Arnhemseweg 2, Amersfoort | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Arnhemseweg 2

Omschrijving

ALGEMEEN
Het kantoorgebouw “Soeverein Office Spaces” is gelegen in het centrum van Amersfoort. Op de 4e verdieping is een prachtige ruimte beschikbaar van circa 197 m2 v.v.o., met uitzicht over Amersfoort.

De “Soeverein Office Spaces” beschikken onder ander over voldoende daglicht, te openen ramen en kabelgoten. In de centrale entree hangen 2 LED schermen die bedoeld zijn voor bedrijfsaanduiding. Daarnaast zijn er op elke verdieping gedeelde faciliteiten zoals een pantry, vergaderkamer(s) en sanitaire voorzieningen. Zo zijn alle faciliteiten voor de professional onder één dak gesitueerd. En dat allemaal op een unieke locatie waar veel winkels en gezellige horecagelegenheden op loopafstand zijn. De kantoorruimtes zijn ook nog eens gelegen boven de “PLUS” supermarkt en de Q-park garage “Soeverein”.

Een ideale locatie voor jouw als professional!

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
De bereikbaarheid van de “Soeverein Office Spaces” is met zowel het eigen vervoer als het openbaar vervoer zeer goed te noemen. De Stadsring biedt via de Hogeweg een directe aansluiting op het knooppunt “Hoevelaken”, waar de rijkswegen A1 en A28 elkaar kruisen. Een goede bereikbaarheid in alle richtingen is hiermee gewaarborgd.

Openbaar vervoer:
De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is perfect! Zo is het Centraal Station Amersfoort op ongeveer vijf minuten loopafstand gelegen. En aan de Arnhemseweg en de Stadsring zijn bushaltes gelegen die door middel van de buslijnen 8, 77, 78, 80, 82, 83, 102, 276 en 296 het kantoorgebouw verbinden met de rest van Amersfoort en de randgemeenten.

PARKEERGELEGENHEID
In de onder het kantoorgebouw gelegen Q-Park garage bevinden zich voldoende parkeerplaatsen. Huurder mag hier rechtstreeks een abonnement afsluiten met Q-Park.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een Energielabel B.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur zijn de navolgende business units beschikbaar:

Unit | metrage | prijs per maand | beschikbaarheid

3e verdieping:
—————–
4 | ca. 33,4 m² v.v.o. | € 545,00 | Per 1 november 2024

4e verdieping:
—————–
1 | ca. 197,16 m² v.v.o. | € 2.752,03 | Per direct, in overleg

De genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene en gemeenschappelijke ruimten.

De genoemde huurprijzen per maand zijn inclusief het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

OPLEVERINGSNIVEAU
De ruimte wordt opgeleverd in huidige staat inclusief onder andere:
• lichte centrale entreehal inclusief bedrijfsaanduiding op twee LED schermen in de daarvoor bestemde borden;
• huidig systeemplafond voorzien van TL-verlichting;
• elektronische zonwering, per kamer bedienbaar, aan de zon beschenen zijde;
• kabelgoten voorzien van elektra- en databekabeling;
• mechanische ventilatie met topkoeling;
• huidige vloerbedekking;
• huidige scheidingswanden;
• gemeenschappelijke server/patchkast;
• gemeenschappelijke pantry voorzien van boven- en onderkastjes alsmede een vaatwasmachine;
• eigen intercominstallatie met deurontgrendeling;
• 1 personenlift;
• beveiligingscamera in de algemene ruimten.

AANVAARDING
Per direct.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
Flexibele huurtermijnen vanaf 1 (één) jaar met aansluitende verlengingsperioden van 1 (één) jaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal/maand vooruit.

SERVICEKOSTEN
De genoemde huurprijzen zijn inclusief het voorschot servicekosten (€ 45,00 per m² per jaar), te vermeerderen met omzetbelasting) voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• schoonmaak algemene ruimten;
• gas en elektra;
• energiekosten, voor eigen en algemene ruimten;
• water algemeen;
• waterschapslasten;
• intercom onderhoud;
• brandbeveiligingsinstallatie onderhoud;
• levering lamp/TL/starters in de algemene ruimten;
• rioleringswerkzaamheden;
• kosten voor de afvoer van het gemeenschappelijk huisvuil;
• overig klein onderhoud ten laste van de huurder;
• liftinstallatie serviceabonnement en onderhoud;
• glasbewassing buitenzijde;
• assurantiepremie glasverzekering;
• glasvezelaansluiting;
• glasvezelverbinding inclusief abonnementskosten (snelheid 100 mb up en down);
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom, ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 545 Per maand

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 230 m2 (in units vanaf 33 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 5 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag