Facebook pixel head Archimedesbaan 13, Nieuwegein | Deze locatie huren?

Archimedesbaan 13

Omschrijving

TE HUUR KENMERKEN

ALGEMEEN
Het zelfstandige kantoorgebouw is gelegen aan de rand van Nieuwegein op het grootste bedrijvenpark van Nieuwegein, te weten “Plettenburg”. Dit gebied kenmerkt zich door een leuke mix van kantoren, bedrijfsruimte en wonen. Op het bedrijvenpark zijn onder andere Miko Products en TP-Link gehuisvest.

Het kantoorgebouw heeft een representatieve entree, daarnaast zijn er een gemeenschappelijke pantry voorzien van een lunchtafel en is er een gemeenschappelijke vergaderruimte aanwezig. Op de begane grond is er circa 253,53 m2 v.v.o. kantoorruimte voor de verhuur beschikbaar, varierend in grootte van ca 21 m2 v.v.o. tot ca 53 m2 v.v.o. Deze 253,53 m2 v.v.o. is opgedeeld in zes kantoorruimtes welke ieder zijn voorzien van een eigen airco-unit.

In de omgeving van de Archimedesbaan 13 te Nieuwegein liggen tal van heerlijke eetgelegenheden en een broodjeszaak.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Er is een uitstekende verbinding naar de verkeersknooppunten “Oudenrijn” en “Lunetten”. De Rijkswegen A2, A12, A27 en A28 zijn van hieruit binnen enkele autominuten te bereiken.

Openbaar vervoer
Met het openbaar vervoer is het gebouw goed bereikbaar middels diverse buslijnen. De bushaltes “Fahrenheitbaan” en “Martinbaan” zijn op enkele minuten lopen vanaf het gebouw gelegen.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar:
Unit 1 t/m 6 | circa 253,53 m2 v.v.o.

Deelverhuur mogelijk vanaf circa 120 m2 v.v.o.

Genoemde metrage is inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.

PARKEERGELEGENHEID
Het gebouw beschikt over parkeerplaatsen op het eigen terrein, waarvan er 10 (tien) beschikbaar zijn voor de verhuur.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimtes worden opgeleverd in de huidige staat met de volgende voorzieningen:
• representatieve entreepartij;
• systeemplafonds voorzien van LED-verlichtingsarmaturen;
• gemeenschappelijke pantry;
• gemeenschappelijke vergader-/lunchtafel;
• huidige scheidingswanden;
• recent vernieuwde PVC-vloer;
• recent vernieuwde airco-unit per kantoorunit;
• daklichten waar aanwezig;
• mechanische ventilatie;
• alarminstallatie;
• brandhaspels;
• brandblussers;
• rookmelders;
• brandmeldinstallatie;
• kabelgoten ten behoeve van elektra en datacommunicatie (Cat. 5 waar aanwezig);
• gescheiden toiletgroepen.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel C.

AANVAARDING
Per direct, in overleg.

VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 120,00 per m2 per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting.

Parkeerplaatsen:
€ 450,00 per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is ervan rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met aansluitende verlengingsperiode(n).

Afwijkende huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor per 1 januari 2025, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
€ 50,00 per m2 per jaar, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gas- en waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de gebouwgebonden installaties en de gemeenschappelijke ruimten;
• waterschaplasten gebruiker;
• onderhoud airco en cv-installatie;
• brandblussers;
• afvalverwerking;
• tuinonderhoud;
• glasbewassing;
• schoonmaak algemene ruimten;
• glasverzekering;
• alarmsysteem;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 120 /m2/jaar

Servicekosten € 50 /m2/jaar

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Bouwjaar 1987

Oppervlakten

Oppervlakte 254 m2 (in units vanaf 120 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 2 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag