ALGEMEEN
De locaties van Hofclub Werken & Vergaderen zijn sfeervolle werk- en vergaderlocaties in Woerden en Utrecht. De Hofclub faciliteert vergaderingen en bijeenkomsten tot 130 personen, biedt ruime en lichte (flex)werkplekken aan en verhuurt kantoor units. Door de warme uitstraling en centrale ligging zijn wij een perfecte locatie om te werken en te vergaderen.
De moderne en huiselijke ambiance maakt de locatie in Utrecht tot een plek waar je snel thuis voelt. In het gebouw van het Utrechtse participatiebedrijf UW legt Hofclub de verbinding tussen het zakenleven en de maatschappelijke visie waar UW voor staat; werken aan een samenleving waarin iedereen meewerkt naar vermogen. Zodat iedereen zijn talent kan ontwikkelen en plezier heeft in het leven. Dit alles geeft een extra dimensie aan werken en vergaderen op deze locatie.
Bij Hofclub Utrecht zijn de verhuur beschikbaar sfeervolle ergonomisch gemeubileerde flexplekken en kantoorruimten met per ruimte instelbare klimaatbeheersing. Daarnaast bieden wij ook grootschalige kantoorruimte aan, geschikt voor kantoor-, productie-, logistieke- en/of opleidingsruimte. De Hofclub onderscheidt zich met een uitgebreid servicepakket. Een bemande receptie met een ervaren gastvrouw die uw gasten ontvangt, gratis toegang en gebruik van de ‘break-out rooms’ en het heerlijke dakterras! Gratis koffie/thee, toegang tot het lounge café en restaurant, gebruik van de printerfaciliteiten en (mede)gebruik van de WiFi-verbinding behoren allemaal tot de diensten waar u als huurder gebruik van kan maken.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het kantoorcomplex is per auto uitstekend bereikbaar. De op- en afrit nummer 7 van de rijksweg A2 (Amsterdam-Maastricht) is op slechts enkele autominuten afstand gelegen. Via de Zuilense Ring (N230) is het centrum van Utrecht alsmede de rijksweg A27 perfect bereikbaar.
Openbaar vervoer:
Op 300 meter afstand is een bushalte waar op regelmatige basis bussen van en naar het Utrecht Centraal station (reistijd ca. 20 minuten) en naar het NS-station Maarssen (reistijd circa 10 minuten).
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 358,22 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:
Businesscenter:
Unit | metrage | all-in huurprijs per maand
1.51 + 1.52 | circa 66,00 m2 | € 825,00 per maand
1.53 | circa 49,41 m2 | € 715,00 per maand
1.56 | circa 90,65 m2 | € 1.650,00 per maand
1.57 | circa 68,70 m2 | € 1.375,00 per maand
1.58 | circa 84,01 m2 | € 1.210,00 per maand
Genoemde bedragen zijn inclusief vaste servicekosten, glasvezel, receptiediensten, gebruik van de printer, catering op afroep en koffie/thee. Tevens zijn de genoemde bedragen BTW-vrij.
PARKEERGELEGENHEID
Het kantoorgebouw beschikt over circa 5 parkeerplaatsen, deze zijn in de huur inbegrepen. De parkeernorm bedraagt derhalve 1:284.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in gerenoveerde huidige staat met de volgende voorzieningen:
• gezamenlijke entrée met bemande receptie;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
• airco installatie;
• liftinstallatie;
• moderne toiletgroepen per verdieping;
• huidige systeemplafond voorzien van LED-verlichting;
• huidige systeemwanden, deels voorzien van glas;
• huidige vloerafwerking;
• huidige pantry, voorzien van koffieapparaat;
• huidige kabelgoten, voorzien van data (inclusief WiFi) en elektra.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel C.
AANVAARDING
Per direct.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie tabel vloeroppervlak.
HUURTERMIJN
1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.
HUURBETALING
De huur en de vaste servicekosten, BTW-vrij, per maand/kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
VASTE SERVICEKOSTEN
In de all-in huurprijs zijn de vaste servicekosten inbegrepen, te vermeerderen met omzetbelasting, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gas,- water, -en elektra verbruik inclusief vastrecht van de algemene ruimten en gebouwgebonden installaties;
• elektriciteitsverbruik in het gehuurde inclusief vastrecht van het gehuurde;
• watergebruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
• schoonmaak van het gehuurde;
• schoonmaak van de algemene ruimte;
• schoonmaak van de gemeenschappelijke ruimte;
• glasbewassing buiten beglazing en gemeenschappelijke ruimten.
• periodieke personen/goederen lift onderhoud;
• periodieke CV onderhoud.
OPENINGSTIJDEN
Het gebouw is van maandag tot en met vrijdag geopend van 07:00 uur tot en met 19:00 uur. Op weekenddagen is het gebouw gesloten.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.