Rijnzathe 14

ALGEMEEN:
Het kantoorgebouw is gelegen op het kantorenpark Oudenrijn, aan de westzijde van Utrecht, nabij het verkeersknooppunt Oudenrijn, direct langs de snelweg A12.

De kantoorgebouwen gelegen aan de Rijnzathe 12 en Rijnzathe 14 delen een entree welke op de begane grond een verbinding met elkaar hebben. Op de begane grond is een werkcafé annex bedrijfsrestaurant, dat voor de huurders beschikbaar is.

Elk gebouw omvat een kelder, een begane grond en 1e tot en met 7e verdieping. Bij de gebouwen behoren totaal 245 parkeerplaatsen in de bij het complex behorende parkeergarage alsmede op het parkeerterrein. Gebouw A is geheel verhuurd aan Achmea.

Voor de verhuur is beschikbaar gebouw B ter grootte van circa 5.454 m2 v.v.o. inclusief toerekening algemene ruimte.

BEREIKBAARHEID:
Vanwege de situering direct nabij het verkeersplein Oudenrijn is de ligging van het kantorenpark Oudenrijn uitstekend te noemen. 
De locatie wordt met het eigen vervoer ontsloten door een aansluiting op de rijksweg A12 (Arnhem – Utrecht – Den Haag).

Met het openbaar vervoer is de locatie via een regelmatige busverbinding (buslijn 145) in 12 minuten van en naar het Centraal Station Utrecht goed bereikbaar.

VLOEROPPERVLAK:
Totaal beschikbaar circa 5.454 m2 v.v.o. kantoorruimte in gebouw B inclusief toerekening algemene ruimte, verdeeld als volgt:

kelder:                circa 34 m² v.v.o.
begane grond:     gemeenschappelijk werkcafé/bedrijfsrestaurant
1e verdieping:      verhuurd
2e verdieping:      circa 933 m² v.v.o.
3e verdieping:      circa 933 m² v.v.o.
4e verdieping:      circa 933 m² v.v.o.
5e verdieping:      circa 933 m² v.v.o.
6e verdieping:      circa 936 m² v.v.o.
7e verdieping:      circa 752 m² v.v.o.

Deelverhuur is bespreekbaar vanaf circa 200 m².

PARKEERGELEGENHEID:
Totaal circa 135 parkeerplaatsen, deels in de parkeergarage, deels op het parkeerterrein (norm 1:40).

OPLEVERINGSNIVEAU:
Het object kan worden opgeleverd in de huidige staat, inclusief onder andere:

Algemeen begane grond:
•    centrale entree voorzien van een natuursteen vloerafwerking met vloerverwarming;
•    bedrijfsrestaurant met voorzieningen, zoals uitgiftebalie, kookplateau, spoelkeuken, vetvangput, schrobput en 80 liter boiler;
•    vanuit het bedrijfsrestaurant is het royale terras (circa 70 m²) bereikbaar;
•    separate aanvullende luchtbehandeling is geïnstalleerd ten behoeve van de ventilatie en verse lucht voorzieningen van de begane grond en 1e verdieping (centrale entree, bedrijfsrestaurant en auditorium);
•    mindervalide toilet op de begane grond;

Kantoorruimte:
•    systeemplafonds voorzien van HF-inbouwverlichtings-armaturen;
•    luchtbehandelingsinstallatie met topkoeling;
•    stoombevochtigingsinstallatie (45% Relatieve Vochtigheid RV);
•    kabelgoten;
•    huidige databekabeling (om niet ter overname);
•    2 liften;
•    één goederen- c.q. personenlift tussen kelder en begane grond;
•    huidige (deels glazen) scheidingswanden voorzien van verdiepingshoge deuren;
•    huidige pantry’s.
•    sanitaire groepen per verdieping;
•    natuurstenen vensterbanken;
•    toegangscontrolesysteem (door middel van toegangspasjes);
•    bellentableau en brievenbussen bord;
•    zonwering.

HUURPRIJS:
Kantoorruimte: € 90,00 per m² v.v.o. per jaar.

Parkeren parkeergarage: € 850,00 per parkeerplaats per jaar.

Parkeren parkeerterrein: € 800,00 per parkeerplaats per jaar.

Bovengenoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting

HUURTERMIJN:
in overleg; 5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

HUURBETALING:
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING:
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

VOORSCHOT SERVICEKOSTEN:
€ 40,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als verrekenbaar voorschot op basis van nacalculatie, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:

Energie:
–    Kosten van het verbruik van gas, warmte- en koudelevering inclusief vastrecht;
–    Kosten van het verbruik van elektriciteit inclusief vastrecht;
–    zowel het gebruik van elektra ten behoeve van gebouwgebonden installaties en de verlichting van algemene ruimten;
–    Kosten van het verbruik van water inclusief vastrecht.

Onderhoud:
–    Kosten voor preventief en correctief onderhoud, controles en inspecties van de gebouwgebonden installaties. Deze installaties omvatten onder meer de lift-, hydrofoor-, glasbewassingsinstallaties, alsmede de installaties ten behoeve van automatische deuren, parkeerinstallatie, verwarming, koeling en luchtbehandeling, alsmede de sanitaire installaties etc.:
–    Kosten van het onderhoud van gebouwgebonden brandblusmiddelen;
–    Kosten van dakinspectie en het preventief schoonhouden van dak.

Facilitair:
–    Kosten van beveiligingsdienst; inclusief doormelding naar een meldkamer;

Algemene schoonmaak:
–    Kosten van schoonmaak van de gemeenschappelijke ruimten, inclusief liften;
–    Kosten van schoonhouden terrassen, bestrating en kunstwerken, terrein incl. sneeuwvrij houden c.q. gladheidsbestrijding.

ZEKERHEIDSSTELLING:
Een bankgarantie, model ROZ, ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUURCONTRACT:
Gebaseerd op het model Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in 2015, zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM), met aanpassingen van eigenaresse, en met de bijbehorende algemene bepalingen.

AANVAARDING:
In overleg.

Voorzieningen

  • Bedrijfsrestaurant
  • Lift
  • Pantry

Beschikbare huurprijs

m2 kantoorruimte

30-725
200-5.420 m2
P.O.A.

Werkplekken

30-725
P.O.A.
Fixed desk
Flex desk
Private desk
Private office

Aanbod op maat

Zoek je meer specifiek aanbod?

Wij gaan graag voor jou op zoek.

Plan een bezichtiging of stel een vraag