Kosterijland 10, Bunnik | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Kosterijland 10

Omschrijving

ALGEMEEN
Het representatieve kantorenpark “Entrada” omvat vijf gebouwen met een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van circa 20.000 m². Het plan is destijds ontworpen door het architectenbureau Alberts en Van Huut, onder meer bekend als de architect van het hoofdkantoor van de ING in Amsterdam Zuidoost en de Gasunie in Groningen.

Het kantorenpark “Entrada” is gelegen op enkele minuten rijden van Utrecht aan de afrit van de rijksweg A12, met een optimale uitstraling en een uniek opleveringsniveau aan de binnenzijde van het gebouw.

Op het kantorenpark is er de mogelijkheid van het huren van een business unit op flexibele basis tot het huren van een gehele verdieping.
Op het kantorenpark is een gemeenschappelijke gecaterde lunchfaciliteit, groot buiten terras en een huismeester aanwezig.

Het Postillion Hotel Utrecht Bunnik is direct naast “Entrada” gelegen en is zeer geschikt als locatie voor externe vergaderingen en/of lunchafspraken. In de omgeving zijn voorts diverse gerenommeerde bedrijven gevestigd zoals BOVAG, Engie en Vrumona.

BEREIKBAARHEID

Eigen vervoer:
de locatie is zeer goed te bereiken met het eigen vervoer, pal naast afslag 19 van de rijksweg A12 die Den Haag en Arnhem met elkaar verbindt. Binnen enkele autominuten is het verkeersknooppunt ‘Lunetten’ te bereiken, waar de rijkswegen A12 en A27 elkaar kruisen.

Openbaar vervoer:
op circa 2 minuten lopen bevindt zich een bushalte, waar buslijn 41 vier keer per uur verbinding onderhoudt met het Centraal Station Utrecht (circa 15 minuten). Buslijn 41 rijdt ook langs het NS-station Bunnik. Vanaf de bushalte bereikt de bus binnen 2 minuten het NS-station Bunnik. Te voet is het NS-station Bunnik in circa 13 minuten te bereiken.

KANTOORRUIMTE BESCHIKBAAR VOOR DE VERHUUR

Kosterijland 10-18 – TOURMALET:
Verdieping: Metrage:
2e verdieping | 264 m2 v.v.o. | per direct TURN-KEY
4e verdieping | diverse business units beschikbaar

Kosterijland 20 – GALIBIER: VERHUURD

Kosterijland 40-48 – VANTOUX: VERHUURD

Kosterijland 50 – MADELEINE: VERHUURD

Kosterijland 70 – TÉLÉGRAPHE:
Verdieping: Metrage:
1e verdieping | circa 285 m2 v.v.o. | per direct TURN-KEY

Deelverhuur bespreekbaar.

BUSINESS CENTER
Verdieping | Unit | Werkplekken | All-in huurprijs per maand
1e verdieping | A.1.1 | 2 | € 700,00
1e verdieping | A.1.3 | 2 | € 700,00
1e verdieping | A.1.7 | 2 | € 700,00
1e verdieping | A.1.8 | 2 | € 700,00
1e verdieping | A.1.10 | 2 | € 700,00
1e verdieping | A.1.11 | 2 | € 700,00
4e verdieping | A.4.0 | 6 | € 2.100,00
4e verdieping | A.4.1 | 4 | € 1.400,00
4e verdieping | A.4.2 | 2 | € 700,00

De business units worden opgeleverd inclusief meubilair, internet en gemeenschappelijke lunchruimte.

Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat. Metrages inclusief toedeling algemene en gemeenschappelijke ruimten.

PARKEERGELEGENHEID
Voldoende parkeerplaatsen op het eigen, afgesloten parkeerterrein, volgens een parkeernorm van 1:45.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in casco gerenoveerde staat inclusief onder andere:

Algemeen
• geheel vernieuwde gemeenschappelijke gecaterde lunchfaciliteit gelegen op de begane grond van Kosterijland 10-18 te Bunnik;
• geheel vernieuwde representatieve gemeenschappelijke entreepartij per gebouw, voorzien van tochtsluis en inbouwspots;
• brandslanghaspel en rookmelders;
• gemeenschappelijke fietsenstalling
• gemeenschappelijke parkeerterrein voorzien van een slagboom.

Kantoorruimte (recent casco gerenoveerd)
• kabelgoten ten behoeve van data- en elektrabekabeling;
• verwarming middels convectoren met omkasting;
• drievoudige mechanische ventilatie met topkoeling;
• te openen valramen;
• gemeenschappelijk gescheiden sanitaire voorzieningen.

ENERGIELABEL
De kantoorgebouwen zijn voorzien van een Energielabel A.

GEMEENSCHAPPELIJKE FACILITEITEN
Het kantoorgebouw aan het Kosterijland 10-18 beschikt over een gemeenschappelijke gecaterde lunchfaciliteit op de begane grond. Op het buitenterrein is een groot gemeenschappelijk terras gelegen voorzien van picknicktafels.

AANVAARDING
In overleg.

HUURPRIJS

Kantoorruimte:
€ 129,00 per m2 per jaar.

Business Center:
€ 350,00 per werkplek, te huur vanaf 2 (twee) werkplekken.

Parkeerplaatsen:
€ 500,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is btw-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde btw-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN

Kantoorruimte:
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

Business Center:
1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.
Flexibele mogelijkheden zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

SERVICEKOSTEN
€ 50,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gasverbruik c.q. olieverbruik inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimte;
• elektriciteitsverbruik in de gehuurde ruimte;
• onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelinginstallaties alsmede de energiebeheersingsinstallaties;
• onderhoud gevelreinigingsinstallaties;
• idem van liftinstallaties;
• idem hydrofoorinstallatie;
• idem van brandmelder-, storingsmelder- en noodstroominstallties(s) en brandblusvoorzieningen;
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten;
• schoonmaakkosten gevelglas buitenzijde;
• lampen vervangen in de algemene ruimten;
• assurantiepremie buitenbeglazing;
• abonnement telefoon ten behoeve van lift en overige technische installaties;
• onderhoud terrein, tuinen, plantenbakken binnen (in de gemeenschappelijke ruimten) en buiten, waaronder vervanging van planten;
• vuilafvoer;
• terrein beheerder/toezicht/beveiliging;
• onderhoud slagboom-zuil-intercom;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag