1e Hogeweg 196, Zeist | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

1e Hogeweg 196

Omschrijving

ALGEMEEN
Aan de 1e Hogeweg 196 – 200 is dit fraaie kantoorgebouw gelegen, in de volksmond genoemd “Het Witte Huis”. Op een prominente zichtlocatie, middenin het bruisende stadshart van Zeist.

Aan voorzieningen op deze locatie geen gebrek. Het centrum van Zeist biedt een aanbod van talloze voorzieningen binnen handbereik. Van supermarkten tot winkels, en van gezellige horeca tot een bioscoop. Het direct naastgelegen Walkartpark ligt om de hoek, en zorgt ervoor dat je als gebruiker van “Het Witte Huis” – naast een bruisend stadscentrum – ook van een rustig park kan genieten.

Als onderdeel van “Complex Offices” zijn hier verschillende bedrijven uit uiteenlopende branches gehuisvest. Een zeer gewaardeerd huisvestingsconcept waar interactie tussen verschillende ondernemers plaats mag vinden, en waar de huurder ontzorgd wordt. “Het Witte Huis” is dan ook ideaal voor de ondernemer die graag direct aan de slag gaat en zich geen zorgen hoeft te maken over verdere inrichting en aansluitingen, want in dit gebouw is voor zo goed als alles gezorgd!

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het kantoorgebouw aan de 1e Hogeweg 196 – 200 is gevestigd in het centrum van Zeist, maar tegelijkertijd op slechts enkele autominuten van de op- en afritten van de A12 en A28. Er is met eigen vervoer dan ook een goede verbinding met omliggende gebieden.

Openbaar vervoer:
Het openbaar vervoer wordt ter plaatse verzorgd door streekbussen die onder meer verbindingen onderhouden met het op circa 4 km afstand gelegen intercity station Driebergen-Zeist en de omliggende steden. Op loopafstand ligt een bushalte die u binnen 25 minuten rechtstreeks naar Utrecht Centraal brengt.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 51,4 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:
Unit 6 | 51,4 m2 v.v.o. | € 825,00 | per direct

Genoemd metrage is inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.

Genoemd bedrag is inclusief het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

PARKEERGELEGENHEID
Voor de verhuur zijn 4 (vier) parkeerplaatsen beschikbaar in de ondergelegen parkeergarage. Daarnaast is betaald parkeren mogelijk in de directe omgeving.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt in de huidige staat opgeleverd met de volgende voorzieningen:
– medegebruik representatieve centrale entrée;
– medegebruik personenlift;
– huidige systeemplafonds, huidige scheidingswanden en huidige vloerbedekking;
– gasten WIFI in de algemene en gemeenschappelijke ruimten;
– huidige kabelgoten;
– radiatoren voorzien van thermostatische ventielen;
– medegebruik separate damen- en herentoiletgoep;
– (deels) te openen ramen.

ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van energielabel B.

AANVAARDING
Zie vloeroppervlak.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie vloeroppervlak.

Parkeerplaatsen:
€ 125,00 per parkeerplaats per maand, te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met nader te bepalen percentage zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
Vanaf 1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand/kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
In de all-in huurprijs is het voorschot servicekosten a € 48,00 per m2 per jaar inbegrepen, te vermeerderen met omzetbelasting, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• levering van gas, water, elektra inclusief vastrecht, voor zowel het gehuurde als de gemeenschappelijke ruimten;
• vuilafvoer;
• onderhoud automatische deuren;
• onderhoud technische installaties;
• periodieke controle en onderhoud van de gebouw gebonden installaties;
• onderhoud groenvoorziening (buiten);
• schoonmaak algemene ruimten en sanitaire voorzieningen;
• ongediertebestrijding;
• klein onderhoud algemene ruimten;
• glas- en gevelreiniging buitenzijde;
• glasverzekering buitenzijde;
• onderhoud en controle brandpreventie van de algemene ruimten;
• toegang tot het beperkt zakelijk openbaar WIFI netwerk;
• over bovengenoemde leveringen en diensten (exclusief omzetbelasting) worden door Verhuurder bij Huurder 5% administratiekosten in rekening gebracht.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie (model ROZ) of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 825 Per maand

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 51 m2 (in units vanaf 51 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 5 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag