Stationspark 1000

Omschrijving

Volledig gerevitaliseerde kantoorruimte direct langs de snelweg te huur vanaf ca. 600 m². Het gebouw kenmerkt zich door de unieke hoogwaardige afwerking, goede indeling en prominente ligging. Op 300 meter van het treinstation en nabij de op- en afritten van rijksweg A15. Het kantoorgebouw bestaat uit totaal ca. 5.720 m² v.v.o. kantoorruimte en is door verhuurder geheel gemoderniseerd. Voor de verhuur is momenteel totaal circa 3.250 m² v.v.o. beschikbaar.

Parkeerplaatsen zijn verdeeld over de garage en het parkeerdek en zijn royaal aanwezig met een parkeernorm van 1:30 m². Er zijn algemene laadvoorzieningen beschikbaar.

Locatiegegevens
Het kantoorgebouw is gelegen op het Stationspark in Sliedrecht, op 300 meter van het treinstation Sliedrecht en bushaltes. Het Stationspark bevindt zich eveneens op 2,5 kilometer afstand van de op- en afritten van de rijksweg A15 (Europoort-Rotterdam-Gorinchem). Op het Stationspark zijn enkele gerenommeerde bedrijven en instellingen gevestigd als het Albert Schweitzer Ziekenhuis (polikliniek), ABB Bouwgroep, Bouwonderneming Stout, Univé Verzekeringen, Hak + Baak Accountants en Hoek & Blok accountants, belastingadviseurs en juristen. In het oude stationsgebouw tegenover het kantorenpark is restaurant en brasserie ‘de Heeren van Slydregt’ gevestigd. Op het kantorenpark is tevens een sportcentrum gelegen alsmede direct naast het kantorenpark een overdekt zwembad met brasserie aanwezig.

Object
Voor de verhuur is momenteel circa 3.250 m² kantoorruimte beschikbaar verdeeld over de begane grond, 1e en 2e verdieping. Er is kantoorruimte beschikbaar vanaf 600 m².

Begane grond circa 600 m²
1e verdieping circa 1.270 m²
2e verdieping circa 1.380 m²

Voornoemde metrages dienen nader & definitief te worden ingemeten op basis van NEN-2580.

Op de begane grond zijn naast een ontvangstreceptie, vergadermogelijkheden en algemene ruimte ook lunchfaciliteiten georganiseerd waar huurder tegen betaling gebruik van mag maken. Deze ruimte is bedacht als verlengstuk van het gehuurde en een plek waar gebruikers van het gebouw samenkomen.

Parkeren
Parkeerruimte is royaal aanwezig (parkeernorm circa 1:30 m²) met laadvoorzieningen.

Voorzieningen
Het gebouw is door verhuurder (en tevens gedeeltelijk gebruiker van het gebouw) geheel gemoderniseerd, hierdoor is een zeer hoogwaardig en volledig up-to-date gebouw ontstaan dat voldoet aan alle toekomstige eisen van kantoorgebruikers.

De kantoorruimte zal casco worden opgeleverd voorzien van:
– plafondafwerking voorzien van akoestisch spuitplafond met verlaagde plafondeilanden (per stramien) voorzien van verlichting en klimaatinstallatie;
– luchtbehandelingsinstallatie met koeling & verwarming (regelbaar per stramien);
– deels te openen ramen;
– nieuwe toiletgroepen per verdieping;
– gesausde bouwkundige wanden en kolommen (wit);
– kabelgoten voorzien van elektra bekabeling en met ruimte voor het aanbrengen van databekabeling;
– geëgaliseerde betonvloeren geschikt voor het leggen van vloerbedekking;
– glasvezel aansluiting;
– personenliften.

De installaties van het gebouw functioneren gasloos en daarmee is het gebouw ‘all electric’.

Reclamevoering
Aan de zijde van de rijksweg is in overleg met en na goedkeuring van eigenaar/verhuurder reclamevoering mogelijk.

Huurprijs
Kantoorruimte
€ 155,- per m² per jaar, exclusief servicekosten en exclusief b.t.w.

Parkeerplaatsen
€ 600,- per plaats per jaar, exclusief b.t.w.

Voorschot servicekosten
Kosten voor leveringen en diensten zijn verschuldigd vanaf datum sleuteloverdracht en bedragen
€ 40,00 per m² v.v.o. per jaar als verrekenbaar voorschot, te vermeerderen met b.t.w. Het (indicatief) door verhuurder te verzorgen pakket van leveringen en diensten bij aanvang huurovereenkomst omvat het navolgende:
• elektriciteitsverbruik in de algemene en gehuurde ruimte (d.m.v. tussenmeters);
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installatie(s);
• gas inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• onderhoud, periodieke controle en keuring van verwarming- en luchtbehandelingsinstallatie(s);
• idem van liftinstallatie(s);
• idem van hydrofoorinstallatie;
• idem van brandmelder-, gebouwbewaking-, storingsmelder- en noodstroominstallatie(s);
• idem van automatische deurbediening;
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, gevel, kozijnen (buitenzijde),
• beveiligingskosten betreffende de algemene ruimten, alarmopvolging en dagelijkse openings- en sluitronden;
• liften, beglazing buitenzijde, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen en/of terrein;
• verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
• assurantiepremie buitenbeglazing;
• onderhoud terrein, tuinen, vijvers, plantenbakken binnen en buiten, waaronder vervanging van planten;
• bemande receptie op werkdagen tussen circa 08:00 uur en 18:00 uur (onder voorbehoud van
daadwerkelijke realisatie door verhuurder);
• kosten ten behoeve van de administratie over de hierboven vermelde leveringen en diensten ter grootte van 5%.

De kosten van het elektraverbruik in het gehuurde worden aan huurder doorberekend middels een tussenmeter per verdieping.

Tevens zal voor de exploitatie van het bedrijfsrestaurant alsmede de bemande receptie een bijdrage aan huurder worden doorbelast van € 10,00 per m² per jaar, te vermeerderen met b.t.w.

Energielabel
Het kantoorgebouw beschikt over een energielabel A.

Huurtermijn
5 jaar.

Huurbetaling
Per kwartaal vooruit.

Oplevering
In nader overleg.

Huurprijsindexering
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Bankgarantie
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief b.t.w.

Omzetbelasting
Huurder dient bereid te zijn een volmacht aan verhuurder af te geven om mede namens hem, huurder, een verzoek te richten tot de Inspectie der Omzetbelasting om de huurpenningen te mogen belasten met omzetbelasting.

Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 155 /m2/jaar

Servicekosten € 40 /m2/jaar

Aanvaarding In overleg

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 2.652 m2 (in units vanaf 589 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 2 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag