Jan Muschlaan 23, Utrecht | Dit kantoor huren? | Deskfinder.nl

Jan Muschlaan 23

Omschrijving

ALGEMEEN
Een eigen turnkey kantoorgebouw van circa 300 m2 in Utrecht Rijnsweerd!

Op een unieke locatie in de woonwijk Rijnsweerd aan de Jan Muschlaan 23-25 hebben wij een eigen kantoorgebouw van circa 287 m2 v.v.o. beschikbaar. Het kantoorgebouw bestaat uit één bouwlaag welke is ingedeeld in kamers van verschillende groottes.

Via je eigen voordeur kom je binnen in de centrale hal waar een receptiebalie is geplaatst. Aan de linkerkant van het gebouw zijn 3 kantoorruimtes en 1 opslagruimte ingericht met meubilair. Via 1 kantoorruimte is het terras aan de achterzijde te bereiken. Aan de rechterkant van het gebouw zijn nogmaals 4 kantoorruimtes en 1 vergaderruimte met meubilair ingericht. Ook via deze vergaderruimte is het terras te bereiken. Het meubilair kan in overleg worden overgenomen, hierdoor is de kantoorruimte direct in gebruik te nemen. Natuurlijk beschikt het gebouw over een eigen pantry en eigen toiletten welke centraal in het gebouw zijn geplaatst.

Het gebouw is uitstekend te bereiken met zowel het eigen als openbaar vervoer. Verder zijn er voor het gebouw voldoende parkeerplaatsen beschikbaar.

Dus zoekt u een eigen kantoorgebouw van circa 300 m2 v.v.o. waar uw bedrijf per direct in kan? Dan is dit het gebouw wat u zoekt. Kom vrijblijvend bezichtigen, dan bespreken we op het terras de mogelijkheden onder het genot van een kop koffie.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het leuke kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar met het eigen vervoer. Binnen nog geen 5 minuten is Knooppunt Rijnsweerd te bereiken waar de A27 en A28 elkaar kruisen.

Openbaar vervoer:
Op nog geen 10 minuten lopen ligt de tramhalte De Kromme Rijn. Vanaf deze tramhalte vertrekken er om de 5 minuten trams richting Utrecht Centraal Station het Science Park Utrecht, Nieuwegein en IJsselstein.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 288,29 m2 v.v.o.

PARKEERGELEGENHEID
Het is mogelijk om bij het Parkeerbedrijf van de Gemeente Utrecht een zakelijke parkeervergunning aan te vragen. Op werkdagen is het tussen 06:00 en 11:00 uur betaald parkeren voor het gebouw. Verder zijn er in de omgeving voldoende parkeerplaatsen beschikbaar.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat met de volgende voorzieningen:
• tochtsluis bij de hoofdentree;
• huidige receptiebalie in de entree;
• huidige vloerbedekking;
• huidige binnenzonwering;
• wandkabelgoten ten behoeve van elektra- en databekabeling;
• huidig metalen systeemplafond voorzien van LED-inbouwarmaturen;
• huidige scheidingswanden;
• airco-units (waar aanwezig);
• huidig meubilair (ter overname);
• terras;
• eigen pantry voorzien van onder andere vaatwasser, koelkast en onder- en bovenkastjes;
• verwarmingsradiatoren voorzien van thermostaatkranen;
• te openen ramen;
• eigen sanitaire voorzieningen.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel B.

AANVAARDING
Per direct.

VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 165,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 5% zodat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
Huurder is direct contractant van de nutsbedrijven voor wat betreft het vastrecht, transport en verbruik van water, gas, elektra en stadsverwarming. Huurder dient derhalve zelf zorg te dragen voor het afsluiten van correcte overeenkomsten.

Huurder dient tevens voor eigen rekening door erkende bedrijven het onderhoud en reparatie van de aanwezige (technische) installaties en voorzieningen te laten verzorgen.

Ook de overige belastingen, zoals WOZ, milieuheffingen en rioolrecht terzake het feitelijk gebruik van het gehuurde komen voor rekening van Huurder.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag