Kantoorruimte huren Franz-Lisztplantsoen 200, Utrecht | Deskfinder.nl

Franz-Lisztplantsoen 200

Omschrijving

ALGEMEEN
Representatief zelfstandig kantoorgebouw “Symphonie II”, gelegen in de wijk Welgelegen in Utrecht-West op een zichtlocatie. Het kantoorgebouw bevindt zich in de nabijheid van onder meer de Jaarbeurs en het centrum van Utrecht. Het gebouw is in totaal circa 2.675 m² groot en is zeer geschikt voor diverse soorten gebruikers. Het gebouw met eigen parkeerterrein ligt zeer gunstig ten opzichte van de rijkswegen A2 en A12 en het NS-station Utrecht Centraal.

BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
De bereikbaarheid van het kantoor is uitstekend. Via de Weg der Verenigde Naties is de op- en afrit 8 (Utrecht Centrum) van de A2 binnen enkele rijminuten bereikbaar. De op- en afrit 17 (Jaarbeurs, Centrum) van de A12 is binnen 5 rijminuten bereikbaar.

Openbaar vervoer
Per openbaar vervoer is het kantoorgebouw ook uitstekend bereikbaar. Utrecht Centraal station ligt op 15 minuten loopafstand. Daarnaast ligt tegenover het kantoorgebouw een bushalte van waar elke 5 minuten bussen naar Utrecht Centraal station rijden. De halte van de tramverbinding tussen Nieuwegein en Utrecht Centraal ligt op 5 minuten loopafstand.

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 28,47 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:
Verdieping Unit metrage Huurprijs per maand Beschikbaarheid
5e verdieping 5 28,47 m2 v.v.o. VERHUURD
5e verdieping 6 28,47 m2 v.v.o. € 589,00 Per direct
5e verdieping 8 60,02 m2 v.v.o. VERHUURD

Genoemde huurprijzen zijn inclusief de voorschot servicekosten en internet, te vermeerderen met omzetbelasting

PARKEERGELEGENHEID
Parkeerplaatsen beschikbaar met een parkeernorm van 1:57 m².

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat met de volgende voorzieningen:
• gemeenschappelijke representatieve entrée;
• medegebruik 2 personenliften voor respectievelijk 8 en 13 personen;
• parkeervoorziening op eigen terrein inclusief slagboom met intercominstallatie;
• voorzien van systeemplafonds;
• voorzien van energiezuinige verlichtingsarmaturen voorzien van bewegingssensoren;
• gemeenschappelijke pantry met lunchtafels;
• vloerbedekking;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
• CV-installatie;
• gescheiden sanitaire groepen per verdieping;
• huidige kabelgoten voor elektra, data en telefoonbekabeling.

ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.

AANVAARDING
In overleg.

VOORWAARDEN EN CONDITIES

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie tabel beschikbaarheid

Parkeerplaatsen:
€ 1.250,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 7% dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

HUURTERMIJN
1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.

HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
De all-in huurprijzen zoals vermeld zijn inclusief de voorschot servicekosten (ad € 78,00 per m² per jaar), te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per maand te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:

Leveringen en diensten
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
• stadsverwarming;
• waterverbruik inclusief vastrecht.

Onderhoud werktuigbouwkundige installaties
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
• onderhoud verwarmingsinstallatie en/of luchtbehandelingsinstallatie;
• onderhoud en periodieke controle hydrofoorinstallatie;
• onderhoud brandbestrijdingsmiddelen, droge blusleiding;
• onderhoud koelinstallatie (alleen pompen en kleppen);
• beheersmaatregelen aan gebouwgebonden waterleiding, benodigd in het kader van
• Legionella-preventie.

Onderhoud elektrische installaties
• onderhoud algemene verlichting;
• onderhoud buitenverlichting;
• onderhoud automatische deurbediening;
• onderhoud automatische schuifdeuren;
• onderhoud elektrische installaties;
• onderhoud intercominstallatie;
• onderhoud slagboominstallatie;
• onderhoud brand en/of ontruimingsinstallatie;
• onderhoud bliksembeveiligingsinstallatie en HAR;
• onderhoud liftinstallaties;
• inspectie liftkeuring;
• dagelijks onderhoud/kleine reparaties/bouwkundig onderhoud;
• onderhoud groenvoorzieningen/terrein waaronder de vervanging van planten;
• keuringskosten gebouwgebonden installaties;
• schoonmaakkosten gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing;
• schoonmaakkosten parkeerplaats en terrein;
• glasbewassing gevelglas (buitenzijde);
• gevelreiniging;
• veiligheidsvoorschriften daken;
• reinigen van daken, goten alsmede ontstoppen putten, riolen en afvoeren;
• ongediertebestrijding;
• telefoonkosten voor algemene voorzieningen
• internet abonnement;
• verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
• waterschapslasten;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Lees meer Lees meer

Plan een bezichtiging of stel een vraag