Ratelaar 35, Nieuwegein | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Ratelaar 35

Omschrijving

Op zoek naar een locatie in Nieuwegein voor een kantoor of praktijkruimte?
Ontdek de ideale locatie voor uw bedrijf in de Ratelaar 35-42 te Nieuwegein! Met een uitstekende bereikbaarheid, gelegen tegen het winkelcentrum Hoogzandveld aan, en diverse faciliteiten en zorgvoorzieningen in de directe omgeving, biedt dit pand alles wat u nodig heeft voor een succesvolle vestiging.

Maak gebruik van de gratis parkeergelegenheid en het gemak van een tramhalte direct naast de deur. Op de begane grond vindt u een gezellige horecagelegenheid, ideaal voor informele vergaderingen en/of een ontspannen lunch. Met units van verschillende metrages, biedt het gebouw de Ratelaar 35-42 flexibele mogelijkheden voor diverse bedrijven.

KENMERKEN
Het gebouw en de locatie beschikken over de volgende eigenschappen:

1. Uitstekende locatie: “De Ratelaar” is gunstig gelegen in Nieuwegein, met een centrale ligging die gemakkelijk bereikbaar is. Het pand bevindt zich in de nabijheid van belangrijke verkeersaders en het openbaar vervoer

2. Diverse voorzieningen in de omgeving: Gelegen naast winkelcentrum Hoogzandveld, biedt “De Ratelaar” directe toegang tot diverse faciliteiten zoals winkels, restaurants en andere voorzieningen. Dit creëert een handige en levendige omgeving voor zowel werknemers als bezoekers

3. Gratis parkeren: In de omgeving is er volop gratis parkeergelegenheid, wat zorgt voor gemak en toegankelijkheid voor iedereen die het pand bezoekt

4. Flexibele ruimteopties: Of je nu een kantoorruimte, praktijkruimte of een andere commerciële ruimte zoekt, “De Ratelaar” biedt units die flexibel kunnen worden aangepast aan uw behoeften. Sommige units zijn uitgerust met een wateraansluiting en pantry, waardoor ze ideaal zijn voor specifieke bedrijfstakken

Het huren van een kantoorruimte of praktijkruimte in “De Ratelaar” biedt een scala aan voordelen, waaronder een uitstekende locatie, diverse voorzieningen in de omgeving, gratis parkeren, en flexibele ruimteopties

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
De Ratelaar 35-42 in Nieuwegein is gunstig gelegen nabij de A27 en de A12, wat zorgt voor een goede verbinding met omliggende steden zoals Utrecht en Amsterdam.

Openbaar vervoer:
De Ratelaar 35-42 ligt naast tramhalte ‘Nieuwegein Zuid’. Deze tramlijn biedt een directe verbinding naar omliggende wijken en naar het centrum van Utrecht. Tevens zijn er diverse busverbindingen in de directe omgeving die zorgen voor een nog betere bereikbaarheid.

VLOEROPPERVLAK UNITS
Verdieping Unit Oppervlakte Huurprijs per maand Beschikbaarheid
2e verdieping 39A* 27,3 m2 € 475,00 Per direct
2e verdieping 40A 42,1 m2 € 745,00 Per direct
2e verdieping 40B* 42,6 m2 € 750,00 Per direct
2e verdieping 40C 52,4 m2 € 925,00 Per direct

*In units 39A en 40A is een wasbak aanwezig.

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene en gemeenschappelijke ruimtes van het kantoorgebouw.

Genoemde bedragen zijn inclusief het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

VLOEROPPERVLAK VLOEREN
Verdieping Unit Oppervlakte Huurprijs per m2 per jaar Beschikbaarheid
2e verdieping 39E 152 m2 € 155,00 Per direct
3e verdieping 42 280,1 m2 € 155,00 Per direct

Genoemde bedragen zijn exclusief het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat.

