De Wel 20

Omschrijving

ALGEMEEN
Het betreft een representatief en modern kantoorgebouw op een zichtlocatie aan de rijksweg A1 nabij knooppunt Hoevelaken. Het kantoorgebouw is de middelste van een drietal identieke kantoorgebouwen.

De business units in Hub House Hoevelaken zijn beschikbaar vanaf 34 m2 v.v.o. welke gelegen zijn op de 1e verdieping. Hub House Hoevelaken is voorzien van gemeenschappelijke faciliteiten zoals vergader- en presentatieruimte, lunchruimte en sportruimte.

Het kantoorgebouw is gelegen op bedrijventerrein Horstbeek. In de nabijheid zijn diverse gerenommeerde
(inter-)nationale organisaties gevestigd, waaronder, Euretco, GE Healthcare en Unica.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
De bereikbaarheid van het bedrijventerrein Horstbeek is zonder meer goed te noemen. De op- en afrit nummer 14 “Hoevelaken” biedt in circa vijf autominuten afstand een perfecte ontsluiting op de rijksweg A1. Hierdoor is een uitstekende verbinding in de richting van de rijkswegen A1, A27, A28 en A30 gewaarborgd.

Openbaar vervoer:
Vanaf het kantoorgebouw is het treinstation Hoevelaken in circa 10 minuten lopen bereikbaar. Vanaf dit treinstation vertrekken op regelmatige basis treinen in de richting van Amersfoort, Barneveld-Zuid en Ede-Wageningen.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 668 m² v.v.o. verdeeld als volgt:
Unit Oppervlakte in m2 v.v.o. Huurprijs per maand Beschikbaar
1 + 2 ca. 235 m2 € 2.925,00 Per direct
3 ca. 35 m2 € 450,00 Per direct
4 ca. 35 m2 € 450,00 Per direct
5 ca. 35 m2 € 450,00 Per direct
6 ca. 35 m2 € 450,00 Per direct
10 ca. 47 m2 € 600,00 Per direct
11 ca. 47 m2 € 600,00 Per direct
13 ca. 35 m2 € 450,00 Per direct
14 ca. 35 m2 € 450,00 Per direct
15 ca. 35 m2 € 450,00 Per direct
16A ca. 47 m2 € 600,00 Per direct
16B ca. 47 m2 € 600,00 Per direct

Huurprijzen per maand zijn inclusief de vaste servicekosten en inclusief internet te vermeerderen met omzetbelasting.

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de gemeenschappelijke ruimtes.

PARKEERGELEGENHEID
Het gebouw beschikt over 56 parkeerplaatsen. Parkeernorm 1:50.

De kosten voor 1 (één) parkeerplaats bedraagt € 350,00 per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• (medegebruik) entree voorzien van een ontvangstruimte;
• huidige systeemplafonds voorzien van verlichtingsarmaturen en inbouwspots;
• huidige vloerbedekking;
• liftinstallatie en trappartijen;
• mechanische ventilatie met topkoeling;
• huidige luchtbehandelingsinstallatie (per ruimte regelbaar);
• huidige kabelgoten voorzien van elektra;
• huidige radiatoren;
• deels te openen ramen;
• gemeenschappelijke garderobe;
• gemeenschappelijke vergaderruimte;
• gemeenschappelijke pantry;
• gescheiden sanitaire groepen;
• medegebruik personenlift (8 personen/630 kg);
• huidige aanwezige pantry’s;
• huidige lamellen (waar aanwezig).

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een Energielabel A.

AANVAARDING
In overleg.

SERVICEKOSTEN
In de All-in huurprijs zijn de volgende leveringen en diensten inbegrepen:
• gas- en waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de gebouwgebonden installaties en de gemeenschappelijke ruimten;
• onderhoud en/of periodieke controle van de personenlift inclusief telefoonkosten;
• schoonmaak algemene en gemeenschappelijke ruimten;
• periodieke glasbewassing buitenzijde;
• sanitaire benodigdheden;
• onderhoud groenvoorziening;
• onderhoud en/of periodieke controle brandbeveiliging;
• gasten WiFi;
• vuilafvoer;
• onderhoud en/of periodieke controle van de CV- en luchtbehandelingsinstallatie;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
Flexibele huurtermijnen vanaf 1 (één) jaar zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en de vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangs-datum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom, ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 450 Per maand

Servicekosten € 40 /m2/jaar

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 668 m2 (in units vanaf 35 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 3 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag