Chat with us, powered by LiveChat
loader

Zeestraat 100

Op een bijzondere prominente locatie, direct naast het Carlton Ambassador en het Hilton, op de kruising van de Zeestraat en de Laan van Meerdervoort staat het zeer karakteristieke kantoorgebouw Zeestraat 100. In de directe omgeving zijn veel restaurants, banken en winkels. Met recht is deze omgeving populair voor internationale bedrijven, Ambassades en Ministeries en de Zeestraat is het verlengde van het Nooreinde.

Het gebouw biedt monumentale kantoorruimtes en heeft een eigen parkeerterrein/garage. Het kantoorgebouw is goed bereikbaar, met zowel eigen als openbaar vervoer. De Utrechtsebaan is binnen enkele minuten bereikbaar en geeft aansluiting op het Prins Clausplein (A4, A12 en A13). Diverse tram- en bushaltes bevinden zich op loopafstand van de locatie.

Voor de verhuur is thans circa 273 m² VVO kantoorruimte beschikbaar op de 3e verdieping voor een huurprijs van € 155,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.

Er zijn circa 20 parkeerplaatsen beschikbaar. De kosten voor een parkeerplaats zijn € 150,- per maand, te vermeerderen met BTW.

De servicekosten zijn als voorschot bij vooruitbetaling verschuldigd, op basis van jaarlijkse nacalculatie.

De servicekosten bedragen € 40,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.

In de servicekosten zijn onder andere de volgende leveringen en diensten inbegrepen:

  • Gasverbruik inclusief vastrecht;
  • Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
  • Waterverbruik inclusief vastrecht;
  • Onderhoud en periodieke controle van:
  • Verwarmingsinstallatie(s);
  • Luchtbehandelingsinstallatie(s);
  • Liftinstallatie(s);
  • Hydrofoorinstallatie(s);
  • Glazenwasinstallatie(s);
  • Brandmelderinstallatie(s);
  • Gebouwbewakingsinstallatie(s);
  • Storingsmelderinstallatie(s);
  • Noodstroominstallatie(s);
  • Handmatige of motorische aangedreven deuren;
  • Intercom;
  • Schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, het verwijderen van sneeuw en ijs, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen,         parkeerkelder en/of terrein;
  • Assurantiepremie buitenbeglazing;
  • Onderhoud lampen en buizen in gemeenschappelijke ruimten;
  • Het (periodiek) schoonhouden en ontstoppen van goten, hemelwaterafvoeren;
  • Administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Voorzieningen

  • 24H toegang
  • Flexibele huurtermijnen
  • Lift
  • Pantry
  • Parkeren
  • WiFI

Beschikbare huuropties

Kantoorruimte

1-273 m2

€155 pm2/pj

Aanbod op maat

Zoek je meer specifiek aanbod?

Wij gaan graag voor jou op zoek.

Bereikbaarheid

Het object is met het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Het NS station Den Haag Centraal ligt op enkele minuten loopafstand. Direct tegenover het object bevinden zich haltes van diverse tram- en buslijnen, waardoor goede openbare verbindingen binnen de stad zijn gewaarborgd.

Ook met het eigen vervoer is het object uitstekend bereikbaar. De Utrechtse Baan geeft directe aansluiting op het Rijkswegennet: A4 Den Haag – Amsterdam, A12 Den Haag – Utrecht, A13 Den Haag – Rotterdam alsmede de N44 / A44 Den Haag – Wassenaar – Amsterdam.

  • Auto
  • Fiets
  • Nabij bus
  • Nabij tram/metro

Parkeermogelijkheden

  • Eigen terrein
  • Openbare weg
  • Parkeergarage

Plan een bezichtiging of stel een vraag