PARKEERGELEGENHEID
Ruime parkeerfaciliteiten (vrij parkeren) naast het gebouw en in de directe omgeving.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoor en praktijkruimtes worden als volgt opgeleverd:
• representatieve hoofdentree
• trappenhuis
• personenlift
• luchtbehandeling
• decentrale verwarming en koeling door middel van een luchtwarmtepomp (VRF-systeem) van Daikin, op kamerniveau in te stellen
• mechanische ventilatie bij de pantry en de toiletgroepen
• noodverlichting
• video-intercom, per kantoorruimte, ten behoeve van openen van de entreedeur
• te openen gevelramen voorzien van dubbele beglazing HR ++
• gemeenschappelijke pantry, voorzien van onder- en bovenkasten, kraan, spatscherm, boiler, vaatwasser en koelkast
• gezamenlijke dames- en herentoiletgroepen (twee per bouwlaag)
• gezamenlijke wachtkamer
• wandkabelgootsysteem langs de gevels met 4 wandcontactdozen per 3,60 m
• akoestische systeemplafonds met energiezuinige en beeldschermvriendelijke verlichtingsarmaturen
• deugdelijk hang- en sluitwerk volgens Politie keurmerk klasse 2
• kamerhoge toegangsdeur met zijlicht
• marmoleum (kleur grijs, eenmalige verstrekking)
• scheidingswanden tussen ruimte onderling en naar de gang uitgevoerd in metal-stud, van betonvloer tot betonvloer, geluidsisolatie 50dB, (MS 100/2.50.2)
• enkele units zijn voorzien van een eigen pantry, voorzien van onderkasten, medische kraan, spatscherm en boiler

Het opleveringsniveau van het kantoorgebouw voldoet aan de “RGD-norm” welke standaard door de Rijksgebouwendienst wordt gehanteerd. Nadere specificaties ten aanzien van het gebruik van de toegepaste technische installaties, materiaalgebruik, kleurstelling etc. worden op aanvraag verstrekt.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door de huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een Energielabel A.

BELANGRIJKSTE ENERGIEBESPARENDE MAATREGELEN
• dubbele kierdichtheid van de gevel beperkt het energieverbruik om het binnenklimaat te regelen
• verhouding glaspercentage in de gevel is afgestemd op het meest positieve effect op het binnenklimaat
• HR++ beglazing met zonwerende coating
• gevel met een minimale isolatiewaarde van 3,0 m².K/W
• groen dak met een minimale isolatiewaarde van 3,5 m².K/W
• vloer na-isoleren met een isolatiewaarde van 2,5 m² K/W

AANVAARDING
In overleg/per direct.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 5% zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

SERVICEKOSTEN
€ 55,00 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting:
• gas-, elektriciteit-, en waterverbruik in de gehuurde ruimte, indien geen rechtstreekse aansluitingen van het plaatselijk energiebedrijf zijn gerealiseerd
• de kosten van vastrecht, het gebruik van water, gas en elektriciteit, zijn voor rekening van huurder, alsmede de kosten verbonden aan eventuele noodzakelijke transformatie-installatie of aan de verzwaring van een bestaande installatie
• warmtelevering, waar onder meer wordt verstaan het verbruik van brandstof en elektriciteit, bediening, serviceonderhoud en controle van alle daartoe in het gebouwen complex aanwezige installaties
• stroomverbruik en onderhoud van de verlichtingsinstallaties van gemeenschappelijke ruimte en/of overige gemeenschappelijke technische installaties, bliksembeveiligingsinstallatie, signalering- c.q. bewakingsapparatuur e.d.
• schoonhouden van alle of een deel van gemeenschappelijke ruimten en alles wat daartoe behoort, alsmede het wassen van de buitenbeglazing
• reinigingsrechten of rioolbelasting, indien deze rechten betrekking hebben op het gebruik van het project door huurders
• aanschaf, vernieuwing alsmede onderhoud van de in of bij het gehuurde aanwezige boilers, verwarmings- en warmwaterinstallaties alsmede de brandblusapparatuur, met inbegrip van signalering en leidingen
• herstel van gebroken glasruiten of andere niet verhaalbare schade, inclusief het eigen risico, in gemeenschappelijke ruimten en in de gevel, dan wel de premie van een glasverzekering daarvoor
• vervanging van lampen, inclusief opheffing van storing van de algemene verlichting
• onderhoud van de rook- en/of branddetectie-installatie
• herstellen van schade en/of beschadigen in de algemene ruimten, indien de veroorzaker niet bekend is
• afvalverwerking d.m.v. ondergrondse afvalbak naast complex
• 5 % administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten

Jaarlijks vindt op basis van de werkelijke kosten een afrekening plaats, waarna -indien daartoe aanleiding bestaat- het voorschot aangepast wordt.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting. Deze bankgarantie dient te worden gesteld voor de sleuteloverdracht en dient te worden afgegeven door een in Nederland erkende en gevestigde bankinstelling, conform het standaard ROZ-model 2018.

CUSTOMER DUE DILIGENCE
Voorafgaand aan het ondertekenen van een huurovereenkomst doet verhuurder onderzoek naar de huurder. Er dient een positieve uitkomst uit het Customer Due Diligence (CDD) uit te komen.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag