Europalaan 16, Alphen aan den Rijn | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Europalaan 16

Uitgelichte services

  • 24H toegang

    Je heb 24 uur per dag toegang tot je eigen kantoor

  • Lounge

    Naast werk kan je heerlijk ontspannen in de loungeruimte

  • Pantry

    Je beschikt over je eigen/gedeelde keuken om zelf een kop koffie te zetten

  • Printen

    Ja kan gebruik maken van de lokale printer zodat je deze zelf niet hoeft aan te schaffen

  • Schoonmaak service

    Het kantoor word periodiek schoongemaakt zodat je hier niet naar om hoeft te kijken

  • Vergaderruimtes

    Er zijn diverse vergaderruimtes die je kan huren voor eigen gebruik

Omschrijving

Algemeen

Europalaan 16 in Alphen aan den Rijn biedt sinds 1994 hoogwaardige kantoorruimte, met in totaal 7.200 m² beschikbaar. Of u nu een startende ondernemer bent of een gevestigd bedrijf, wij hebben een passende werkplek voor u. Onze flexibele kantoorruimtes groeien mee met uw behoeften. U kunt ervoor kiezen om uw kantoor zelf in te richten of dit aan ons over te laten.

Voor wie nog geen kantoorruimte zoekt, is er het Europalaan 16 Membership: een (flex)werkplek op abonnementsbasis inclusief alle diensten en faciliteiten.

Faciliteiten

Europalaan 16 biedt onder andere:

  • Receptie en receptiediensten van 08.30 – 17.00u
  • 24/7 toegang tot het gebouw en uw kantoorruimte
  • Ontvangst van zakelijke post en pakketten
  • Glasvezelverbinding
  • Stijlvolle zakelijke ontvangstlounge
  • Ondernemerslounge
  • Moderne vergaderfaciliteiten
  • Beveiliging

Bereikbaarheid

Het pand ligt in de wijk Kerk en Zanen, op loopafstand van winkelcentrum De Atlas, het Europapark, het NS-Station en het gezellige centrum. Het is uitstekend bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer.

Parkeren

Aan de achterzijde van het gebouw is een parkeerterrein met gratis parkeergelegenheid.

Oppervlakte

Kantoorruimte huren vanaf 20 m².

Huurprijs

Vanaf € 325,- per kalendermaand, exclusief de wettelijk verschuldigde omzetbelasting en eventuele servicekosten.

Servicekosten

In overleg.

Diensten en leveringen

  • Servicegerichte receptie en receptiediensten van 08.30 – 17.00u
  • Ontvangst van zakelijke post en pakketten
  • Schoonmaak
  • Gratis wifi in algemene ruimtes op de begane grond
  • Vrij gebruik van de Ondernemerslounge
  • Technische ondersteuning
  • Europalaan 16 Membership

Optionele diensten

  • Vergaderen tegen speciale tarieven op alle locaties van Europalaan 16
  • Telefoonservice
  • SecretariĂ«le ondersteuning
  • Post- en pakketafhandeling (frankeerservice)
  • Print-, scan- en kopieerfaciliteiten
  • Huur van opslagruimte

Huurprijsherziening

Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, gebaseerd op de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “alle huishoudens” (2006=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Zekerheidstelling

Bij ondertekening van de huurovereenkomst stelt de huurder een bankgarantie ter grootte van minimaal drie kalendermaanden huur en eventuele servicekosten, plus de hierover verschuldigde omzetbelasting.

Oplevering

Per direct.

Huurcontract

Volgens het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken met bijbehorende algemene bepalingen.

Huurtermijn

Flexibele huurtermijnen, met een minimale contractperiode van vijf kalendermaanden.

Overige opties

Bedrijfsruimte en kantoorruimte combineren Europalaan 16 biedt de mogelijkheid om bedrijfsruimte met kantoor te combineren. Beschikbare opties:

  • Begane grond: circa 115 m² vloeroppervlakte
  • Eerste etage: 58 m² of 87 m² kantoorruimte met pantry en toilet
  • Begane grond: circa 250 m² vloeroppervlakte
  • Eerste etage: 135 m² of 148 m² kantoorruimte met pantry en toilet

Showroom en kantoorruimte combineren Huur een showroom met kantoorruimte:

  • Begane grond: 75 m² vloeroppervlakte met toilet en pantry
  • Eerste etage (entresol): 23 m² vloeroppervlakte

Kadastrale gegevens

  • Gemeente: Alphen aan den Rijn
  • Sectie: A
  • Nummer: 6847
  • Grootte: 32 a en 37 ca

Bijzonderheden

Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van de eigenaar.

Bent u geĂŻnteresseerd in een kantoorruimte of wilt u meer informatie over de mogelijkheden en beschikbaarheid? Neem contact op met onze experts en ontdek de ideale werkplek aan de Europalaan 16!

Lees meer Lees meer

Locatie en bereikbaarheid

  • Auto
  • Fiets
  • Nabij bus
  • Nabij trein

Faciliteiten

  • 24H toegang
  • Lounge
  • Pantry
  • Printen
  • Schoonmaak service
  • Vergaderruimtes
  • Bemande Receptie

Plan een bezichtiging of stel een vraag