Koninginnegracht 14

Uitgelichte services

  • 24H toegang

    Je heb 24 uur per dag toegang tot je eigen kantoor

  • Flexibele huurtermijnen

    Je kan hier eenvoudig op en afschalen wanneer jouw bedrijf groeit

  • Lift

    Ook voor de minder validen beschikt men hier over een lift

  • Pantry

    Je beschikt over je eigen/gedeelde keuken om zelf een kop koffie te zetten

  • Snelweglocatie

    Vanaf deze locatie zit je binnen enkele minuten op de snelweg

  • Tuin/Dakterras

    Je kan gebruik maken van de buitenruimte(s) om te genieten van je lunch of een vrijdagmiddag borrel

Omschrijving

Het kantoorgebouw ligt op één van de meest prestigieuze en tegelijkertijd praktische locaties van Den Haag. In de buurt van het Malieveld en het Ministerie van Financiën vindt u een historische reeks van klassieke gebouwen. Op de hoek van de Koninginnegracht en Dr. Kuyperstraat onderscheidt de façade van dit moderne gebouw zich meteen van de rest van de Koninginnegracht. Met zijn royale trap constructie is het een ander gebouw vergeleken met de overige panden aan de Koninginnegracht.

 

Het gebouw geeft onderdak aan zeer bekende diverse bedrijven. In de directe omgeving van het gebouw zijn ambassades en consulaten te vinden, de Kamer van Koophandel, de Bank Nederlandse Gemeenten (BNG) en vele andere internationale bedrijven. Het NS station Den Haag Centraal is op loopafstand en direct achter nummer 14 vindt u het historische centrum met zijn vele antiekwinkels, stadspaleizen, musea, theaters en restaurants.

Voor de verhuur is thans circa  m² VVO kantoorruimte beschikbaar; verdeeld in de volgende units:

  • Begane grond, unit 00.01, 136 m² VVO, € 175,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW en servicekosten;
  • 1e verdieping, unit 01.02, 189 m² VVO, € 155,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW en servicekosten;
  • 4e verdieping, unit 04.01, 160 m² VVO, € 155,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW en servicekosten.

Er is circa 1 parkeerplaats per unit beschikbaar. De kosten voor een parkeerplaats zijn € 1.800- per jaar, te vermeerderen met BTW.

De servicekosten bedragen € 40,- per m², per jaar, te vermeerderen met BTW.

In de servicekosten zijn onder andere de volgende leveringen en diensten inbegrepen:

  • Gasverbruik inclusief vastrecht;
  • Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
  • Waterverbruik inclusief vastrecht;
  • Onderhoud en periodieke controle van:
  • Verwarmingsinstallatie(s);
  • Luchtbehandelingsinstallatie(s);
  • Liftinstallatie(s);
  • Hydrofoorinstallatie(s);
  • Glazenwasinstallatie(s);
  • Brandmelderinstallatie(s);
  • Gebouwbewakingsinstallatie(s);
  • Storingsmelderinstallatie(s);
  • Noodstroominstallatie(s);
  • Handmatige of motorische aangedreven deuren;
  • Intercom;
  • Schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede

zonwering, het verwijderen van sneeuw en ijs, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen,         parkeerkelder en/of terrein;

  • Assurantiepremie buitenbeglazing;
  • Onderhoud lampen en buizen in gemeenschappelijke ruimten;
  • Het (periodiek) schoonhouden en ontstoppen van goten, hemelwaterafvoeren;
  • Administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

De ruimtes worden Turn-key opgeleverd en beschikken onder meer over de navolgende voorzieningen en installaties;
– Representatieve entree;
– Twee dubbele toiletgroepen per verdieping;
– Pantry per unit;
– Het gebouw is aangesloten op het stads-verwarmingsnet. De ruimteverwarming is voorzien van

regelbare inductie units en regelbare radiatoren;
– Er is een centrale elektra aansluiting. Het verbruik wordt d.m.v. tussenmeters afgerekend met de

huurder(s);
– Het complex heeft één personenlift. Deze bevindt zich in de centrale entree. De lift stopt op alle

etages, m.u.v. de parkeergarage (kelder);
– Het ventilatiesysteem, dat 2,5-voudig ventileert, is uitgerust met een topkoeling;
– De parkeerkelder is uitgerust met een CO detectie en een separaat ventilatiesysteem;
– De klimaatinstallaties worden door de installateur 24 uur per dag bewaakt en zijn voorzien van een Gebouw Beheers Systeem (GBS).

De kantoorruimte beschikt over Energielabel A.

Lees meer Lees meer

Het object is met het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Het NS station Den Haag Centraal ligt op enkele minuten loopafstand. Direct tegenover het object bevinden zich haltes van diverse tram- en buslijnen, waardoor goede openbare verbindingen binnen de stad zijn gewaarborgd. Ook met het eigen vervoer is het object uitstekend bereikbaar. De Utrechtse Baan geeft directe aansluiting op het Rijkswegennet: A4 Den Haag – Amsterdam, A12 Den Haag – Utrecht, A13 Den Haag – Rotterdam alsmede de N44 / A44 Den Haag – Wassenaar – Amsterdam.

Faciliteiten

  • 24H toegang
  • Flexibele huurtermijnen
  • Lift
  • Pantry
  • Snelweglocatie
  • Tuin/Dakterras

Plan een bezichtiging of stel een vraag