Wattbaan 51 1-16 , Nieuwegein | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Wattbaan 51 1-16

Omschrijving

ALGEMEEN
Geheel gerenoveerd, modern multi-tenant kantoorgebouw verdeeld over drie bouwlagen, gelegen in de wijk Rijnhuizen op zichtlocatie vanaf de Plettenburgerbaan direct aan de doorgaande weg van de A12 naar het centrum van Nieuwegein.

Na een grondige renovatie van het gebouw is een representatieve uitstraling gerealiseerd. Inmiddels is nog één unit beschikbaar voor de verhuur. In het gebouw zijn uitsluitend bedrijven gevestigd welke werkzaam zijn in de zakelijke dienstverlening. De zittende huurders zijn stuk voor stuk uitermate positief over de locatie en het gebouw.

Het gebouw is zeer geschikt voor het nieuwe werken. Er zijn voor gemeenschappelijk gebruik onder andere een 4-tal vergaderruimtes gerealiseerd, alsmede een drietal koffiecorners (één per verdieping) en een kantine met buitenterras. Door de vrijstaande ligging van het gebouw hebben alle ruimtes een vrij en ruim uitzicht, met een optimale daglichttoetreding.
Het gebouw is goed geïsoleerd en beschikt over een luchtverversingsinstallatie met topkoeling, welke voldoet aan de meest recente milieueisen. In 2019 is de CV-installatie vernieuwd.

Het opleveringsniveau is zeer hoogwaardig, waarbij alle belangrijke faciliteiten aanwezig zijn.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Het object is met zowel het eigen vervoer als het openbaar vervoer uitstekend te bereiken. De rijkswegen A12, A2 en A27 zijn binnen enkele minuten te bereiken.

Openbaar vervoer
Vanaf het Centraal Station Utrecht is er tijdens de spits elke 8 minuten een busverbinding (lijn 65) met een halte op de Wattbaan. Vanaf deze halte is het 3 minuten lopen naar het object. De reistijd naar het Centraal Station Utrecht bedraagt circa 20 minuten.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 293 m² v.v.o. op de 2e verdieping.

Dit is inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. De ruimte is in de toekomst uit te breiden tot 503 m² v.v.o.

PARKEERGELEGENHEID
Er zijn in totaal circa 7 parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein, afsluitbaar door middel van slagbomen en bewaakt middels camera’s. Parkeernorm 1:35.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• glasvezel;
• luchtverversing met topkoeling;
• kabelgoten voorzien van elektra en data aansluitingen;
• alarminstallatie (afzonderlijk in te schakelen per unit kosten ca. € 180,- per jaar te vermeerderen met omzetbelasting);
• camerabewaking;
• intercom (t.b.v. slagboom en entree);
• tag-systeem ten behoeve van toegang;
• brandmeldinstallatie en brandblusvoorzieningen;
• systeemplafond met hoogfrequente verlichtingsarmaturen met aanwezigheidsdetectie per unit;
• scheidingswanden;
• fraaie wandafwerking;
• vloerbedekking;
• medegebruik ruime kantine;
• medegebruik zeer ruim terras grenzend aan de kantine met buitenmeubilair;
• medegebruik 3 koffiecorners met koffieapparatuur en meubilair;
• medegebruik viertal vergaderruimtes voorzien van meubilair (van lounge tot boardroom);
• medegebruik zitje in de ruimte naast de ingang;
• personen/goederen lift;
• medegebruik 9 toiletgroepen;
• zonwering.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel C.

GEMEENSCHAPPELIJKE FACILITEITEN
Gemeenschappelijke vergaderruimtes op de eerste verdieping alsmede koffiecorner per verdieping en een groot terras.

AANVAARDING
In overleg.

VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 145,00 per m² per jaar.

Parkeerplaatsen:
€ 700,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
€ 61,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per maand te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• levering elektra, gas en water;
• onderhoud technische installaties, ketels, luchtbehandeling, regeltechniek, koelinstallatie, noodverlichting en NEN3140;
• onderhoud toegangscontrole, camera’s, ontruimingsinstallatie, alarminstallatie, slagbomen en intercom;
• onderhoud buitenzonwering en gevel;
• terreinonderhoud;
• sneeuwruimen;
• tuinonderhoud;
• vuilafvoer;
• liftcontrole en telefoonabonnement lift;
• controle brandblusmiddelen;
• legionella controlealarm + meldkamer + alarmopvolging (+ per melding € 80,00 per uur) + BMI;
• alarmlijn;
• glasverzekering;
• schoonmaak algemene ruimten inclusief glasbewassing algemene ruimten binnen en buiten (glasbewassing binnen in eigen ruimtes worden apart doorberekend);
• gebruikersheffingen (WOZ, riool, waterschap);
• ongediertebestrijding;
• eventueel bijkomende werkzaamheden die conform de ROZ voorwaarden voor rekening van de huurder zijn;
• administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

KOFFIE GEBRUIK
Verhuurder rekent voor gebruik van koffie en thee een bedrag van € 2,20 per persoon per dag te vermeerderen met omzetbelasting op basis van 260 dagen per jaar.

EKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag