is circa 10 minuten.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is totaal circa 1.871 m2 v.v.o. kantoorruimte beschikbaar:

Begane grond ca. 664 m2 v.v.o. kantoorruimte – unit 0.3
2e verdieping ca. 649 m2 v.v.o. kantoorruimte (zuidzijde) unit 2.3
3e verdieping ca. 578 m2 v.v.o. kantoorruimte – unit 3.3

Opslagruimte in de kelder is optioneel, bij interesse dient hierover overleg met de verhuurder plaats te vinden.

Deelverhuur is bespreekbaar.

Genoemde metrages zijn inclusief een toedeling in de algemene en gemeenschappelijke ruimten.

Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat.

PARKEERGELEGENHEID
Voor de verhuur komen 10 parkeerplaatsen beschikbaar.
Parkeernorm: 1:46

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• pantry (stelpost) en toiletgroepen per verdieping;
• 2 liften;
• atrium met verschillende voorzieningen;
• systeemplafonds voorzien van LED-verlichting;
• representatieve entreehal met zitjes;
• klimaatbeheersing (zowel koeling als verwarming), per stramien van 5,40 meter regelbaar;
• beveiliging met pasjes (toegangscontrole in overleg);
• bekabeling elektra via vloerpotten en wandkabelgoten;
• fietsenstalling.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een Energielabel A.

AANVAARDING
In overleg.

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 185,00 per m2 per jaar.

Parkeerplaatsen:
€ 1.400,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiele nadeel volledig wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten- prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
€ 42,50 per m2 per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, dit is inclusief:
• schoonmaak algemene ruimten;
• onderhoud buitenterrein;
• voorschot energieverbruik;
• beveiliging;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en
diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

FACILITEITEN
• receptie met espressobar;
• huismeester (met doorverwijsfunctie) die je welkom heet;
• horeca & receptiecombinatie;
• koffie met gebak;
• ontbijt & lunch, van croissantjes & panini’s tot gezonde broodjes, salades en yoghurt;
• vergaderingen & evenementen;
• zitjes aan de ramen.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag