- Kantoorruimtes
- Utrecht
- Franz-Lisztplantsoen 200
- Oppervlakte
472 - 472 m2
- Aantal Personen
95 - 95
Franz-Lisztplantsoen 200
Omschrijving
ALGEMEEN
Het moderne en representatieve zelfstandige kantoorgebouw “Symphonie II” is gelegen in de wijk Welgelegen in Utrecht West. Het is gelegen in de nabijheid van onder meer de Jaarbeurs en het centrum van Utrecht.
In totaal is het kantoorgebouw groot circa 2.750 m2 en is zeer geschikt voor diverse soorten gebruikers. De gehele 2e, 3e en 4e verdieping zijn voor de verhuur beschikbaar. Elke verdieping is groot circa 472 m2. Deelverhuur per verdieping is bespreekbaar.
Het gebouw met eigen parkeerterrein ligt zeer gunstig ten opzichte van de rijkswegen en het NS-station Utrecht Centraal.
BEREIKBAARHEID
per auto:
De bereikbaarheid van de het kantoorgebouw is uitstekend. Via de Weg der Verenigde Naties is de op- en afrit nummer 8 (Utrecht Centrum) van de A2 binnen enkele autominuten bereikbaar via de nieuwe fly-over op het 24 Oktoberplein. Via de op- en afrit 17 (Jaarbeurs Centrum) van de A12 is het kantoorgebouw binnen 10 minuten bereikbaar.
Per openbaar vervoer:
Tegenover het kantoorgebouw bevindt zich de bushalte Overste Den Oudenlaan, van waar op regelmatige basis bussen rijden van en naar het Utrecht Centraal Station. De halte van de sneltramverbinding ligt op 5 minuten loopafstand.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is per direct beschikbaar circa 472 m2 v.v.o., als volgt verdeeld:
2e verdieping – ca. 472 m2 v.v.o.
Deelverhuur per verdieping bespreekbaar.
Gemeten conform NEN 2580. Alle genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.
PARKEERGELEGENHEID
Parkeren is mogelijk op basis van een parkeernorm 1:65 m².
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat, voorzien van onder andere:
• gemeenschappelijke representatieve entrée;
• medegebruik 2 personenliften voor respectievelijk 8 en 13 personen;
• parkeervoorziening op eigen terrein inclusief slagboom met intercominstallatie;
• voorzien van systeemplafonds;
• voorzien van energiezuinige verlichtingsarmaturen voorzien van bewegingssensoren;
• huidige vloerbedekking;
• huidige pantry;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
• gescheiden sanitaire groepen per verdieping;
• huidige kabelgoten voor elektra, data en telefoonbekabeling.
ENERGIELABEL A
HUURPRIJS
kantoorruimte:
€ 135,00 per m² per jaar te vermeerderen met omzetbelasting.
Parkeerplaatsen:
€ 1.000,00 per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met omzetbelasting.
Indien de BTW niet kan worden verrekend, wordt de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag verhoogd.
HUURPERIODE
Kortere huurperiode bespreekbaar, tot uiterlijk 31 december 2027.
HUURBETALING
De huur en voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
€ 70,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
Leveringen/diensten
• Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
• Stadsverwarming;
• Waterverbruik inclusief vastrecht.
Onderhoud werktuigbouwkundige installaties
• Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
• Onderhoud verwarmingsinstallatie en/of luchtbehandelingsinstallatie;
• Onderhoud en periodieke controle hydrofoorinstallatie;
• Onderhoud brandbestrijdingsmiddelen, droge blusleiding;
• Onderhoud koelinstallatie;
• Beheersmaatregelen aan gebouw gebonden waterleiding, benodigd in het kader van Legionella-preventie.
Onderhoud elektrische installaties
• Onderhoud algemene verlichting;
• Onderhoud buitenverlichting;
• Onderhoud automatische deurbediening;
• Onderhoud automatische schuifdeuren;
• Onderhoud elektrische installaties;
• Onderhoud intercominstallatie;
• Onderhoud slagboominstallatie;
• Onderhoud brand en/of ontruimingsinstallatie;
• Onderhoud bliksembeveiligingsinstallatie en HAR;
• Onderhoud liftinstallaties;
• Inspectie liftkeuring;
• Dagelijks onderhoud/kleine reparaties/ bouwkundig onderhoud;
• Onderhoud groenvoorzieningen/ terrein waaronder de vervanging van planten;
• Keuringskosten gebouw gebonden installaties;
• Schoonmaakkosten gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing;
• Schoonmaakkosten parkeerplaats en terrein;
• Glasbewassing gevelglas (buitenzijde);
• Gevelreiniging;
• Veiligheidsvoorschriften daken;
• Reinigen van daken, goten alsmede ontstoppen putten, riolen en afvoeren;
• Ongediertebestrijding;
• Telefoonkosten voor algemene voorzieningen;
• Verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
• Waterschapslasten;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.
Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
Gebaseerd op het model Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in 2015, zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM), met de bijbehorende algemene bepalingen.
AANVAARDING
In overleg, spoedig.
Plan een bezichtiging of stel een vraag
Contact
- Gratis en verblijvend
- Binnen een uur contact
- Persoonlijk advies
Anderen bekeken ook
Kun je niet vinden wat je zoekt?
Laat hier dan je zoekvraag achter!
- Gratis en verblijvend
- Binnen een uur contact
- Persoonlijk advies