Dit object aan de entree 201 zal uitgroeien tot een van de meest duurzame en gezonde kantoorgebouwen in de regio. Elk aspect, tot in de kleinste details, is gericht op het bevorderen van de mentale en fysieke vitaliteit van de gebruikers. Het gebouw biedt aandacht voor beweging, gezonde voeding, mentaal welzijn, schone lucht, aangenaam omgevingsgeluid, hoogwaardig water en sociale interactie. Deze diverse elementen komen samen in dit gerenoveerde kantoorgebouw.
Flexibele huuroplossingen, uitgebreide vergaderfaciliteiten en het uitzicht om de Amsterdam Arena kenmerken dit bedrijfspand. De kantoorinrichting en entree ontwerp zijn ruim van opzet, gericht op de nieuwste look-and-feel en met een dynamisch zakelijke aantrekkingskracht. Verder wordt het geheel gemeubileerd opgeleverd. Ook is er een gezamelijke gym waar gebruik van kan worden gemaakt.
Alle beschikbare ruimtes worden optimaal benut en op de begane grond is er ruimte gecreëerd voor extra werkplekken, flexibele werkstations, vergaderfaciliteiten en een gastvrijheidsconcept, inclusief een gebouw-app voor het reserveren van ruimtes, het opbouwen van een gemeenschap, catering en meldingen. Bovendien beschikt het gebouw over een multifunctioneel auditorium met een bar en een volledig uitgeruste fitnessruimte.
Met een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van circa 19.550 m² kantoorruimte, verdeeld over de begane grond en 18 bovenliggende verdiepingen, biedt het gebouw voldoende ruimte. Daarnaast zijn er 173 parkeerplaatsen beschikbaar in de ondergelegen parkeergarage. B Vital zal na de renovatie een energielabel A++ en BREEAM Excellent certificering behalen. Tevens zal er een Well Gold certificering worden aangevraagd om de hoogste normen van welzijn te waarborgen.
Opleverniveau:
Flexibel contract | 12 maanden | 3 maanden opzegtermijn
Kantoorruimte 9.1 t/m 9.7 | Huurprijs op aanvraag
All-in services:
– Gemeubileerd kantoor
– Schoonmaak
– Servicekosten
– 24/7 toegang
– Receptiediensten
– Internet
– Gedeelde pantry + toiletten
Additionele services:
– Huur parkeren: op aanvraag
– Administratieve ondersteuning
– Postverwerking
– Flexwerk plekken
– Virtuele kantoren
– Postadres / KvK
– Telefonie beantwoording
– Meeting rooms | Per uur te reserveren (tegen uurtarief)