loader

Atoomweg 63

ALGEMEEN
Het volledig gerenoveerde kantoorgebouw aan de Atoomweg 63 te Utrecht bevindt zich op het bedrijventerrein “Lage Weide”. Dit gebied kenmerkt zich door een grote diversiteit aan zowel kantoor- als bedrijfsgebruikers. Op dit bedrijventerrein zijn bekende ondernemingen gevestigd, waaronder HEMA, fonQ, VITENS, WE en ENECO.
Het gebouw beschikt zowel over kantoor- als bedrijfsruimte, is verdeeld over drie verdiepingen en wordt gemanaged door FRAME OFFICE. Zij leveren ook de receptiedienstverlening bij de gezamenlijke entree van het kantoorgebouw. Extra faciliteiten zijn mogelijk tegen meerprijs.
Bedrijven die zich nu al gevestigd hebben in het kantoorgebouw zijn o.a. Dag1, Vineyaerd food & drinks, Deducated Personal Training Gym Utrecht, Efficy, Joust Young Professionals en Carrière Uitzendbureau. Op de begane grond is Vineyard food & drinks gevestigd, waar u in informele sfeer kunt genieten van een kopje koffie, een lunch of een heerlijk diner. Tevens kunt u hier kosteloos gebruik maken van de flexwerkplekken.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Het kantoorgebouw is door haar ligging aan de A2 (Amsterdam – Maastricht), direct aan afslag 7, per auto uitstekend bereikbaar.

Openbaar vervoer
Het bedrijventerrein is per openbaar vervoer bereikbaar middels een goede busverbindingen vanuit de NS-stations Utrecht en Maarssen. De bushalte Otto Hahnweg ligt aan de overzijde van de weg, vanwaar op frequente tijden bussen rijden naar het CS Utrecht en het NS-station Maarssen.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 1.160 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:
Gebouwdeel A (rechts)
Verdieping Metrage Beschikbaarheid
1e verdieping – kantoor circa 450 m2 v.v.o. In overleg
Gebouwdeel B (links)
Begane grond – bedrijfshal circa 240 m2 v.v.o. Per direct
1e verdieping – kantoor circa 470 m2 v.v.o. 1 juni 2021

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat.

PARKEERGELEGENHEID
Voor de beschikbare kantoorruimten en bedrijfshal zijn 26 parkeerplaatsen op het eigen afgesloten terrein beschikbaar. Tevens is er openbare parkeergelegenheid in de nabijheid van het kantoorgebouw.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in casco gerenoveerde staat met de volgende voorzieningen:
• gezamenlijke entree met bemande receptie door FRAME OFFICE met doorverwijsfunctie;
• 24/7 uur per dag toegang middels tags;
• vernieuwde internet infrastructuur over open glasvezel;
• nieuw industrieel/systeemplafonds naar eigen wens voorzien van LED-verlichting;
• gesausde bouwkundige wanden en kolommen;
• geëgaliseerde vloer;
• pantry per gebouwdeel;
• zonwering/lamellen;
• gemeenschappelijk gebruik toiletgroepen;
• verwarming middels radiatoren;
• mechanische ventilatie met topkoeling;
• 2 personenliften (max. 8 personen);
• brandslanghaspels.
De bedrijfsruimte wordt opgeleverd in huidige gerenoveerde staat met de volgende kerngegevens:
• vrije hoogte 3,5 meter;
• vloerbelasting 250 kg/m2.
De aansluiting en het verbruik van data- en tele-communicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.

AANVAARDING
In overleg.

VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 125,00 per m² per jaar.

Bedrijfsruimte:
€ 80,00 per m² per jaar.

Parkeerplaatsen:
€ 350,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien een huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is ervan rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 5% zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangs-datum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
€ 40,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per maand te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gehuurde en gemeenschappelijke ruimten;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• onderhoud en periodieke controle van verwarming- en/of luchtbehandelings-installatie(s);
• idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder-, parkeer en gebouwtoegang- en noodstroominstallatie(s);
• onderhoud en periodieke controle liftinstallatie;
• onderhoud terrein inclusief gladheidsbestrijding;
• vuilafvoer;
• rioolheffing;
• schoonmaak van de algemene en gemeenschappelijke ruimten, buitengevel en buitenterrein;
• glasbewassing buitenzijde;
• bemande receptie met doorverwijsfunctie op werkdagen vanaf 08:30 – 17:00 uur;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.

EXTRA FACILITEITEN
• twee gemeenschappelijke moderne vergaderruimtes met lunch/koffie- en thee-arrangement tegen uurprijs;
• diverse ICT-pakketen (tot 150Mb up/150Mb down) af te nemen tegen meerprijs;
• extra diensten van de bemande receptie tegen meerprijs;
• postafhaalservice tegen meerprijs;
• restaurant Vineyard, huurder krijgt hier 15% korting.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Voorzieningen
  • 24H toegang
    24H toegang
  • Aansluiting glasvezel
    Aansluiting glasvezel
  • Bemande receptie
    Bemande receptie
  • Lift
    Lift
  • Pantry
    Pantry
  • Parkeren
    Parkeren
Beschikbare huuropties
Kantoorruimte

Aantal m2 beschikbaar 240-1 m2

€ 125,00 pm2/pj

Aanbod op maat Aanbod op maat
Zoek je meer specifiek aanbod?

Wij gaan graag voor jou op zoek.

Bereikbaarheid

Eigen vervoer
Het kantoorgebouw is door haar ligging aan de A2 (Amsterdam – Maastricht), direct aan afslag 7, per auto uitstekend bereikbaar.

Openbaar vervoer
Het bedrijventerrein is per openbaar vervoer bereikbaar middels een goede busverbindingen vanuit de NS-stations Utrecht en Maarssen. De bushalte Otto Hahnweg ligt aan de overzijde van de weg, vanwaar op frequente tijden bussen rijden naar het CS Utrecht en het NS-station Maarssen.

  • Auto
    Auto
  • Nabij bus
    Nabij bus
  • Nabij snelweg
    Nabij snelweg
Parkeermogelijkheden
  • Eigen terrein
    Eigen terrein
  • Openbare weg
    Openbare weg
Plan een bezichtiging of stel een vraag
Plan een bezichtiging of stel een vraag