Karel Doormanweg 27, Schiedam | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Karel Doormanweg 27

Omschrijving

Algemeen
Karel Doormanweg 27 betreft een modern representatief kantoorgebouw van circa 2.568 m² gelegen op een uitstekende zichtlocatie aan de A4 op het bedrijventerrein “Vijfsluizen”. Dit bedrijventerrein, gelegen aan de voet van de Beneluxtunnel is uitstekend bereikbaar zowel met eigen als ook met openbaar vervoer. Het pand aan de Karel Doormanweg is goed onderhouden en is voorzien van een Energielabel A. De vloervelden zijn ruim en flexibel indeelbaar, geschikt voor zowel open space als cellenkantoor werkconcepten. In 2022 is het gebouw voorzien van zonnepanelen en in 2023 wordt het gebouw geheel gerenoveerd. De twee bovenste vloeren, totaal circa 1.020 m² worden casco gerenoveerd opgeleverd.

Ligging
Het bedrijventerrein Vijfsluizen is gelegen direct nabij de op- en afritten van de Rijksweg A4. Via de Beneluxtunnel en Rijksweg A15 is er een prima ontsluiting naar het Europoortgebied en richting Den Haag en Amsterdam. Door de ligging nabij de Rijksweg A20, is Vijfsluizen tevens gunstig gelegen ten opzichte van Rotterdam en Den Haag.

Een goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer is gegarandeerd door de aanwezigheid van het Metrostation Vijfsluizen op 200 meter, gelegen aan de lijn Spijkenisse-Rotterdam-Capelle aan den IJssel. Hier vandaan vertrekken ook bus 56 en 126 naar omliggende Gemeenten. NS-station Vlaardingen is tevens nabij gelegen.

Indeling
Voor de verhuur is momenteel nog circa 1.019 m² beschikbaar, zijnde:
3e verdieping circa 547,61 m² (per 1 januari 2024)
4e verdieping circa 471,86 m²
Totaal circa 1.019,47 m²

Het kantoorgebouw is ingemeten conform NEN 2580.

Parkeren
Op het bij het kantoorgebouw behorende parkeerterrein liggen 29 parkeerplaatsen. Bij de beschikbare kantoorruimte worden 11 parkeerplaatsen aangeboden (norm 1:88). Het parkeerterrein wordt gedeeld met het naastgelegen pand Karel Doormanweg 25. Bij het metrostation is een P+R aanwezig waar men tevens kan parkeren.

Voorzieningen
Het kantoorgebouw wordt opgeleverd voorzien van o.a.:
– een representatieve entree met tochtsluis en natuurstenen vloer;
– 2 liften (voorzien van nieuwe liftinterieur);
– nieuw plafond voorzien van nieuwe LED armaturen;
– gesausde wanden;
– te openen ramen;
– verwarming (d.m.v. radiatoren/convectoren);
– luchtbehandelingsinstallatie voorzien van topkoeling;
– gerenoveerde dames- en herentoilet per verdieping;
– pantry per verdieping;
– buitenzonwering op de zonbelaste gevels.

Daarnaast is het kantoorgebouw voorzien van de navolgende, aanwezige inrichtingscomponenten:
– aanwezige data CAT 6 bekabeling *;
– aanwezige serverruimte op de derde etage *.
Deze voorzieningen worden “om niet” aangeboden.

Huurprijzen
Kantoorruimte € 145,– per m² per jaar exclusief b.t.w. en servicekosten.
Parkeerplaatsen € 750,– per plaats per jaar exclusief b.t.w.

Huurtermijn
5 jaar.

Oplevering
4e verdieping per medio juni 2023.
3e verdieping per medio Q1 2024.

Voorschot servicekosten
Huurder betaald een voorschot van € 35,00 per m² per jaar ex btw voor de leveringen en diensten exclusief voorschot energiekosten.

Energielabel
Label A.

Huurprijsherziening
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurgarantie
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief b.t.w.

Omzetbelasting
Huurder dient bereid te zijn een volmacht aan verhuurder af te geven om mede namens hem, huurder, een verzoek te richten tot de Inspectie der Omzetbelasting om de huurpenningen te mogen belasten met omzetbelasting. Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.

Algemeen
Deze vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door De Mik Bedrijfshuisvesting B.V. geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag