loader

Vliegend Hertlaan 15-97

ALGEMEEN

Le Mirage, toegerust met EPC A label, is een landmark, gelegen aan het Europaboulevard te Utrecht. Dit duurzame en hoogwaardige kantoorgebouw telt 21 verdiepingen en heeft een verhuurbaar vloeroppervlak van 18.200 m². De bijzondere vorm en de hoogte van het kantoorgebouw Le Mirage maken het tot één van de meest herkenbare kantoorgebouwen van Utrecht. Het gerenommeerde architectenbureau Kohn Pedersen Fox heeft het ontwerp gemaakt en mede dankzij deze architectengroep heeft Le Mirage een internationale allure.

Het hoogwaardige gebouw Le Mirage is gelegen aan het Europaplein, op de hoek van de Europalaan, Vliegend Hertlaan en de Beneluxlaan te Utrecht. Het kantoorgebouw is een onderdeel van het kantorencomplex Europaplein. Op het binnenterrein bevindt zich een terrasvormig gebouwde stallingsgarage. De locatie kenmerkt zich door uitstekende verbindingsmogelijkheden. De omgeving biedt ruimschoots voldoende voorzieningen. Twee winkelcentra liggen op loopafstand van het Europaplein en aan de overkant van het Europaplein bevindt zich een park.

Op en nabij het Europaplein zijn bekende ondernemingen gevestigd, zoals: Hasbro, Maandag en Equens.

In het gebouw zijn bekende ondernemingen als ABN Amro, Alstom en Timing gevestigd.

 

GEMEENSCHAPPELIJKE FACILITEITEN

De entree is het hart van het gebouw, voorzien van gemeenschappelijke faciliteiten voor alle huurders. Er zijn een koffiebar, een bemande receptie en gemeenschappelijke vergaderruimte gesitueerd op de begane grond. De koffiebar is van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 15.00 uur geopend. De entree is voorzien van WiFi voor de bezoekers.

Verhuurder is voornemens de centrale entree te upgraden. Enkele concept impressies zijn aan deze brochure toegevoegd.

 

VLOEROPPERVLAK

Voor de verhuur is beschikbaar circa 5.269 m² v.v.o. kantoorruimte verdeeld als volgt:

1e verdieping circa 536 m² v.v.o. in overleg, per direct
4e verdieping circa 885 m² v.v.o. in overleg, per direct
5e verdieping circa 885 m² v.v.o. in overleg, per direct
10e verdieping circa 892 m² v.v.o. in overleg, per direct
11e verdieping circa 892 m² v.v.o. per 01-01-2021
12e verdieping circa 287 m² v.v.o. in principe per 01-08-2020
12e verdieping circa 309 m² v.v.o. per juli 2021
13e verdieping circa 892 m² v.v.o. in overleg, per direct

Inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.

Deelverhuur is bespreekbaar.

Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat.

 

PARKEERGELEGENHEID

Het gebouw beschikt over 323 parkeerplaatsen, waarvan 28 op het parkeerterrein aan de voorzijde van het gebouw en 295 parkeerplaatsen in de parkeergarage. Parkeernorm 1:56.

 

OPLEVERINGSNIVEAU

De kantoorruimte wordt opgeleverd met de volgende voorzieningen:

  • fancoilunit-systeem ten behoeve van het ver-warmen en koelen van het kantoor;
    koelvermogen 45 watt per m2, regelbaar per 3.60 m, de fancoilunits zijn geschikt tot een koelvermogen van 85 watt per m²;
  • 4 panoramaliften;
  • 1 binnenlift;
  • zonwerende beglazing;
  • luxe systeemplafonds;
  • drie compartimentenplintgoten ten behoeve van elektra, data en telefoon;
  • systeemplafonds met geïntegreerde TL5 verlichting;
  • natuursteen in centrale hal en algemene ruimten;
  • hoofdtrappenhuizen in natuursteen;
  • voldoende sanitaire voorzieningen;
  • toegangspoorten;
  • gemeenschappelijke vergaderruimte op de begane grond.

 

ENERGIELABEL

Het kantoorgebouw is voorzien van een Energielabel A.

 

AANVAARDING

In overleg.

 

HUURPRIJS

Kantoorruimte:

Vanaf € 185,00 per m² per jaar.

