loader

Atoomweg 50

Het kantoor bevindt zich aan de Atoomweg 50 op het bedrijventerrein Lage Weide in Utrecht. Bedrijventerrein Lage Weide ligt aan de rand van Utrecht langs de A2 en is één van de oudste bedrijventerreinen van Nederland. Aanvankelijk vestigden zich er met name industriële ondernemers en bouwbedrijven, momenteel ligt het accent meer op logistiek en distributie.

 

VLOEROPPERVLAK

Voor de verhuur is, op dit moment, totaal beschikbaar circa 290 m² op de begane grond alsmede vier werkplekken op de derde verdieping:

Unit Werk-

plekken

Huurprijs/maand Beschikbaar
3.03b 4 € 1.200,00 per direct
BG 290 m² € 6.000,00 per direct

Op aanvraag kijkt verhuurder of er naast bovengenoemde ruimten andere, mogelijk leegkomende, ruimten binnen het gehuurde beschikbaar zijn of komen.

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.

 Verhuur is inclusief service- en hospitalitykosten.

 Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat.

 

PARKEERGELEGENHEID

Het gebouw beschikt over circa 125 parkeerplaatsen op eigen terrein.

 

OPLEVERINGSNIVEAU

De kantoorruimte wordt in huidige staat, turn-key opgeleverd.

Opleverniveau units:

  • Turn-key;
  • Vloerbedekking;
  • Systeemwand;
  • Verlichting;
  • Meubilair (bureau+bureaustoel).

Opleverniveau conventioneel:

  • Huidige staat;
  • Vloerbedekking;
  • Systeemwand;
  • Verlichting.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

 

ENERGIELABEL

Het kantoorgebouw is voorzien van een

Energielabel A.

 

AANVAARDING

In overleg.

 

HUURPRIJS

Kantoorruimte:

Zie bovenstaand overzicht.

Parkeren:

€ 62,50 per parkeerplaats per maand

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzet-belasting.

 

BTW-HEFFING

Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

 

HUURTERMIJN

5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

 

HUURBETALING

De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

 

HUURPRIJSHERZIENING

Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangs-datum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

 

SERVICEKOSTEN

€ 40,00 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting:

  • aansluiting op internet al dan niet door middel van een draadloos netwerk, zonder garantie van beschikbaarheid;
  • verse koffie- en theefaciliteiten;
  • gebruik van de printer;
  • gebruik van pantry/keuken en apparatuur;
  • verwarming;
  • aansluiting op elektriciteitsnet;
  • glasbewassing buitenzijde;
  • waterverbruik;
  • vuilafvoer;
  • schoonmaak van algemene ruimtes.

 

HOSPITALITYKOSTEN

€ 25,00 per m² per jaar, voor de navolgende diensten, te vermeerderen met omzetbelasting:

  • sociale hart;
  • receptiedienst;
  • koffie- en thee voorziening;
  • vergaderzalen;
  • lunchruimte / restaurant;
  • parkeren voor gasten (op basis van beschikbaarheid);
  • parkeren voor huurders (op basis van parkeerabonnementen);
  • pantry’s verspreid over het gebouw;
  • toiletgroepen per verdieping;
  • lift;
  • huidige koel- en verwarmingsinstallatie;
  • draadloos internet en Wifi in de algemene ruimtes;
  • onbeperkt gebruik buitenruimte.

 

OVERIGE FACILITEITEN

Vergaderen intern

  • De vergaderruimtes zijn kosteloos te reserveren via de app of via de clubmanager. Het gebruik is op basis van fair use.
  • Per maand ontvangt u 5×2 credits om te vergaderen op 1 van onze andere 9 kantoorgebouwen door heel Nederland. 1 credit staat gelijk aan 1 uur. Kijk op de Newday website op welke locaties zij allemaal vertegenwoordigd zijn.

Clubmanager

  • De clubmanager is aanwezig op werkdagen tussen circa 9:00 uur en 17:30 uur. De clubmanager verricht receptiewerkzaamheden en is het aanspreekpunt voor alle huurders in het gebouw.

Sociaalhart

  • Op de begane grond is een sociaal hart gerealiseerd waar ruimte is voor ontmoeting, flexwerken en (informele) gesprekken.

Lunch

  • Op werkdagen tussen ca 12:00 uur en 14:00 uur wordt er verse lunch in buffet vorm bereid waar tegen een kleine vergoeding gebruik van kan worden gemaakt.

Wifi

  • In het gebouw is een Wifi aanwezig.

Servicekosten en hospitality kosten

  • Servicekosten en hospitalitykosten zijn bij de huurprijs inbegrepen

 

OPTIONEEL

Lunchabonnement:

Nader te bepalen

Schoonmaakabonnement:

Nader te bepalen.

 

ZEKERHEIDSSTELLING

Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huurpenningen, servicekosten en hospitalitykosten, te vermeerderen met omzetbelasting. Deze bankgarantie dient te worden gesteld voor de sleuteloverdracht en dient te worden afgegeven door een in Nederland erkende en gevestigde bank-instelling, conform het standaard ROZ-model 2018.

 

HUUROVEREENKOMST

De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Voorzieningen
  • 24H toegang
    24H toegang
  • Aansluiting glasvezel
    Aansluiting glasvezel
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Bemande receptie
    Bemande receptie
  • Coffee corner
    Coffee corner
  • Gemeubileerd
    Gemeubileerd
  • Lounge
    Lounge
  • Lunch faciliteiten
    Lunch faciliteiten
  • Parkeren
    Parkeren
  • Printen
    Printen
  • Snelweglocatie
    Snelweglocatie
  • Tuin / Dakterras
    Tuin / Dakterras
  • Vergaderruimtes
    Vergaderruimtes
  • WiFI
    WiFI
Beschikbare huuropties
Kantoorruimte

Units 290m2 unit

€6000 per maand

Co-working

Beschikbare werkplekken 4-4 desks

€1200 pp/pm

Aanbod op maat Aanbod op maat
Zoek je meer specifiek aanbod?

Wij gaan graag voor jou op zoek.

Bereikbaarheid

Eigen vervoer:

Het gebouw is zeer goed bereikbaar vanaf de rijksweg A2 (Amsterdam – Den Bosch) afrit 7 (Utrecht Centrum / Leidsche Rijn Centrum).

Openbaar vervoer:

Per openbaar vervoer is het kantoorgebouw goed bereikbaar. Het NS-station Leidsche Rijn is op loopafstand gelegen. De Bushalte Thoriumweg ligt op enkele minuten lopen vanwaar op frequente tijden bussen rijden naar NS-station Utrecht CS en Maarssen.

  • Auto
    Auto
  • Fiets
    Fiets
  • Nabij bus
    Nabij bus
  • Nabij snelweg
    Nabij snelweg
Parkeermogelijkheden
  • Eigen terrein
    Eigen terrein
  • Openbare weg
    Openbare weg
Plan een bezichtiging of stel een vraag
Plan een bezichtiging of stel een vraag