Herengracht 280, Amsterdam | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Herengracht 280

Uitgelichte services

  • 24H toegang

    Je heb 24 uur per dag toegang tot je eigen kantoor

  • Bemande Receptie

    Uw gasten worden vriendelijk ontvangen en voorzien van een kop koffie

  • Coffee Corner

    Geniet dagelijks van een heerlijk cappuccino en praat gezellig bij met je collega’s

  • Flexibele huurtermijnen

    Je kan hier eenvoudig op en afschalen wanneer jouw bedrijf groeit

  • Lunch faciliteiten

    Geniet van een heerlijke club sandwich tijdens je pauze

  • Pantry

    Je beschikt over je eigen/gedeelde keuken om zelf een kop koffie te zetten

Omschrijving

Het statige object aan de Herengracht 280 werd gebouwd in het eerste kwart van de zeventiende eeuw. Het object kreeg de bijnaam het Klockhuys, referend aan vermoedelijk de gevelsteen met daarop drie klokken. De huidige gevel stamt uit 1710 toen de eigenaar deze liet vervangen voor het huidige zandstenen exemplaar. In 1909 werd het interieur onder leiding van architect De Bazel aangepast en deze stijlkenmerken zijn tot op de dag van vandaag in het object te bewonderen. Het object heeft een totaal vloeroppervlak van ca. 947 m² verdeeld over verschillende bouwlagen.

Locatie
Herengracht 280 is gelegen in het hart van Amsterdam vlakbij de Negen Straatjes. Een prachtige kantoorlocatie aan de grachtengordel die zowel met de auto als met het openbaar vervoer goed bereikbaar is. Uw auto kunt u in de straat
parkeren of u kunt gebruik maken van de Europarking (Q-park) garage aan de Marnixstraat.
Diverse tramverbindingen stoppen in de nabije omgeving en het Centraal Station ligt op 5 minuten afstand.

Flexibele kantoorruimte
De kantoren worden turn-key, inclusief volledig ingerichte werkplekken opgeleverd. Zo kunnen u en uw mensen zich vanaf dag 1 van de huurperiode bezig houden met datgene wat echt belangrijk is; uw core business. De kantoorruimten kunnen worden voorzien van eigen signage en u huurt ze inclusief o.a.;
• Huur
• Servicekosten
• Onroerend goed verzekeringen & belastingen
• Scheidingswanden
• Vloerbedekking
• Inregeling lucht- en lichtsystemen
• Ready-to-go ICT infrastructuur
• Volledig uitgeruste pantry
• Repro faciliteiten
• Ingerichte werkplekken (bureaus, stoelen, kasten)
• Kunst en overige klein inrichting
• Uitgebreide receptiediensten
• Dagelijkse schoonmaak
• Beveiligingssysteem door het gehele gebouw

Beschikbaarheid
Bij het businesscenter zijn volledige turn-key ingerichte werkplekken/kantoren te huren, waarvan er momenteel een aantal beschikbaar zijn.

Lees meer Lees meer

Locatie en bereikbaarheid

  • Auto
  • Fiets
  • Nabij bus
  • Nabij tram/metro
  • Nabij trein

Parkeermogelijkheden

  • Openbare weg

Faciliteiten

  • 24H toegang
  • Bemande Receptie
  • Coffee Corner
  • Flexibele huurtermijnen
  • Lunch faciliteiten
  • Pantry
  • Tuin/Dakterras
  • Vergaderruimtes
  • WiFi

Plan een bezichtiging of stel een vraag