Parkeerplaatsen:

€ 1.200,00 per plaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzet-belasting.

 

SERVICEKOSTEN

€ 45,00 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting.

  • gasverbruik inclusief vastrecht;
  • waterverbruik inclusief vastrecht;
  • elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht.

Het gebouw beschikt over elektratussenmeters.

Onderhoud en periodieke controle van:

  • centrale verwarmingsinstallatie;
  • liftinstallatie;
  • luchtbehandelingsinstallatie;
  • noodverlichtingsinstallatie/noodstroominstallatie;
  • bliksembeveiligingsinstallatie;
  • brandmeldinstallatie/brandblusmiddelen;
  • ontruimingsinstallatie;
  • storingsmeldinstallatie;
  • hydrofoorinstallatie;
  • glazenwasinstallatie;
  • gevelreiniging/onderhoud;
  • toegangscontrolesysteem/intercominstallatie;
  • elektrische deuren;
  • slagboominstallatie;
  • alarminstallatie.

Overige leveringen en diensten:

  • bemande receptie;
  • ontmoetingsruimte welke gebruikt kan worden als eventuele vergaderruimte;
  • schoonmaak gemeenschappelijke ruimten, liften, parkeerkelder, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen en terrein;
  • gas-, water- en elektraverbruik ten behoeve van algemene voorzieningen;
  • periodiek reinigen daken en hemelwaterafvoeren;
  • onderhoud terrein en tuinen, waaronder vervanging van planten;
  • sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep en dergelijke;
  • vuilafvoer, containerhuur en dergelijke;
  • ontstopping riolering;
  • vervanging van lampen in gemeenschappelijke ruimten;
  • telecommunicatiekosten van lift-, alarm-, brandmeld- en storingsmeldinstallatie;
  • assurantiepremie buitenbeglazing;
  • nachtveiligheidsdienst/bewaking;
  • voor huurders rekening komende belastingen en heffingen die bij verhuurder in rekening worden gebracht;
  • 5% administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en  het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

Voorzieningen
  • 24H toegang
    24H toegang
  • Aansluiting glasvezel
    Aansluiting glasvezel
  • Bemande receptie
    Bemande receptie
  • Coffee corner
    Coffee corner
  • Creatieve omgeving
    Creatieve omgeving
  • Flexibele huurtermijnen
    Flexibele huurtermijnen
  • Gemeubileerd
    Gemeubileerd
  • Lounge
    Lounge
  • Lunch faciliteiten
    Lunch faciliteiten
  • Pantry
    Pantry
  • Parkeren
    Parkeren
  • Printen
    Printen
  • Schoonmaak service
    Schoonmaak service
  • Vergaderruimtes
    Vergaderruimtes
  • WiFI
    WiFI
Beschikbare huuropties
Kantoorruimte

Aantal m2 beschikbaar 287-5.677 m2

€185 pm2/pj

Units 2 personen unit

€409 per maand

Aantal personen 1-100

€409 pp/pm

Co-working

Beschikbare werkplekken 1 desk

€269 pp/pm

Aanbod op maat Aanbod op maat
Zoek je meer specifiek aanbod?

Wij gaan graag voor jou op zoek.

Bereikbaarheid

Eigen vervoer:

Le Mirage is uitstekend bereikbaar met de auto. Via directe aansluitingen op de A12 (afrit 17) en de A2 zijn Amsterdam, Schiphol, Rotterdam, Den Haag en Den Bosch snel te bereiken.

Openbaar vervoer:

Naast een uitstekende bereikbaarheid met de auto is Le Mirage tevens uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Vanaf Utrecht Centraal is de reistijd per bus / sneltram tot aan de halte voor het gebouw circa 6 minuten, waarna kantoorgebouw ‘Le Mirage’ lopend in 1,5 minuut te bereiken is. De sneltram stopt voor de deur en 4 buslijnen hebben er een halte.

  • Auto
    Auto
  • Fiets
    Fiets
  • Nabij bus
    Nabij bus
  • Nabij tram/metro
    Nabij tram/metro
Parkeermogelijkheden
  • Parkeergarage
    Parkeergarage
Plan een bezichtiging of stel een vraag
Plan een bezichtiging of stel een vraag