- Utrecht
- Franz-Lisztplantsoen 200
- Oppervlakte
472 - 1.416 m2
- Aantal Personen
95 - 284
Franz-Lisztplantsoen 200
Omschrijving
ALGEMEEN
Modern en representatief zelfstandig kantoorgebouw “Symphonie II”, gelegen in de wijk Welgelegen in Utrecht West. Het kantoorgebouw bevindt zich in de nabijheid van onder meer de Jaarbeurs en het centrum van Utrecht. Het gebouw met eigen parkeerterrein ligt zeer gunstig ten opzichte van de rijkswegen en het Utrecht Centraal Station.
Het gebouw is in totaal groot circa 2.700 m² en is zeer geschikt voor diverse soorten gebruikers.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
De bereikbaarheid van de het kantoorgebouw is uitstekend. Via de Weg der Verenigde Naties is de op- en afrit nummer 8 (Utrecht Centrum) van de rijksweg A2 binnen enkele autominuten bereikbaar via de fly-over op het 24 Oktoberplein.
Openbaar vervoer:
Tegenover het kantoorgebouw bevindt zich de bushalte Overste Den Oudenlaan, van waar op regelmatige basis bussen rijden van en naar het Utrecht Centraal Station
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 1.416 m² v.v.o. verdeeld als volgt:
Verdieping Metrage Beschikbaar
Begane grond VERHUURD
2e verdieping 471,89 m² v.v.o. Per direct
3e verdieping 471,89 m² v.v.o. Per direct
4e verdieping 471,89 m² v.v.o. Per direct
Business Units
5e verdieping (unit 5) VERHUURD
5e verdieping (unit 6) VERHUURD
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. Gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat.
PARKEERGELEGENHEID
Parkeren is mogelijk op basis van een parkeernorm 1:57 m².
OPLEVERINGSNIVEAU
De beschikbare kantoorruimte wordt opgeleverd in casco gerenoveerde staat:
• gemeenschappelijke representatieve entree;
• medegebruik 2 personenliften;
• parkeervoorziening op eigen terrein inclusief slagboom met intercominstallatie;
• voorzien van systeemplafonds met energie-zuinige TL5-verlichtingsarmaturen;
• voorzien van verlichtingsarmaturen;
• huidige pantry;
• vloerbedekkingsgerede vloer;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling:
• CV-installatie;
• gescheiden sanitaire groepen per verdieping;
• huidige kabelgoten voor elektra, data en telefoonbekabeling.
GLASVEZEL
Het kantoorgebouw beschikt over glasvezelinternet. Huurder is zelf verantwoordelijk voor de aanvraag van een glasvezelverbinding bij een provider
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een Energielabel A.
AANVAARDING
In overleg.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 170,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 1.000,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
In overleg
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
€ 50,00 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting:
Leveringen/diensten
• Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
• Stadsverwarming;
• Waterverbruik inclusief vastrecht.
Onderhoud werktuigbouwkundige installaties
• Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
• Onderhoud verwarmingsinstallatie en/of luchtbehandelingsinstallatie;
• Onderhoud en periodieke controle hydrofoorinstallatie;
• Onderhoud brandbestrijdingsmiddelen, droge blusleiding;
• Onderhoud koelinstallatie;
• Beheersmaatregelen aan gebouw gebonden waterleiding, benodigd in het kader van Legionella-preventie.
Onderhoud elektrische installaties
• Onderhoud algemene verlichting;
• Onderhoud buitenverlichting;
• Onderhoud automatische deurbediening;
• Onderhoud automatische schuifdeuren;
• Onderhoud elektrische installaties;
• Onderhoud intercominstallatie;
• Onderhoud slagboominstallatie;
• Onderhoud brand en/of ontruimingsinstallatie;
• Onderhoud bliksembeveiligingsinstallatie en HAR;
• Onderhoud liftinstallaties;
• Inspectie liftkeuring;
• Dagelijks onderhoud/kleine reparaties/ bouwkundig onderhoud;
• Onderhoud groenvoorzieningen/ terrein waaronder de vervanging van planten;
• Keuringskosten gebouw gebonden installaties;
• Schoonmaakkosten gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing;
• Schoonmaakkosten parkeerplaats en terrein;
• Glasbewassing gevelglas (buitenzijde);
• Gevelreiniging;
• Veiligheidsvoorschriften daken;
• Reinigen van daken, goten alsmede ontstoppen putten, riolen en afvoeren;
• Ongediertebestrijding;
• Telefoonkosten voor algemene voorzieningen;
• Verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
• Waterschapslasten;
• 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.
Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Plan een bezichtiging of stel een vraag
Contact
- Gratis en verblijvend
- Binnen een uur contact
- Persoonlijk advies