Wilhelminapark 37

Omschrijving

TE HUUR KENMERKEN

ALGEMEEN
Zeer representatieve kantoorruimte, gelegen in een zeer fraaie kantoorvilla, op een unieke groene locatie direct tegenover het Wilhelminapark waar het straatbeeld wordt bepaald door prachtige villa’s. De Villa is recent door verhuurder geheel gemoderniseerd met behoud van originele elementen.

De villa dateert uit het begin van de twintigste eeuw (bouwjaar 1903) en omvat een souterrain en 4 bouwlagen. Vanuit de villa heeft men een prachtig uitzicht over het Wilhelminapark. In dit park bevinden zich diverse horecagelegenheden, waaronder Restaurant Wilhelminapark en Parkcafé Buiten. De fietsroute die via het centrum van Utrecht naar Rijnsweerd en Utrecht Science Park “De Uithof” leidt, zorgt voor een levendige sfeer in de omgeving van de kantoorvilla.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het Wilhelminapark is zeer goed bereikbaar met eigen vervoer. De rijkswegen A12, A27 en A28 zijn via de Berekuil binnen 5 minuten rijden bereikbaar.

Openbaar vervoer:
Ook per openbaar vervoer is het Wilhelminapark zeer goed bereikbaar. De bushalte “Burgemeester Reigerstraat” is op enkele minuten loopafstand gelegen. Vanaf deze bushalte rijden diverse stads- en streekbussen onder meer rechtstreeks van en naar het Utrecht Centraal Station, Utrecht Science Park “de Uithof”, Bilthoven, De Meern, Vianen, Vleuten, Wageningen en Zeist.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 43,14 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:
Unit 7 | 43,14 m2 v.v.o. | € 1.140,00 per maand

PARKEERGELEGENHEID
Bij het gehuurde behoren geen parkeerplaatsen. Er is ruim voldoende betaalde parkeergelegenheid in de nabije omgeving van de kantoorvilla.

Het is mogelijk om bij het Parkeerbedrijf van de Gemeente Utrecht een zakelijke parkeervergunning aan te vragen. Om in aanmerking te komen voor een zakelijke parkeervergunning dient uw bedrijf met minimaal 1 fte bij de Kamer van Koophandel ingeschreven te staan op Wilhelminapark 37 te Utrecht.

Verdere informatie omtrent zakelijke parkeervergunningen is te vinden op de website www.utrecht.nl/parkeren.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in gerenoveerde casco staat met de volgende voorzieningen:
• gemeenschappelijke vestibule op de begane grond;
• gemeenschappelijke gangzone op de begane grond en eerste verdieping;
• medegebruik van de pantry op de begane grond, voorzien van onder- en bovenkastjes, een vaatwasser, koelkast en voldoende wandcontactdozen;
• medegebruik heren- en damestoiletten op de begane grond en 1e verdieping;
• brandslanghaspel en handbrandblussers;
• gedeelde opslagruimte in het souterrain;
• medegebruik gemeenschappelijke tuin aan de achterzijde.
• centrale verwarming (stadsverwarming) inclusief elektra en water;
• plafonds voorzien van inbouwspots;
• deels te openen ramen aan de voorzijde en twee te openen deuren aan de voorzijde en te openen ramen aan de achterzijde;
• laminaatvloer;
• afsluitbare toegangsdeuren kantoorkamers.
• periodieke glasbewassing van de beglazing aan de buitenzijde en de algemene ruimten aan de binnenzijde;
• periodiek tuinonderhoud.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A

AANVAARDING
In overleg, per direct.

VOORWAARDEN EN CONDIETIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie tabel vloeroppervlak.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
Minimaal 1 (één jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
De huurprijs per maand zoals vermeld is inclusief de vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per maand te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektraverbruik inclusief vastrecht;
• stadsverwarming;
• schoonmaak van de algemene ruimten (2 keer per week);
• periodieke glasbewassing van de beglazing aan de buitenzijde en de algemene ruimten aan de binnenzijde;
• periodiek tuinonderhoud;
• beheer van de kantoorvilla.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Kenmerken

Algemeen

Huurprijs € 1.140 Per maand

Aanvaarding

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte 43 m2 (in units vanaf 43 m2)

Indeling

Aantal bouwlagen 4 bouwlagen

Plan een bezichtiging of stel een vraag